• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 20:08 ]


    -

    Merrow schreef:
    (...)
    Als het vaker voorvalt, denk ik dat het toch raadzaam is om eens naar de huisarts te gaan. In ieder geval sterkte ermee (K)

    En ik heb gepost, en ik lief m'n kasteel (bloos)


    Ja sowieso, ik ben de eerste die je bij de dokter zal vinden als ik iets te vaak voor krijg. Maar ik heb net mijn eigen schouders proberen masseren, moeilijk ja, maar een beetje knijpen bij jezelf in je schouders blijft ook te helpen om dingen los te maken en ik voel aan mijn ene schouder hoe het op een bepaald moment in mijn nek te voelen is (net op die plaats waar ik kramp kreeg, alleen aan de andere kant dan), dus misschien toch dat het daar een beetje mee te maken heeft al heb ik toch niks dat vast zit denk ik.

    En bedankt en ik zag het xp

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 0:25 ]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ja sowieso, ik ben de eerste die je bij de dokter zal vinden als ik iets te vaak voor krijg. Maar ik heb net mijn eigen schouders proberen masseren, moeilijk ja, maar een beetje knijpen bij jezelf in je schouders blijft ook te helpen om dingen los te maken en ik voel aan mijn ene schouder hoe het op een bepaald moment in mijn nek te voelen is (net op die plaats waar ik kramp kreeg, alleen aan de andere kant dan), dus misschien toch dat het daar een beetje mee te maken heeft al heb ik toch niks dat vast zit denk ik.

    En bedankt en ik zag het xp

    Gehe ik ben zelf ook altijd aan het tobben met mezelf masseren, aangezien ik m'n vriend niet altijd tot m'n beschikking heb, al ben ik er toch al handiger in geworden :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Gehe ik ben zelf ook altijd aan het tobben met mezelf masseren, aangezien ik m'n vriend niet altijd tot m'n beschikking heb, al ben ik er toch al handiger in geworden :'D


    Haha

    Ik ga maar is slapen denk ik, heb dringend slaap nodig.

    Slaaplekker allemaal! x


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Haha

    Ik ga maar is slapen denk ik, heb dringend slaap nodig.

    Slaaplekker allemaal! x

    Ik ben ook m'n bedje opzoeken, morgen weer druk dag ^_^
    Slaapwel en tot sprekens xxx


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Chocolata schreef:
    Woah, ik heb een domme fout gemaakt :'D. Eigenlijk was het mijn bedoeling op te zeggen dat ik stiekem blij was dat Jarne nu gevangen is door de rebellen, maar in een moment van verstrooidheid heb ik het verwisseld. Maar goed,het is nu aangepast.
    Trouwens, die spoilers ontregelen het topic helemaal, dus voor de mensen die het nog niet gelezen hebben, we stoppen met de spoilers, zet het anders tussen haakjes als je OOC gaat.

    -Sorry als ik foutjes schrijf, ik zit op mobiel D:. -


    Nou zeg, zeg ik dat ik je eigenlijk mis ben jij blij dat ik daar zit. :'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Cenation schreef:
    Kan iemand mij mss helpen? Ik weet dat het hier niet echt hoort mrja xp. En op google word ik niet echt geholpen. Een paar uur geleden toen ik op bezoek was bij mijn tante kreeg ik opeens een steek in mijn achterhoofd, bijna in mijn nek en het voelde als kramp zoals je dat in je benen en voeten kan krijgen. Ik raakte serieus in paniek en begon er van te zweten, maar gelukkig ging het over en opeens in de auto opweg naar huis kreeg ik hoofdpijn, maar door een pilletje te nemen ging de hoofdpijn gewoon over zoals altijd. Maar toch, echt vreemd, ik heb het nooit eerder gekregen en als ik me te fel draai met mijn nek voel ik nog steeds wat op die plek waar het was. Weet iemand hier iets van of ooit zelf al zoiets meegemaakt? Ik maak me namelijk nogal snel zorgen als ik lichamelijke klachten heb of had ;s

    Dat heb ik soms ook, echt eng! En vroeger had ik het soms dat mijn nek ineens verlamd was en ik hem niet kon bewegen, brrrrrr. Naar de dokter gaan ermee? Bij mij is het zo sporadisch dat het niet nodig is, maar goed


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Nou zeg, zeg ik dat ik je eigenlijk mis ben jij blij dat ik daar zit. :'D

    Haha, wat is de wereld soms wreed ;D.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    MT.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wow nu ik erop terug kijk heb ik de gevangenis voorgesteld als een replica van een nazikamp.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Chocolata schreef:
    (...)
    Dat heb ik soms ook, echt eng! En vroeger had ik het soms dat mijn nek ineens verlamd was en ik hem niet kon bewegen, brrrrrr. Naar de dokter gaan ermee? Bij mij is het zo sporadisch dat het niet nodig is, maar goed


    Ik heb het niet meer opnieuw gekregen of zo, dus van die ene keer ga ik niet naar de dokter.


    16 - 09 - '17

    Dooddoenervo schreef:
    Wow nu ik erop terug kijk heb ik de gevangenis voorgesteld als een replica van een nazikamp.:'D


    Haha


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Haha


    Nou, wordt nog een fijne tijd daar, hebben de andere gevangenen het beter?:'p


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Nou, wordt nog een fijne tijd daar, hebben de andere gevangenen het beter?:'p


    Nee, wrm zouden zij het beter hebben? xp


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Nee, wrm zouden zij het beter hebben? xp


    Meschien dat Butera bewaker is?
    Waarschijnlijk niet, dan had ik alang de kogel gekregen.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Meschien dat Butera bewaker is?
    Waarschijnlijk niet, dan had ik alang de kogel gekregen.:'D


    Euh nee, er zijn geen bewakers aangewezen dus


    16 - 09 - '17