• ... en Sofie was zo druk bezig met leren voor haar eerste schoolexamen dit jaar dat ze haar naam veranderde in Carmina, wat 'liederen' betekent. ^^

    Ik ben eigenlijk gek op muziek, alle vormen en maten, en ik ben dit jaar bezig met het vertalen van Ovidius (een van mijn oude usernames) en in zijn voorwoord, had hij het over zijn 'carmen'. Carmen betekent volgens mijn woordenlijst lied, gedicht of toverspreuk. Ook weer lekker in thema als Head van Ravenclaw zijnde ;P

    Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 22:18 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Oeh, it sounds pretty! :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Sounds good! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jij hebt altijd zulke leuke usernames, Sofie! :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Reezy schreef:
    Oeh, it sounds pretty! :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dankjulliewel ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind hem heel erg leuk :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Newt schreef:
    Ik vind hem heel erg leuk :Y)


    26 - 02 - '16

    Love it (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Weer een Latijnse, I like!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Thanks iedereen ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind 'm echt mooi, al dacht ik niet meteen aan liederen toen ik je naam hoorde. I like it!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Erg leuk!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Erg leuk. ^^

    Het deed me wel meteen denken aan de Carmina Burana. Maar dat is natuurlijk ook muziek, dus het lijkt wel logisch gezien de betekenis van je username. Weet ik ook meteen wat de helft van die titel betekent. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Erg leuk. ^^

    Het deed me wel meteen denken aan de Carmina Burana. Maar dat is natuurlijk ook muziek, dus het lijkt wel logisch gezien de betekenis van je username. Weet ik ook meteen wat de helft van die titel betekent. :3

    Heja, lol. Had ik zelf nog niet eens bedacht :W
    Carmina Burana is trouwens een verzameling van volksliederen, dus ik denk dat het in de richting van 'volks', of 'burgerlijk' ligt. Of verzameling.
    Het is dat mijn woordenboek boven ligt, en google translate prut is, anders had ik het opgezocht.

    Maar dankjewel verder, en Lotta en Maleficia ook bedankt ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Oeh, pulchrum nomen!! ^^
    :) Ik hoop dat ik nu geen blunder in Latijn bega!!


    Why so serious? :]