• Goeieavond Quizlet,

    Hierbij een korte mededeling over de Radio uitzending die morgen zal plaats vinden. Deze speciale uitzending zal gehouden worden door Nikki, Annick en Mitchell.
    Wij zullen namelijk credits weggeven, 50 in totaal + het aantal gedoneerde credits, als je een van onze vele spelletjes wint. Welke dat zijn dat zul je morgen zien.

    Ja maar, waarom maak je dan nu al een topic aan?
    Zodat mensen weten dat dit morgen zal plaats vinden en ze hun agenda leeg kunnen houden, want wie wil nou geen gratis credits? :Y)

    Hoe laat is het dan?
    Om 8 uur. In de avond natuurlijk.

    Kan ik doneren voor de spelletjes?
    Natuurlijk kan dat, graag zelfs! Hoe meer we kunnen weggeven, hoe beter. Als je credits wilt doneren doe dat dan alsjeblieft op dit account, want vanaf hier zullen we ze weggeven.

    Anymore questions?

    Gedoneerd aantal Credits:
    4


    EDIT: Voor de duidelijkheid. De Radio uitzending is dus vandaag om 8 uur. :Y)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 12:14 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Is het dan alleen deze zaterdag?


    Some people are art and do art at the same time

    Blutbad schreef:
    (...)

    In dat geval ga ik alvast op zoek naar de zippyshares van bepaalde nummers.

    Heel slim :Y) Ik wil wel even zeggen dat hoe vaker je iets aanvraagt, hoe lager de aanvraag komt te staan (dit geldt ook voor dezelfde artiest). Dit zodat iedereen een eerlijke kans heeft en er ook veel verschillende dingen worden gedraaid.


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Hopelijk kan ik meedoen^^


    -

    Scorpia schreef:
    Is het dan alleen deze zaterdag?

    Deze speciale uitzending wel. Normaal draaien we Quizlet Radio wanneer we zin hebben. Het is dus niet elke week.

    Shion schreef:
    (...)

    Dank je ;D
    Tot hoe lang draaien jullie? Of weten jullie dat nog niet?

    Geen idee, zoals altijd, haha.

    Rey schreef:
    Hopelijk kan ik meedoen^^

    Iedereen mag meedoen :Y) Of bedoel je dat je hoopt dat je kunt?

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 20:10 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    QuizletRadio schreef:
    (...)
    Iedereen mag meedoen :Y) Of bedoel je dat je hoopt dat je kunt?

    Hahaha ja, dat bedoelde ik. Fail zeg xD


    -

    QuizletRadio schreef:
    (...)
    Geen idee, zoals altijd, haha.


    Ah zoiets dacht ik al ;d. Nja misschien luister ik eventjes als ik niet te laat terug ben.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gaan jullie ook praten in de uitzending? :Y):Y):Y):Y).


    Some people are art and do art at the same time

    Haha, lijkt me leuk. Mijn topics!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    QuizletRadio schreef:
    (...)
    Heel slim :Y) Ik wil wel even zeggen dat hoe vaker je iets aanvraagt, hoe lager de aanvraag komt te staan (dit geldt ook voor dezelfde artiest). Dit zodat iedereen een eerlijke kans heeft en er ook veel verschillende dingen worden gedraaid.


    Dat snap ik maar dan weet ik zeker dat een van de liedjes word gedraaid en dat ik er alvast een zippy van heb. En niet zoals vorige keer geen zippyshares kan vinden.


    Physics is awesome

    Scorpia schreef:
    Gaan jullie ook praten in de uitzending? :Y):Y):Y):Y).

    Altijd. Ik gok dat we dat vooral doen.

    Blutbad schreef:
    (...)

    Dat snap ik maar dan weet ik zeker dat een van de liedjes word gedraaid en dat ik er alvast een zippy van heb. En niet zoals vorige keer geen zippyshares kan vinden.

    Aah okay. Dat is wel handig ja. :Y)


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Hoe moet ik weten wie Annick, Mitchell en Nikki zijn? Ik weet wel wie Nikki en Mitchell zijn, maar Annick niet, no offence. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    VanGogh schreef:
    Hoe moet ik weten wie Annick, Mitchell en Nikki zijn? Ik weet wel wie Nikki en Mitchell zijn, maar Annick niet, no offence. (cat)

    PukkelxDing, right?

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 20:28 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    VanGogh schreef:
    Hoe moet ik weten wie Annick, Mitchell en Nikki zijn? Ik weet wel wie Nikki en Mitchell zijn, maar Annick niet, no offence. (cat)

    Ik denk dat het PukkelxDing is.


    -

    Sorry, dat wist ik écht niet. I'm sorry, Annick. ^.^


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja, het is PukkelxDing ;p


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.