• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 20:08 ]


    -

    Ik heb het toch maar gedaan ^^. Maar nu moet ik eigenlijk van de computer af van mijn moeder :/ ...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik denk dat er iets fout is gelopen, ben ik nu gevangen door de regering of de rebellen, bij lotta de regering, maar bij mij zijn het de rebelle.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dooddoenervo schreef:
    Ik denk dat er iets fout is gelopen, ben ik nu gevangen door de regering of de rebellen, bij lotta de regering, maar bij mij zijn het de rebelle.:'D


    Huh? De rebellen he


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Huh? De rebellen he


    Dan is mijn post juist, Lotta, ik ben niet gevangen door de regering hé.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Dan is mijn post juist, Lotta, ik ben niet gevangen door de regering hé.


    Nee, want de regering heeft niks te maken met wat er gebeurd door de rebellen in Quizlet


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Nee, want de regering heeft niks te maken met wat er gebeurd door de rebellen in Quizlet


    Idd, maar volgens lotta ben ik opgepakt door de regering.:P


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Cenation schreef:
    (...)

    Nee, want de regering heeft niks te maken met wat er gebeurd door de rebellen in Quizlet

    Juist! De regering is juist machtloos.


    -

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Idd, maar volgens lotta ben ik opgepakt door de regering.:P


    Nee nee, dan heeft Lotta het compleet fout, sorry Lotta. DDennogiets heeft gelijk.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Nee nee, dan heeft Lotta het compleet fout, sorry Lotta. DDennogiets heeft gelijk.

    DDVO!!


    -

    Rey schreef:
    (...)
    DDVO!!


    Euh wathever


    16 - 09 - '17

    Er zijn nog maar vier poste.:c


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik ga zo ook even iets posten (:
    Gail, zullen we buren zijn? Haha


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Ik ga zo ook even iets posten (:
    Gail, zullen we buren zijn? Haha

    Hahaha. Ja of nog beter, kamergenoten? :P


    -

    Rey schreef:
    (...)
    Hahaha. Ja of nog beter, kamergenoten? :P


    Nah, buren. Ik woon liever alleen dat ik alles en iedereen in de gaten kan houden, ook jou xp


    16 - 09 - '17

    Ik ga nu wachten tot nog andere mensen hebben gereageerd dat Gail en ik niet steeds 1 op 1 spelen


    16 - 09 - '17