• Hey (:

    Ik heb lang stijl blond haar, dat ergens halverwege mijn rug komt. Mijn onderkant van mijn haar krult vaak iets omhoog maar zodra je er met een borstel door heen gaat, krijg ik dat vrij glad op mijn rug. In mijn haar is alleen in de voorkant laagjes geknipt want een pony wil niet in mijn haar vanwege ik twee kruinen heb . foto (aan de voorkant) (of zie me profiel foto)
    Maar ik wil eigenlijk dol graag mijn haar in laagjes laten knippen, alleen mijn moeder is er zo op tegen. Die vind het dood zonde van het lange haar. Mijn kapper zegt ook: Ja, dan heb ik niet meer zulk lang haar (zei ze twee jaar terug). Maar nu wil ik graag of iemand enig idee heeft of je echt veel haar kwijt raakt, en of ik het nog wel in een fatsoenlijke staart kan doen i.v.m. cap paardrijden, beetje zonde om met jonge paarden te gaan rijden terwijl het haar voor me ogen waait. Of hebben jullie nog andere ideeen voor mijn haar? Zoals nu, stijl op een lengte heb ik eigenlijk al heel mijn leven. Het is gewoon saai geworden en ik wil het abosuluut niet verven.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 20:48 ]

    Dat valt wel mee, je moet dan lange lagen nemen en niet hele korte. Ik zou ook geen korte nemen want dan word je haar heel snel dun aan de onderkant en krult het ook sneller. Vraag gewoon of je kapper er één of twee lagen in wilt knippen, dan kan je het ook nog in een staart doen.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Ik kan je aanraden om het niet in laagjes te knippen. Ik heb het ooit lang geleden in laagjes laten knippen, en het was zeer irritant met een staart of vlecht. En zelfs nu merk ik nog dat de laagjes er in zitten.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Het haar wordt natuurlijk een stukje korter, maar het is niet overdreven veel haar dat eraf gaat. Als je gewoon aangeeft dat er niet te veel af is het geen probleem. Een staart kun je gemakkelijk maken, zelfs een knot of een andere creatie moet lukken. Ik heb mijn haar al tijden in laagjes en kan er genoeg mee doen. Plus, zoals hierboven is gezegd, zeggen dat je niet al te veel lagen wilt.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 22:06 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Presence schreef:
    Het haar wordt natuurlijk een stukje korter, maar het is niet overdreven veel haar dat je eraf gaat. Als je gewoon aangeeft dat er niet te veel af is het geen probleem. Een staart kun je gemakkelijk maken, zelfs een knot of een andere creatie moet lukken. Ik heb mijn haar al tijden in laagjes en kan er genoeg mee doen. Plus, zoals hierboven is gezegd, zeggen dat je niet al te veel lagen wilt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Presence schreef:
    Het haar wordt natuurlijk een stukje korter, maar het is niet overdreven veel haar dat je eraf gaat. Als je gewoon aangeeft dat er niet te veel af is het geen probleem. Een staart kun je gemakkelijk maken, zelfs een knot of een andere creatie moet lukken. Ik heb mijn haar al tijden in laagjes en kan er genoeg mee doen. Plus, zoals hierboven is gezegd, zeggen dat je niet al te veel lagen wilt.


    26 - 02 - '16

    Maar je haar is zo mooi asdfghjkl.


    Some people are art and do art at the same time

    Dankjulliewel voor de reacties.
    Ik ga me moeder zeker over halen dat het mag.
    Ik wist echt niet dat je zelf kan bepalen hoeveel laagjes haha.
    Zodra ik iets weet, zal ik het updaten :) dankjulliewel

    Wel een foto laten zien als je het hebt geknipt. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb net iets langer haar dan jij en ik heb het al 5 jaar in laagjes. Nooit spijt gehad. Mijn staart kan altijd in en het geeft juist wat meer volume.


    From these ashes, I will rise

    Ik zou dan iets langere laagjes laten knippen. Zo kun je je haar nog wel gewoon in een staart of vlecht dragen.
    Dat had ik ook heel lang, maar het is wel lastig als je ze er weer uit wil laten groeien, want dat duurt echt lang.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik vind laagjes juist ontzettend leuk. Mijn haar is krullerig, en door de laages lijkt het extra vrolijk, in mijn mening.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Haha dan plaats ik zeker een foto. Ik had dat ook al gedacht van meer volume, is mooi fris dan voor de winter en herfst hoop ik

    Alles is al gezegd. Je haar kan dus nog mooi lang zijn mét lagen, als je lange lagen neemt. Laagjes zijn inderdaad mooi, omdat je wat meer volume in je haar hebt ipv dat het maar wat hangt. (:


    You are beautiful, you are love.

    Presence schreef:
    Het haar wordt natuurlijk een stukje korter, maar het is niet overdreven veel haar dat eraf gaat. Als je gewoon aangeeft dat er niet te veel af is het geen probleem. Een staart kun je gemakkelijk maken, zelfs een knot of een andere creatie moet lukken. Ik heb mijn haar al tijden in laagjes en kan er genoeg mee doen. Plus, zoals hierboven is gezegd, zeggen dat je niet al te veel lagen wilt.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Capaldi schreef:
    Ik kan je aanraden om het niet in laagjes te knippen. Ik heb het ooit lang geleden in laagjes laten knippen, en het was zeer irritant met een staart of vlecht. En zelfs nu merk ik nog dat de laagjes er in zitten.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.