• "Everything was making sense, and now it doesn't."


    Elisabeth Grace Morgan is negentien als een gruwelijke brand een einde aan haar leven maakt. Deze gebeurtenis vind plaats in 2015, Londen – Engeland. Het volgende moment word ze wakker in een laboratorium en blijkt de wereld die ze altijd gekend heeft, veranderd te zijn. Het is inmiddels 2412, bijna vierhonderd jaar later. Ze krijgt te horen dat ze een van de eerste mensen is die na de dood is ingevroren en opnieuw tot leven is gewekt. Toch is Elisabeth niet zo menselijk als de onderzoekers gehoopt hadden en ze willen haar dan ook absoluut niet zomaar laten gaan. Het meisje wilt echter niets liever dan ontsnappen uit het enorme gebouw, maar dat is niet iets wat ze alleen kan doen.


    • Geschreven door: jacewayland
    • Géén vaste schrijfdagen
    • Genres: OP, thriller, fantasy, actie, drama, romantiek


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Hey, die cover komt me bekend voor!
    En het verhaal lijkt me best interessant. Zal er wel 's een kijkje naar nemen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    Hey, die cover komt me bekend voor!
    En het verhaal lijkt me best interessant. Zal er wel 's een kijkje naar nemen.


    26 - 02 - '16

    Hm, het kan zijn dat iemand anders het plaatje ook eens als cover heeft gebruikt? Ik heb hem gewoon op internet gevonden namelijk dus iedereen kan hem gebruiken haha. Maar thanks both! (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Bij 'een gruwelijke brand die een einde maakte aan haar leven'. Denk ik aan iemand die zodanig is verbrand/verkoold dat diegene niet meer toonbaar of cru gezegd 'heel' is. Gewoon iets wat me opviel. (: Of ze heeft giftige dampen ingeademd, maar zelfs die zouden dan behoorlijk warm moeten zijn en inwendig behoorlijk wat schade aanbrengen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Bij 'een gruwelijke brand die een einde maakte aan haar leven'. Denk ik aan iemand die zodanig is verbrand/verkoold dat diegene niet meer toonbaar of cru gezegd 'heel' is. Gewoon iets wat me opviel. (: Of ze heeft giftige dampen ingeademd, maar zelfs die zouden dan behoorlijk warm moeten zijn en inwendig behoorlijk wat schade aanbrengen.


    Dat is dan ook de reden dat ik het een fantasy verhaal heb gemaakt dat zich in de toekomst afspeelt, zodat eigenlijk gewoon alles kan (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    jacewayland schreef:
    (...)

    Dat is dan ook de reden dat ik het een fantasy verhaal heb gemaakt dat zich in de toekomst afspeelt, zodat eigenlijk gewoon alles kan (:

    Okido. Oh, well. Het deed me even denken. :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wauw, wat een fantasie!

    Orchard schreef:
    (...)
    Okido. Oh, well. Het deed me even denken. :3

    Nee snap ik wel hoor haha, is wel een logische gedachte van je.

    Krull schreef:
    Wauw, wat een fantasie!

    Aw thanks :'D!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."