• Wat doe je als je elke nacht word wakker gehouden door nachtmerries? Als je al weken niet normaal heb geslapen en je het verschil niet meer weet tussen de werkelijkheid en je eigen dromen. Je lijkt langzaam maar zeker gek te worden.
    Niet alleen omdat niemand je gelooft, maar ook zeker omdat de dingen waarover je droomt in de echte wereld terug lijken te komen. Misschien is dat ook de reden dat je op een dag een uitnodiging op de deurmat krijgt. Een uitnodiging om bij een dokter te komen die je van je probleem af kan helpen.
    Het enige nadeel is dat je een tijd in dat gebouw moet verblijven, maar een voordeel is er nog een aantal andere mensen zitten met precies hetzelfde probleem.
    Je zult er dus nooit alleen voor staan.


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door welke dromen word je wakker gehouden:


    Rollen:

    Jongens:
    -Niall James Horan; Royals
    -Louis William Tomlinson; LookAfterYou
    -Liam James Payne; KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles; Inside
    -Zayn Javadd Malik; Arratay
    - Jc, Justin Cloud Caylen Adores
    - Nino Fabiano Monteisha Kraaijkamp


    De meiden:
    - Alysia Dessy Campbell Depay
    - Alexis Roselle Johnson Velton
    - Faith Vallina Wonder Rider
    - Valentina Alejandra Martinez TheSeasons
    - Izzy Mclean Scamander
    - Beatrice Clarkson Taormina
    -Eira Niamh Turner KiliOfDurin


    Regels:
    -Minimaal 4 regels.
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Inside en LookAfterYou maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de rpg
    -3 waarschuwingen is zonder pardon uit de rpg
    -Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.
    -Je hebt 48 uur om je rol in te vullen, want anders vervalt deze


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 18:36 ]


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house. When things go wrong we can knock it down.

    Rol: Meisje
    Naam: Eira Niamh Turner
    Leeftijd: 19 [31-10]
    Nationaliteit: Schots, Inverness
    Karakter: Op het eerste gezicht is Eira een rustige, stille, zorgzame en terughoudende meid, zelfs een beetje onwetend en naïef, al kan zij soms ook gigantisch achterdochtig zijn. In een woord een watje. Ze toont nooit haar interesse voor een jongen openlijk bekennen tot hij haar vriendje is, of zij echt erg dronken is. Ze houd gigantisch veel van muziek en is nooit te beroert om hard te werken. Toch laat ze maar heel lastig persoonlijke dingen los en is nou niet heel erg communicatief als iemand anders het gesprek niet begint. Ze vind het niet nodig om mensen op te zadellen met haar leven en problemen, al is ze er altijd als anderen willen praten. Ze is hierdoor niet de emotioneel stabielste. Daardoor kan ze soms als ze alleen is plots in huilen uitbarsten om iets wat ze heel lang heeft opgekropt. Ze gaat voor degenen die zijn vertrouwen hebben gewonnen door het vuur en hij zou zelfs sterven om degenen te redden om wie hij echt geeft. Ze blijft over het algemeen gigantisch rationeel en recht door zee tot op het bot... Tot je aan haar dierbaren komt, dan ontwaakt haar leeuwenhart en moet je je bergen. Als ze zich eenmaal op zijn gemak bij je voelt, of een flinke slok op heeft, is Eira een echte malloot en worden de gekste acties en uitspraken normaal. Dan leer je ook haar vreemde kant kennen, met allerlei rare trekjes, zoals gitaar spelen om 4 uur 's nachts en op d'r kop tv kijken.
    Eira voelt zich het prettigst vreemd genoeg op het podium of in de vechtring. Daar is ze helemaal thuis. Dan wordt dit grijze muisje een zelfverzekerde trotse jaguar of zwaan. Dan is geen bergtop haar te hoog en geen obstakel te moeilijk. Ze steelt de show en presteert uitmuntend.
    Ondanks dat ze voor anderen erg lief en zorgzaam is is ze dat voor zichzelf echt niet. Eira is heel strikt met zichzelf. Ze traint en oefent hard voor alles wat ze doet. Ze verwacht dit van niemand behalve zijzelf. Vaak is het ook dat terwijl ze anderen het rustiger aan laat doen ze er voor zichzelf nog een schepje bovenop gooit.
    Uiterlijk:


    Eira is zo'n 1,60 lang met pik zwart haar tot haar kont, wat ze bijna altijd opgestoken draagt. Haar huid is sneeuw wit, haar lippen bloed rood en haar ogen zo zwart als de nacht. Daardoor komt ze ook aan de naam Eira: Sneeuw. Haar lichaam is dun en fraille met een smalle taille en smalle schouders. Haar gang is altijd heel lichtvoetig, danserig zelfs. Ondanks haar schijnbare verlegenheid loopt ze wel altijd rechtop, maar met haar hoofd gebogen.
    Extra: Eira is doof. Ze is doof geboren en zal waarschijnlijk ook nooit horen. Zelf heeft ze hier weinig problemen mee, al zou je denken van wel. Een van haar twee grootste passies is namelijk ballet dansen. Ze heeft hier alleen een oplossing voor gevonden door eerst met haar hand op de box te voelen hoe de maat is en de pasjes perfect op de trillingen van de boxen te dansen. als ze een stuk danst heeft ze dan ook op haar rug een apparaatje zitten die de trillingen van de muziek tegen haar rug laat voelen zodat ze altijd weet waar ze moet zijn. Doordat ze niet kan horen, kan ze ook alleen cominuceren door middel van gebarentaal en liplezen.
    Naast dansen doet ze ook nog aan MMA vechten. een rare combinatie misschien, maar zelf vind ze het helemaal het einde, al werkt het niet altijd even handig met de verwondingen die ze af en toe oploopt.
    Door welke dromen word je wakker gehouden: Ze wordt wakker gehouden door de droom dat als het ritme in haar hoofd stopt en haar gehoor en spraak begint te werken de meest verschrikkelijke dingen gaan gebeuren. Hierdoor is ze doodsbang om ook maar haar lippen van elkaar te halen voor eten of drinken, laat staan een glimlach. Ook zodra haar brein overuren draait en het ritme naar de achtergrond verdwijt flipt ze hem uit angst dat alle hel en verdoemens uitbreekt.

    [Zo goed?]


    Bowties were never Cooler

    Kraaijkamp -> Ramazzotti.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb hier wel zin in :]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ook!


    Bowties were never Cooler

    Wat hebben jullie liever.. Het topic vanavond of morgen?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ICantChange schreef:
    Wat hebben jullie liever.. Het topic vanavond of morgen?


    Mij maakt het niets uit. Want ik heb toch vakantie, ghehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Morgen, ik heb straks audities, dus moet om half negen op school zijn (voor school musical)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb ook vakantie maar moet vanavond wel werken tot een uur of 10.. Dus als het niet te snel gaat kan het dadelijk al maar anders heb ik liever morgen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    ICantChange schreef:
    Wat hebben jullie liever.. Het topic vanavond of morgen?


    Vandaag ^^

    Maakt mij niks heb, Ik heb alleen nog geen vakantie.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Gaan we hier nog beginnen?..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jup, ik ga hem zo opengooien


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ICantChange schreef:
    Jup, ik ga hem zo opengooien

    Yess! ^-^


    The expert in anything, was once a beginner.

    ICantChange schreef:
    Jup, ik ga hem zo opengooien


    Jeeeeeeeeej c:


    Happy Birthday my Potter!

    Klik (;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer