• hooi iedereen

    ik zoek een rol voor meisjes voor in mijn verhaal, Alle ideeen zijn welkom!

    vragenlijst
    naam:
    leeftijd:
    over hem/haar:
    foto:
    speciaal sieraad, kledingstuk enz. :
    en andere cruciale informatie:

    alvast bedankt
    xx shattergirl

    naam: Celicia Ponticorvo

    leeftijd: 16

    over hem/haar: het is een lief meisje die altijd voor je klaarstaat, maar op het eerste gezicht lijkt ze een hele erge bitch maar als je haar leert kennen is dat dus helemaal niet zo

    foto:


    LINK: http://data1.whicdn.com/images/1808395/363381-8-1269355730195_large.jpg

    speciaal sieraad, kledingstuk enz.: ze draagd altijd een ring die van haar vader is geweest voor die overleed

    en andere cruciale informatie: ze heeft een moeder en 1 zusje van 14 en 1 broer van 18

    Ik wil wel wat proberen


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    ik ga wat proberen xoxo


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    naam : Nikayla
    leeftijd : 16
    over haar : ze is best verlegen en maakt niet snel vrienden maar ze laat zich zelf ook niet de grond in trappen. Het duurt wat langer voor dat ze je vertrouwd dat komt omdat ze vroeger veel gepest is.
    foto :


    link http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=67218726
    speciaal : Nikayla komt uit Spanje en spreekt dus Spaans, haar vader spreekt ze niet meer want die is toen ze geboren werd weg gegaan
    en andere info : ze heeft dus alleen een moeder en 1 zusje Zaphira ( 12 ) haar zusje heeft dus een andere vader

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 12:21 ]


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Naam: Jane Bradley.
    Leeftijd: 17 jaar. Ze verjaard op 12 Januari
    Karakter: Jane is een open, vrolijke meid die altijd in is voor een grapje. Al is ze best snel op haar teentjes getrapt als het over haar dierbaren gaat. Ze is een perfectionist en is bang om fouten te maken. Ze is een goede luisteraar en helpt anderen graag. Ze is sportief en lacht graag. Het maakt haar niet zo veel uit wat andere mensen van haar denken. Ze probeert altijd alles voor iedereen goed te doen en cijfert zichzelf hierdoor weg. Ze heeft veel vriendinnen en is dan ook best populair op school, al was dat vroeger wel anders. Doordat ze vroeger bijna geen vrienden had werd ze gepest. Ze wilde daar veranderingen in brengen en is af en toe niet degene die ze zelf wil zijn. Als het er op aan komt is ze manipulerend en kan ze goed liegen.
    Foto:


    Extra: Jane is haar moeder verloren door een auto-ongeluk. Nu woont ze nog samen met haar vader. Doordat haar moeder is overleden is haar vader steeds meer gaan drinken en is alcohollist geworden. Haar vader is bijna nooit thuis waardoor zij er alles aan moet doen om het huis te onderhouden.
    Andere cruciale informatie: Ze heeft een tatoeage van een vogeltje op haar pols laten zetten, als herdenking van haar moeder [zie foto]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 13:07 ]


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Naam: Emilia Jones
    Leeftijd: 17
    Over haar: Emilia is een echte tomboy, ze geeft vrij weinig om haar uiterlijk, als haar kleding maar lekker zit. Make-up en dergelijke heeft ze een hekel aan, evenals tutjes die dat wel erg belangrijk vinden. Ze is een slimme meid, waardoor ze (mede met haar uiterlijk) vroeger wel eens is gepest. Als resultaat daarvan heeft ze een gesloten karakter met een grote mond, als ze die eenmaal open trekt. Ze houdt van rock muziek en fantasy verhalen.
    Foto:


    Speciaal sieraad: Ze heeft de Evenstar van haar moeder gekregen toen ze jonger was, deze is altijd speciaal voor haar gebleven.
    Andere cruciale informatie: Moeder is overleden toen ze zes was, ze woont alleen met haar tweelingbroer en haar vader. Vandaar misschien ook het jongensachtige gedrag.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Alecsandra Summer

    17

    Ze is een echt meisje meisje. Heel veel mensen mogen haar.Ze is lief maar soms is ze wel een bitch.



    Ze heeft een klein hhangertje om haar nek met twee ballet schoenen. Ze heeft hem van haar oma gehad.

    Nope

    X

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 8:52 ]


    Keep your head up princes, your tiara is falling