• Hey (:

    Ik heb lang stijl blond haar, dat ergens halverwege mijn rug komt. Mijn onderkant van mijn haar krult vaak iets omhoog maar zodra je er met een borstel door heen gaat, krijg ik dat vrij glad op mijn rug. In mijn haar is alleen in de voorkant laagjes geknipt want een pony wil niet in mijn haar vanwege ik twee kruinen heb . foto (aan de voorkant) (of zie me profiel foto)
    Maar ik wil eigenlijk dol graag mijn haar in laagjes laten knippen, alleen mijn moeder is er zo op tegen. Die vind het dood zonde van het lange haar. Mijn kapper zegt ook: Ja, dan heb ik niet meer zulk lang haar (zei ze twee jaar terug). Maar nu wil ik graag of iemand enig idee heeft of je echt veel haar kwijt raakt, en of ik het nog wel in een fatsoenlijke staart kan doen i.v.m. cap paardrijden, beetje zonde om met jonge paarden te gaan rijden terwijl het haar voor me ogen waait. Of hebben jullie nog andere ideeen voor mijn haar? Zoals nu, stijl op een lengte heb ik eigenlijk al heel mijn leven. Het is gewoon saai geworden en ik wil het abosuluut niet verven.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 20:48 ]

    Hangt er erg van af wat voor haar je hebt; als je pluizig haar hebt net als ik kan ik het sterk afraden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik had vroeger laagjes, met redelijk kort haar een het heeft zo'n drie jaar geduurd voor het eruit is gegroeid. Ik zou in jouw geval dus wel lange laagjes nemen want dat scheelt in de tijd voor het er weer uit is ^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."