• Alle kinderen van stervelingen en onsterfelijke ouders, kinderen van Egyptische goden en Griekse goden. Komen allemaal samen op een school dat ergens diep in de bossen van Amerika ligt waar vrijwel geen een mens komt. Hier krijgen de leerlingen les in van alles, in dingen wat ze op een gewone school leren en dingen wat alleen halfgoden leren bev, boogschieten, paardrijden hun krachten onder controle houden, vechten/verdedigen en dat soort dingen. Een leven in de stervelingen wereld zonder enkele bescherming is gevaarlijk voor een halfgod voornamelijk als hij zich zelf niet kan verdedigen monsters ruiken ze op meters afstand.
    Ze leren dus daar om zich te verdedigen en te vechten voordat ze tussen de stervelingen gaan leven.
    Soms zullen de leerlingen op een soort van queeste gestuurd worden, die hun schoolhoofd dus uitzoekt en overlegt met elk laatste jaar van elk een god (dus bev een laatste jaar van de god Ra, een van de godin Athena etc. wie er op die queeste mag. Hier voor moet je wel minstens in de vierde/vijfde klas zitten.



    Eerste jaars
    -Phyllis Neith Heathrow-Anubis Roth
    -
    -

    -Arthur Jasper Jones-Ares xAlways
    -
    -


    Tweede jaars
    Meisjes
    -Haley Isabella Karenin-Nemesis Aevitas
    -
    -

    Jongens
    -Asar-Osiris LyraPhoenix
    -Jessie Males-Poseidon MinimuisBeta
    -

    Derde jaars
    Meisjes
    -Damianne Abigail Stavros-Poseidon Barnowl
    -Selini Photini-Ouranos Penthesilea
    -
    Jongens
    -Buneb Khnum the Second-khnum DancingKing
    -
    -


    Vierde jaars
    Meisjes VOL!
    -Zoey Dawson-Ihy Penthesilea
    -Cadence "Cate" Alma Chandler-Iris Leidenschaft
    -Lauryn Catherina Valentine-Athena 1Dlovez
    Jongens
    -Jongen gereserveerd door Incedunt
    -
    -


    Vijfde jaars
    Meisjes
    -Dawnelle "Dawn" Mykaela Levins-Zeus Rider
    -Raven Luna Bloodheart-Hades ZaynNiall
    -
    Jongens VOL!
    -Dastan Howard-SetBarnowl
    -Edward "Edy" Lucas Beckett-Hephaistos Aevitas
    -Kendall Francis Jackson-Poseidon Kendizzzzle

    Zesde jaars
    Meisjes
    -Caelis Elle Allegiant-Apollo Roth
    -Sharony Arione Ash-Hades LacieChan
    -
    Jongens VOL
    - Caine Jonathan Temple-Athena Kerspatchico
    -Damon - Damen - Alex Larmora-Erebus ZaynNiall
    - Seth Noah Eblis Vapula-Anubis Inferno

    Zevende jaars
    Meisjes VOL
    -Rhea Karly Carric-Nyx Aurae
    -Carleigh Eralis Hallaghar-Tartaros Number
    - Lilisane (Lil) Susan Reid-Apollo VladiFerr
    Jongens
    -Dean Matteo Lifeless-Hades LyraPhoenix
    -Damian Xifos Machon-Ares Delahaye
    -




    Leraren;
    Schoolhoofd:
    Leraren:
    Conciërge
    Kok/in: [/b]
    Lerares Latijn: Cleo Sahirah Amello Isis Rider
    Leraar Boogschieten: Andrew Foster-Ares VladiFerr


    .
    Lessen
    Muziek
    Latijn [Voor de kinderen van de Romeinse goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak]
    Egyptische taal [Voor de kinderen van de Egyptische goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak]
    Grieks [Voor de kinderen van de Griekse goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak]
    Weerkunde [alleen voor de kinderen van weergoden, tenzij als je deze vak heel graag wilt volgen]
    Kennis over monsters [alleen Theorie.]
    Boogschieten
    Water, aardbevingen, tornado’s creëren en beheersten [Water tweede jaars, Aardbeving vierde jaar en tornado’s vijfde jaars studenten, alleen voor kinderen van zeegoden en onderwereld goden]
    Bliksem creëren en beheersen [Alleen voor de kinderen van Donder/hemel goden,]
    Ziektes en gezondheid [kinderen van Apollo is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak,]
    Landbouw [Kinderen van landbouw goden is dit een vast vak, rest keuzevak]
    Wijn maken en feesten organiseren [Kinderen van de wijn en feest goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak.]
    Skeletten soldaten, zombies soldaten etc oproepen en beheersten [Alleen voor kinderen van de onderwereld en oorlog goden]
    Smeedwerk en vuur creëerden en beheersen [Alleen voor de kinderen van smeed en vuur goden.]
    Handelen [Kinderen van de handel god, zoals Hermes is dit een vast vak, rest keuze vak.]
    Strategie bedenken in oorlogen etc. [Voor kinderen van oorlogsgoden, en van wijsheid, strategie goden zoals Athena is dit een vast vak voor de rest een keuze vak]
    Vecht en verdediging trainingen


    Als je ziet of denkt dat ik een les vergeten ben dan mag je dat gerust zeggen en dan zet ik die erbij.



    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [11-18] leraren vanaf 26 jaar.
    Jaar:
    Geslacht:
    Ouder:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Herkomst:
    Beste vak/Slechtste vak:
    Vakken die je graag wilt volgen:
    Vakken die je het liefst niet wilt volgen:
    Extra:


    Regels

    ABN praten
    Minstens 5 zinnen
    Naamsverandering doorgeven
    2 personages per persoon
    Jongens en meisjes gelijk houden
    Niet de personages van andere bespelen
    Reserveringen blijven 2 dagen staan
    OOC tussen []{}
    Geen perfecte personages
    16+ mag
    Goden mogen ook gespeeld worden
    Vragen stellen mag.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 9:56 ]

    Incedunt schreef:
    Mag ik een vierde jaars reserveren, een jongen.
    God Mars.. zijn griekse naam was toch Ares. Not sure.. Gymnasium kwaliteit hier mensen.


    Jup, Mars is Ares c;


    Happy Birthday my Potter!

    Incedunt schreef:
    Mag ik een vierde jaars reserveren, een jongen.
    God Mars.. zijn griekse naam was toch Ares. Not sure.. Gymnasium kwaliteit hier mensen.



    Klopt ja.;p

    En je een vierde jaars jongen reserveren ;p

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 22:50 ]

    Oh, ik wil denk trouwens ook wel een lerares Latijn maken? Zijn de leraren en leraressen ook demigods?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Oh, ik wil denk trouwens ook wel een lerares Latijn maken? Zijn de leraren en leraressen ook demigods?



    Ja

    Hmm, ook twijfel hier. Druk met school en andere RPG's maar lijkt me wel leuk.
    Als ik dan toch meedoe, is het heel erg als ik maar heel weinig reageer? Je kan niet elke week verwachten, het hangt echt af van school en andere RPG's...


    Stenenlikker

    Delone schreef:
    Hmm, ook twijfel hier. Druk met school en andere RPG's maar lijkt me wel leuk.
    Als ik dan toch meedoe, is het heel erg als ik maar heel weinig reageer? Je kan niet elke week verwachten, het hangt echt af van school en andere RPG's...


    Zo wie zo is te druk met school een goede reden.
    Dus vind het niet erg als je niet zo vaak reageert. ;)

    Mooi, dan wil ik graag een 7de jaars zoon van Ares reserveren :Y)
    Ik heb geen tijd voor een geheel nieuw personage verzinnen, dus ik gebruik een oud personage als je dat niet erg vind.


    Stenenlikker

    Delone schreef:
    Mooi, dan wil ik graag een 7de jaars zoon van Ares reserveren :Y)
    Ik heb geen tijd voor een geheel nieuw personage verzinnen, dus ik gebruik een oud personage als je dat niet erg vind.



    Dat geeft niet.

    BarnOwl schreef:
    (...)


    Ja


    Hmmm, wie zal ik dan als ouder doen voor een lerares Latijn... Moeilijk :') Ik vul haar denk morgen in c; Suggesties voor ouder zijn welkom


    Happy Birthday my Potter!

    Rol: Demigod
    Naam: Damian Xifos Machon
    Leeftijd: Achttien
    Jaar: 7de
    Geslacht: Mannelijk
    Ouder: Ares
    Uiterlijk:


    Damian is met zijn 1.87, zijn redelijk gewone lichaamsbouw en vrij gespierde lichaam een imposante verschijning. Het lichaam van een krijger en een echte zoon van Ares.
    Hij heeft lang bruin haar en staalgrijze ogen. Zijn lange haar draagt hij meestal gewoon los, maar als hij actief bezig is, doet hij het meestal in een staart om zijn haar uit zijn gezicht te houden.
    Karakter:Damian is een echte vechter en niet bang voor de strijd. Het soort strijd dat normaal is in de wereld van de halfgoden, maar ook voor een doodgewone vechtpartij is hij niet bang. Niet dat hij nou een echte ruziemaker is, maar hij is vrij opvliegend. Één in zijn ogen verkeerd woord en je gaat eraan.
    Damian is een echte natuurliefhebber en brengt er graag zijn tijd in door. Het kalmeert hem om gewoon ergens op een afgelegen plek in de natuur te gaan zitten, als hij boos is of iets hem dwars zit. Hij is bereid een lange wandeling te maken om op zo'n plek te komen en tijdens het wandelen koelt hij ook af.
    Als Damian aan iets bezig is, doet hij dat vol overgave. Hij is erg toegewijd aan zijn taken, maar dan neemt hij wel eens de onnodige risico's. Damian is vrij impulsief en denkt niet altijd na bij zijn acties, wat hem ook roekeloos maakt. Als hij een monster tegenkomt, gaat hij er gewoon op af, niet nadenkend of hij het monster wel aankan. Maar tijdens de strijd zijn zijn gedachten volop bezig met bedenken wat de beste manier is om zijn vijand aan te pakken. Hij is ook strategisch en ziet snel hoe dingen in elkaar steken.
    Herkomst: Zwitserland
    Beste vak/Slechtste vak:
    Beste vak: Vecht en verdediging trainingen, door zijn obsessie met wapens is hij dol op zwaardvechten en van alles wat met vechten te maken heeft.
    Slechtste vak: Boogschieten, hij heeft er het geduld niet voor en hij bevindt zich liever midden in het gevecht. Maar toch vind hij wel dat hij het moet leren.
    Vakken die je graag wilt volgen: Kennis over monsters, Boogschieten, Strategie, Vecht en verdediging trainingen en Skeletten soldaten, zombies soldaten etc oproepen en beheersten
    Vakken die je het liefst niet wilt volgen: Ziektes en gezondheid, muziek, egyptische taal, handelen.
    Extra: Damian heeft een obsessie voor wapens, vooral voor zwaarden, maar alle andere 'oude' wapens zijn ook goed. Van de moderne wapens als pistolen moet hij echter niks hebben, hij vind die dingen verschrikkelijk.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 20:01 ]


    Stenenlikker

    Ah man, ik zit te twijfelen tussen Ares en Apollo, maar omdat ik bij een andere rpg al voor Apollo heb gekozen, ga ik denk ik toch voor Ares.
    Ugh, ik weet het niet...

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 23:25 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Roth schreef:
    Ah man, ik zit te twijfelen tussen Ares en Apollo, maar omdat ik bij een andere rpg al voor Apollo heb gekozen, ga ik denk ik toch voor Ares.
    Ugh, ik weet het niet...



    Der is nog niemand die een kind van Apollo heeft. Dus je kan die doen. ;p
    Maar Ares is ook leuk. ;p

    Ik zou wel mee willen doen met een zevende jaars meisje. Nog niet zeker welke god, though.


    x

    Dochter van Artemis. ^


    x

    Ik wil graag een zevende jaars dochter van Nyx reserveren. (:


    kindness is never a burden.