• Wat doe je als je elke nacht word wakker gehouden door nachtmerries? Als je al weken niet normaal heb geslapen en je het verschil niet meer weet tussen de werkelijkheid en je eigen dromen. Je lijkt langzaam maar zeker gek te worden.
    Niet alleen omdat niemand je gelooft, maar ook zeker omdat de dingen waarover je droomt in de echte wereld terug lijken te komen. Misschien is dat ook de reden dat je op een dag een uitnodiging op de deurmat krijgt. Een uitnodiging om bij een dokter te komen die je van je probleem af kan helpen.
    Het enige nadeel is dat je een tijd in dat gebouw moet verblijven, maar een voordeel is er nog een aantal andere mensen zitten met precies hetzelfde probleem.
    Je zult er dus nooit alleen voor staan.


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door welke dromen word je wakker gehouden:


    Rollen:

    Jongens:
    -Niall James Horan; Royals
    -Louis William Tomlinson; LookAfterYou
    -Liam James Payne; KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles; Inside
    -Zayn Javadd Malik; Arratay
    - Jc, Justin Cloud Caylen Adores
    - Nino Fabiano Monteisha Kraaijkamp


    De meiden:
    - Alysia Dessy Campbell Depay
    - Alexis Roselle Johnson Velton
    - Faith Vallina Wonder Rider
    - Valentina Alejandra Martinez TheSeasons
    - Izzy Mclean Scamander
    - Beatrice Clarkson Taormina
    -Eira Niamh Turner KiliOfDurin


    Regels:
    -Minimaal 4 regels.
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Inside en LookAfterYou maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de rpg
    -3 waarschuwingen is zonder pardon uit de rpg
    -Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.
    -Je hebt 48 uur om je rol in te vullen, want anders vervalt deze


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 18:36 ]


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house. When things go wrong we can knock it down.

    Ik dacht gewoon let's take a random number and a random month en toen kreeg ik 15 december. Ik wil het ook wel veranderen hoor? geen probleem namelijk


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Taormina schreef:
    Ik dacht gewoon let's take a random number and a random month en toen kreeg ik 15 december. Ik wil het ook wel veranderen hoor? geen probleem namelijk


    Niet nodig, ik heb het al gedaan c;


    Happy Birthday my Potter!

    oké :Y)


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Mag ik zelf een mannelijk personage bedenken?


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Dat mag (;


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house. When things go wrong we can knock it down.

    Rol: Jongen
    Naam: Jc, Justin Cloud Caylen
    Leeftijd: twintig jaar, 24 juni 1993
    Nationaliteit: Amerikaans, Houston
    Karakter: Justin is een en al gezelligheid. Hij is dol op avonturen en is het liefst de hele dag buiten aan het skateboarden. Hij deelt graag zijn leven met mensen, behalve zijn dromen natuurlijk. Zijn familie is het allerbelangrijkste voor hem en hij onderneemt dan ook de leukste dingen met zijn jongere broertje en zusjes. Justin is erg zorgzaam en beschermend waarin hij af en toe doorslaat en bot overkomt wat hem uiteindelijk alleen maar ellende oplevert. Justin vindt zichzelf erg romantisch maar vindt niet zomaar iemand leuk. Hij is spontaan, een tikkeltje naïef en heeft erg droge humor. Hij heeft regelmatig een weddenschap lopen en leeft vooral voor de gezelligheid en de mooie dingen in het hier en nu.
    Uiterlijk:



    Justin heeft donkerbruin/zwart haar wat hij altijd naar de linkerkant heeft gestyled. Meestal heeft hij een cap of een beanie op, gewoon om dat hij dat mooi vindt. Hij is 1 meter 73 wat niet erg lang is voor een jongen. Zijn donkerbruine ogen passen goed bij zijn donkere haren en vallen goed op in contrast met zijn redelijk witte huid. Op zijn rechter pols heeft hij een wolk laten tatoeëren om zijn 2e naam; cloud uit te beelden. Verder heeft hij een hele normale style; baggy t-shirts en jeans, altijd gecombineerd met vans.
    Extra: Hij heeft een wolken tatoeage op zijn rechter pols.
    Door welke dromen word je wakker gehouden:Justin wordt in zijn dromen achtervolgt door een voor hem onbekende vrouw die van stemmen die opdracht krijgt een moord te plegen. In de dromen beraad de vrouw een gruwelijke plan en wordt het voor Justin steeds duidelijker dat deze vrouw de opdracht krijgt om een bekende van hem te doden. Hij gaat het als zijn taak zien om de vrouw zoveel mogelijk tegen te werken. In het dagelijks leven weet hij zeker af en toe een schim te zien die hem in de gaten houdt, kijkend of hij nog wet oplettend genoeg is en of ze al kan toeslaan. Langzaam maar zeker begint het zijn tol te eisen op Justin.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 22:51 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Mag ik ook nog een jongen reserveren?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mag ik Zayn?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Waar staat het huis eigenlijk? America of Groot Brittanie?


    Bowties were never Cooler

    @Kraaijkamp & Arratay natuurlijk (;
    @KiliOfDurin daar twijfel ik nog over, maar denk het laatste


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house. When things go wrong we can knock it down.

    Rol: Jongen.

    Naam: Nino Fabiano Monteisha.

    Leeftijd: 21, 18-12-1991.

    Nationaliteit: Italiaans.

    Karakter: Voordat Nino last kreeg van zijn dromen was hij een uitermate vrolijke jongen en kon hij geen minuut stil zitten. Sindsdien is Nino erg negatief en ziet hij nergens meer het positieve van in, alles wat iemand zelf positief vind maakt hij het er in de negatieve manier van. Hij is wel ontzettend onzeker over zijn uiterluik omdat hij vroeger erg veel gepest is omdat hij gay is.

    Uiterlijk:



    • Troye Sivan.

    Extra: Nino is gay.

    Door welke dromen word je wakker gehouden: Nino heeft ooit is een film gezien waar bij iedereen de keel door werd gesneden, sindsdien droomt hij dat hij achterna word gezeten door diegene die iedereen vermoord heeft in die film. Hij is als de dood dat hij op een dag door die moordenares gepakt word.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 13:28 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol: Jongen.

    Naam: Nino Fabiano Monteisha.

    Leeftijd: 21, 18-12-1991.

    Nationaliteit: Italiaans.

    Karakter: Voordat Nino last kreeg van zijn dromen was hij een uitermate vrolijke jongen en kon hij geen minuut stil zitten. Sindsdien is Nino erg negatief en ziet hij nergens meer het positieve van in, alles wat iemand zelf positief vind maakt hij het er in de negatieve manier van. Hij is wel ontzettend onzeker over zijn uiterluik omdat hij vroeger erg veel gepest is omdat hij gay is.

    Uiterlijk:



    • Troye Sivan.

    Extra: Nino is gay.

    Door welke dromen word je wakker gehouden: Nino heeft ooit is een film gezien waar bij iedereen de keel door werd gesneden, sindsdien droomt hij dat hij achterna word gezeten door diegene die iedereen vermoord heeft in die film. Hij is als de dood dat hij op een dag door die moordenares gepakt word.


    Voor nu is 'ie klaar. Misschien breid ik 't vanavond nog wat uit. ^.^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol: Our Pretty Pretty Princess
    Naam: Zayn Javadd Malik
    Leeftijd: Twintig jaar, geboren op twaalf januari
    Nationaliteit: Brits - Pakistaans
    Karakter: Zayn is erg stil, en mysterieus. Niemand heeft ooit een echt gesprek met hem gehad, dat durven ze niet. Alhoewel Zayn er ook mysterieus uit ziet en ook zo doet, is hij een hele aardige jongen die graag iemand helpt. Je kan zo moeiteloos een gesprek met hem aan gaan al zou hij niet bepaald wat zeggen. Hij heeft dan geen problemen met je maar is namelijk niet erg spraakzaam. Zayn houdt niet van praten, en zal dat dan ook bijna nooit doen. Je ziet nooit een glimlach op zijn gezicht, alleen als iemand zich voorstelt of iets aardigs over hem zegt. Allemaal door de nachtmerries van de laatste tijd. De jongen tekent altijd iedereen die hij maar ziet, en alles wat hij maar ziet na in zijn schetsblok. Je zult zijn nachtmerries overal in zien in tekeningen, opgehangen, doorgekrast of zelfs voor de helft verbrand. Een goede vriend betekent alles voor Zayn. Hij zal er alles voor doen om je ten vriend te houden.
    Uiterlijk:



    Extra: Zayn heeft twee zusjes en één zus, waarmee hij erg gehecht is. Doniya, Waliyha en Safaa genaamd. Hij heeft een speciale en unieke band met elk zusje. Zayn heeft de "i" in zijn naam, en vond opvallen want er zijn er maar weinig die hun naam spellen met een "y". Het liefst wilt hij bij zijn familie zijn, wat niet veel meer kan. Vanwege dat hij altijd een angst voor water had, kan ie nu niet zwemmen. Hij heeft meer dan twintig tattoos, waar hij bij elke wel een reden voor heeft. Zelfs voor de kleine, minst zichtbare tattoos. Over zijn hele lichaam zijn die tattoos verspreid. Op zijn linkerarm, rechterarm, in zijn nek heeft hij er ook een paar, en naast zijn heup. Vlakbij zijn schouder heeft Zayn ook een aantal tattoos. Net op zijn hand heeft hij een vogeltje, en ook heeft hij vleugels op zijn borstbeen. Omdat hij slechte ogen heeft draagt hij vaak zijn bril, alhoewel hij vaker lenzen draagt. Vroeger werd Zayn als een vrolijke, grappige en trouwe vriend beschouwd. Door de nachtmerries is hij steeds meer gaan veranderen tot hij geen woord meer zei en er nog geen blik van onrust van af kon.
    Door welke dromen word je wakker gehouden: Een klein, jong meisje verschijnt elke keer weer in zijn droom. In het begin lijkt het net een mooie droom maar al snel wordt het een nachtmerrie. Elke nacht doet het mysterieuze meisje iets verschrikkelijks. Een voorbeeld is zijn familie vermoorden, van zulke dromen kan Zayn erg onrustig worden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ja Jc is voor nu ook klaar


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Het spijt me - ik meld me af. Mijn oma is onverwachts in het ziekenhuis opgenomen.


    Every artist was first an amateur.