• Ik heb al een paar keuzes voor een titel, maar nu wil ik ook een co-auteur voor mijn story. Aangezien ik meestal alleen schrijf, zou ik wel een keer iets nieuws willen proberen. (:
    Ik heb trouwens nog even een officiële beschrijving voor het verhaal gemaakt.


    Samenvatting
    Aimee-Lynn McDinni 'Lynn' was een dolgelukkige prinses van vijftien jaar oud. Ze hield veel van haar ouders en het prachtige paleis. Natuurlijk ook voor het geld en het land, Dheanië. Haar ouders - Gerard McDinni 'Gerry' en Fachita McKling 'Fach' - hielden zielsveel van Aimee, hun enige kind. Vanwege iets met het buik van Fachita, kon ze voorlopig niet zwanger meer worden. Aimee-Lynn bleef dus voorlopig enig kind waar ze blij mee was. Dheanië kreeg weinig tot geen problemen. Aimee-Lynn kreeg wat ze wilde, hing soms wat met haar vrienden - soms gedroeg ze zich niet als een echte prinses, wat haar vriendinnen - Yuliette dos Santos 'Yuul' en Tessa Daamstra 'Tessie, Tess', knechten in het paleis - niet zo erg vonden.
    Alles ging volledig goed met Dheanië, totdat professor Richard Hawlings 'Hawwy, Rich' en zijn knechtjes het land indoken. Vanwege de rijkdom wilde hij en de knechten het veroveren. Ze voerden oorlog met de koninkrijk en de gemeente. Aimee-Lynn, Yuliette en Tessa probeerden onder te duiken om geen pijn te krijgen, want regelmatig werd er in het paleis geschoten.
    Kort daarna werd koningin Fachita ernstig ziek. Ze verbleef in het ziekenhuis. Zodra er bijna werd geschoten in de buik van koning Gerard, wilden ze ongetwijfeld vluchten uit het land. Iedereen werd onzeker. Dheanië zat zonder gemeente.


    Dus, zou iemand interesse hebben? Zou je dan het onderstaande lijstje in willen vullen en het in dit topic posten? (:
    * = verplicht.

    Echte naam en leeftijd?
    Hoeveel tijd heb je om te schrijven? *
    Wat voor ideeën heb je allemaal voor het verhaal?
    Hoeveel woorden schrijf je ongeveer per hoofdstuk? *
    In welke vorm schrijf je het liefst? *
    In welke tijd schrijf je het liefst? *
    Heb je ook toevallig een idee voor een titel?
    Een stukje schrijfstijl van je:


    Vervolgens zal ik iemand uitkiezen en diegene een PM sturen.
    Alvast bedankt :'D



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 11:28 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Someone?


    Some people are art and do art at the same time

    Nobody?
    D=


    Some people are art and do art at the same time

    Okay, niemand dus. Zal voor de zoveelste keer opnieuw alleen gaan schrijven.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 23:06 ]


    Some people are art and do art at the same time

    --

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 19:28 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    Nah, sorry, niet echt mijn type verhaal om te schrijven en ik schrijf persoonlijk liever alleen. Kan je meer je eigen ideeën gebruiken etc. Succes!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Zou het leuk vinden om met je te schrijven, maar vind het verhaal niet heel leuk..


    The sky is so tragically beautiful, a graveyard of stars

    palesouls schreef:
    Zou het leuk vinden om met je te schrijven, maar vind het verhaal niet heel leuk..


    Ik heb nog een ander verhaal in mijn hoofd (:


    Some people are art and do art at the same time

    Cool, je kunt me een pb sturen if you want!


    The sky is so tragically beautiful, a graveyard of stars

    Je schrijf vaak aimee-lynn en dat leest een beetje vervelend. Maar goed, ik zal wel willen. Ik vul t later wel in.


    -

    Rey schreef:
    Je schrijf vaak aimee-lynn en dat leest een beetje vervelend. Maar goed, ik zal wel willen. Ik vul t later wel in.


    Wat bedoel je?


    Some people are art and do art at the same time

    In bijna elke zin komt die naam voor en op den duur word je het zat. Alleen dat bedoelde ik.


    -

    Rey schreef:
    In bijna elke zin komt die naam voor en op den duur word je het zat. Alleen dat bedoelde ik.
    \

    Oh zo. Ik vind het persoonlijk nog meevallen, maar goed. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Ik weet niet of je al iemand gevonden heb....

    Echte naam en leeftijd? Suzanne, 15
    Hoeveel tijd heb je om te schrijven? euhh zeker om de dag alleen in de vakantie minder
    Wat voor ideeën heb je allemaal voor het verhaal? Ik krijg meestal de een echt idee als ik aan het schrijven ben
    Hoeveel woorden schrijf je ongeveer per hoofdstuk? minimaal 500 woorden.
    In welke vorm schrijf je het liefst? ik vorm
    In welke tijd schrijf je het liefst? tegenwoordige tijd
    Heb je ook toevallig een idee voor een titel? wel een engelstalige titel misschien iets met war? War Kingdom? Oke, klinkt echt heel vaag. Nee dus.
    Een stukje schrijfstijl van je:
    ‘Godverdomme.’ Vloek ik binnensmonds, waarom moet mij dat ook altijd overkomen? Gefrustreerd haal ik mijn hand door mijn haren heen. Ik voel iets plakkerigs en nattigs aan mijn hand kleven, ik hou mijn hand voor mijn ogen en probeer te ontdekken wat het is. Bloed. Het woord schiet me opeens te binnen, net als je een toets aan het maken bent en een paar seconde voor de bel het antwoord weet. Alleen is dit geen toets fluistert een stemmetje in mijn hoofd. Hier hangt meer van af dat ene kleine zinnetje blijft in mijn hoofd hangen als of het er al die tijd al is geweest. Hoe weet ik nou dat er zoveel van afhangt? Ik weet godverdomme niet eens waar ik ben. Ik weet niet eens wie die mensen zijn.


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.