• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 20:08 ]


    -

    Rey schreef:
    Hahah, wel thank you Lotta (bloos)
    Verraders doen alles via mij. Halen smerige streken uit en dat komen allemaal in nieuwsbrief te staan. Sylvie en ik zijn dus bemiddelaars. Ik heb zelf geen idee hoe de verraders alles geheim gaan houden. Lekker pittig wordt het voor hun.

    Nu ga ik DDVO's vraag beantwoorden. De gevangenen zitten apart gevangen. Maar een paar keer per week moeten ze buiten zwaar werk doen. Het internet zal een oppergevangene bepalen (thnx Justine voor de website). Oppergevangene krijgt zelf eisen opgedragen die hij/zij door moet geven aan de rest van gevangenen. Denk aan slaventijd ;)

    Graag gedaan (flower).

    Haha, het wordt inderdaad pittig voor hen! Ik ben benieuwd ...
    Jij of Sylvie sturen me dus hun wandaden door, maar zo dat ik de users niet kan herkennen? Spannend :9~.

    Aiai, Dooddoenervo, jij wordt een slaafje :').


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ben er weer!


    16 - 09 - '17

    Jullie Mogen raden wie oppergevangene is :Y)


    -

    Rey schreef:
    Jullie Mogen raden wie oppergevangene is :Y)

    Onze Dooddoenervo? ^^

    Maakt het trouwens wat uit in welke volgorde we nu posts plaatsen, of is het eerst administrator-mod- bemiddelaar-bèta?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het zou leuk zijn, ik ben natuurlijk niet de maker van dit topic, maar als alles een beetje door elkaar zou zijn (;
    Maar ja, dat is mijn mening


    26 - 02 - '16

    Chocolata schreef:
    (...)
    Onze Dooddoenervo? ^^

    Maakt het trouwens wat uit in welke volgorde we nu posts plaatsen, of is het eerst administrator-mod- bemiddelaar-bèta?

    :O! Te snel geraden -arme ik-
    En nee. Justine heeft al gepost. We kunnen nu dus random gaan posten. Hoeft niet volgens volgorde anders moeten we vast een eeuwigheid op iedereen gaan wachten.


    -

    Rey schreef:
    (...)
    :O! Te snel geraden -arme ik-
    En nee. Justine heeft al gepost. We kunnen nu dus random gaan posten. Hoeft niet volgens volgorde anders moeten we vast een eeuwigheid op iedereen gaan wachten.

    Ach ja, het zal misschien een kleine troost voor ons arme slaafje zijn. En ja, ik ken hem te goed :').

    Ik ga eens wat schrijven! Ik mag dus ook wat improviseren (bijvoorbeeld hoe stories eruit zien), hoop ik? ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Ach ja, het zal misschien een kleine troost voor ons arme slaafje zijn. En ja, ik ken hem te goed :').

    Ik ga eens wat schrijven! Ik mag dus ook wat improviseren (bijvoorbeeld hoe stories eruit zien), hoop ik? ^^


    Uhu, alles mag^^ Behalve vermoorden.


    -

    Rey schreef:
    (...)

    Uhu, alles mag^^ Behalve vermoorden.

    Ahw, wat jammer toch :(. Ik had echt zin om iemand die veel en véél teveel spellingfouten maakte uit wraak te vermoorden, maar aangezien echte bèta's dat niet doen, zal ik het ook maar niet proberen ...

    Lol, just kidding.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Ahw, wat jammer toch :(. Ik had echt zin om iemand die veel en véél teveel spellingfouten maakte uit wraak te vermoorden, maar aangezien echte bèta's dat niet doen, zal ik het ook maar niet proberen ...

    Lol, just kidding.


    Hahaha Lotta toch!! Zometeen zit jij achter de tralies. Wat een goed voorbeeld geef je toch aan de arme zielen van Quizlet :X


    -

    Ik ga iets in elkaar flansen.
    En yay, ik ben oppergevangene, of is dat slecht? En ik ben gevangene van de rebellen? Of ben ik opgepakt voor een aanslag op de beta.:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dooddoenervo schreef:
    Ik ga iets in elkaar flansen.
    En yay, ik ben oppergevangene, of is dat slecht? En ik ben gevangene van de rebellen? Of ben ik opgepakt voor een aanslag op de beta.:Y)


    Dat is slecht slimpie en wat zou er nu goed zijn aan wat voor soort gevangenen dan ook? xp


    16 - 09 - '17

    Dooddoenervo schreef:
    Ik ga iets in elkaar flansen.
    En yay, ik ben oppergevangene, of is dat slecht? En ik ben gevangene van de rebellen? Of ben ik opgepakt voor een aanslag op de beta.:Y)

    Bedoel je dat jij me hebt aangevallen of wat? :O Ik sloof me elke dag weer uit om hoofdstukjes goed te verbeteren, en jij valt mij aan? :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Bedoel je dat jij me hebt aangevallen of wat? :O Ik sloof me elke dag weer uit om hoofdstukjes goed te verbeteren, en jij valt mij aan? :'D


    Ja.:Y)

    @Cenation, ohhh jammer.(huil) dus ik ben een gevangene van de rebellen. Fijn. :)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Okee, mag ik het nou serieus opvatten en in mijn post zetten dat DDVO mij heeft aangevallen? :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it