• In de tijd van ridders, magie en heksenjachten is er een school dat de millancio heet. Het is niet een allerdaagse school het staat verborgen in een groot woud zodat nieuwchierige burgers er nooit iets van zullen vernemen. De leerlingen van deze school zijn alles behalven standaart het wemeld er van de heksen, drakenrijders, dryaden, vampieren, weerwolven, nymfen, elfen, schimmen, dwaallichten en tovenaars en noem maar op. Vaak zijn de verschillen gewoon te groot en botst het. hierbij vallen vaak gewonden en soms zelfs enkelen doden. iedereen is zo bezig in zijn eigen wereldje en het gewoon overleven op school dat als er oppeens een barriare om de school heen verschijnt iedereen de schrik van zijn leven krijgt. Niemand kan er in en niemand kan er uit. Iedereen verdenkt elkaar ervan een spreuk uit de verboden boeken te hebben gebruik die niet helemaal gelukt is. Iedereen kan de stress om zich heen voelen. Wat gebeurt er als het eten begint op te raken? De drakenrijders zijn draakloos en de dryaden kunnen niet terug naar hun thuisboom. De vampieren hunkeren naar mensen bloed en alles begint uit de hand te lopen. Zal alles goed komen? Weten ze uitijndelijk allemaal met elkaar te kunnen samenwerken? Wie heeft de barriere gemaakt?

    rollen:
    directrice van millancio: Caethes Mairwen Edwards Lyall (v)
    onderdirricteur : jereon velios dracusum ik :P (m)
    leraar : Dearwen Shadow ingmar118(m)
    leraar :

    vampier
    vampier leider (m):Kendizzzzle
    vampier: Elizabeth Anna Howard BarnOwl (v)
    vampier: Donn Jane Shepard, roepnaam Jane.Rawiyah (v)

    elfen :
    de leider van de elfen: fellina wellea keamara fell ikzelf ;p (v)
    elf: fleuri

    heksen;
    de populairste heks:
    heks: Aislin Luna Dorothy Windlesss (v)

    de drakenrijders ;
    drakenrijderleider: Maerwynn Abigail Dacre BarnOwl (v)
    drakenrijder; JamesPotter
    drakenrijder; Lyron Savior Phoenix LyraPhoenix (m)

    dryaden:
    dryade;

    weerwolven:
    weerwolf Astarte White:About(v)

    tovenaars;
    tovenaar;

    niet alle mogelijk heden staan er op als je liever een weerwolf wil zijn maar alle weerwolf rollen zijn vol kan ik er altijd nog een bijmaken ;) en als je ook nog een suggestie hebt ik sta altijd open voor mogelijk heden

    wil je deze lijst even in vullen het gaat over je rol ;
    rol;
    leeftijd;
    mythisch wezen :
    geslacht:
    volle naam;
    zwakke punt;
    innerlijk;
    uiterlijk; (foto is voldoende)
    geschiedenis;
    extra;

    plz geef naamweizigingen en dingen waardoor je tijdelijk niet kan meedoen even vantevoren aangeven?
    alvast srry voor spelfouten ik ben dyslekt ;p

    het topic is geopend!
    rpg-beneath the others-speeltopic

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 12:20 ]

    rol; Witch
    leeftijd; 230 (uiterlijk 23)
    mythisch wezen : Witch
    geslacht: Vrouwlijk
    volle naam; Aislin Luna Dorothy
    zwakke punt; Als ze boos is kan ze zichzelf niet goed beheersen
    innerlijk; Aislin is een druk meisje dat erg houd van studeren, ze is best populair maar ook weer niet té. Aislin zelf zien dat niet zo, ze zien zichzelf als een doodnormaal meisje op een "ander soort school". Ze heeft wel last van woede uitbarstingen. Bijv. Waneer mensen moeilijke vragen stellen over haar verleden / littekens.
    uiterlijk; (foto is voldoende)


    vaardigheid; Aislin is erg goed met spreuken.
    geschiedenis; Aislin met geen prettige jeugd opgevoed. Omdat ze de zoveelste van het gezin was, en ze als de rebel gezien werd. Voor al haar daden gestraft. Ze is dus een harde dame die goed voor zichzelf kan zorgen, maar de verdriet om haar jeugd probeert ze zoveel mogelijk te verbergen. Veel mensen weten dan ook niets over Aislin's jeugd.
    extra; Ze heeft veel littekens die ze ook probeert te verbergen, doormiddel van moeilijke spreuken.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 23:57 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Is er een minimum aan woorden?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    nee er is geen minimum :P
    en ook geen maximum

    walkingfar schreef:
    nee er is geen minimum :P
    en ook geen maximum


    mooizo, ik join em :)
    ik denk dat ik voor en vrouwelijke vampier ga :) wil je die reserveren voor me?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    rol; Vampier
    leeftijd; 273, ziet er uit als 16
    mythisch wezen : Vampier
    geslacht: vrouwelijk
    volle naam; Donn Jane Shepard, roepnaam Jane.
    zwakke punt; bloed ruiken, en als iets onrechtvaardig is, want dan kan ze zichzelf niet meer beheersen, en vliegt ze diegene aan, waardoor die waarschijnlijk dood gaat.
    innerlijk;Jane is best menselijk, en ze kan zich best goed beheersen als ze bloed ziet, als ze het maar niet ruikt. Ze kan niet tegen racisme, en is ook erg tegen slavenhandel, ookal kan ze er niet veel tegen doen, behalve de slavenhandelaar vermoorden. Jane is een goede vriendin, maar ze kan erg prikkelbaar zijn soms.
    uiterlijk; (foto is voldoende)

    Jane heeft lichtgrijze ogen, en lichtbruin haar. Ze is ongeveer 160 cm lang, en slank.
    geschiedenis; Jane is oorspronkelijk Keltisch, en ze was wees toen ze gebeten werd door een vampier, en ze overleefde het, en toen werd ze dus ook een vampier. Haar ouders waren vermoord door een vampier, een paar jaar later werd Jane gebeten door dezelfde vampier.
    extra; Jane heeft een kat,
    die ze ook een soort vampier heeft gemaakt, door haar te bijten, en daardoor leeft de kat veel langer dan normaal (de kat is nu 87). Ze heet heel simpel Cat.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 11:13 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    is goee

    Oh, en trouwens
    Is het niet handiger als je de namen van de personages in de beginpost zet?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ohw wacht, ik zie dat de andere vampier ook Elizabeth heet, dus dat moet ik veranderen....
    Dat is dus ook al een rede om de namen in de beginpost te doen (:
    Niet vijandig bedoelt


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    is goed dat ben ik idd vergeten :P

    ik heb besloten zelf de onderdirecteur te doen hihi

    rol; onderdirecteur
    leeftijd; 1204 (ziet er uit als 41)
    mythisch wezen : een vampier
    geslacht: man
    volle naam; jereon velios dracusum
    zwakke punt; hij haat het als je hem beschouwt als een lage rang en is erg snel kwaad om iets.
    innerlijk; hij is nogal misterieus en niemand weet veel van hem. hij is erg terug getrokken maar bemoeit zich ijgenlijk wel veel als er een kans is een chaos te veroorzaken.
    uiterlijk; (foto is voldoende) een dracula persoon. (ben er steeds niet helemaal achter hoe je fotos invoegt ;P)
    hij is 1,92 heeft een witte huid. draagt een rood metzwarte cape en de rest aleen maar zwarte kleding. heeft zwart naar achte gekamt haar en donkere ogen en scherpe hoektanden.
    geschiedenis; hij is altijd weduwenaar en zijn ouders zjn op zijn 4 al gestorven. hij was de enige vampier in de famillie en is zo ook geboren als vampier zijnde. hij heeft in de nacht dat hij 4 werd door een vampier lust snakend naar mensenbloed zijn ouders vermoord. hij woont al zijn hele leven op deze school en vind het enorm onrechtvaardig dat hij geen dirrecteur is.
    extra; hij haat Caethes Mairwen Edwards en kan niet wachten om haar baan intepikken. hij vind ook dat Caethes Mairwen Edwards veel te onvoorzuldig met de leerlingen omgaat waarom gebruik je een school vol kinderen met een speciale gaven niet om het koningshuis omver te werpen en het land te gaan regeren?

    Foto's voeg je in door dat fototoestelletje aan te klikken, die boven je reageer balkje staat
    [img][/img]
    dan krijg je dat
    dan zet je daar de URL in van je plaatje dus bijvoorbeelt [img]http://2.bp.blogspot.com/_RAlP3BmEW1Q/TQOcJsQtugI/AAAAAAAABpM/_j3pYRNT6EY/s1600/13-Katten-achtergronden-katten-wallpapers-kat-aan-het-luieren-achtergrond.jpg[/img]

    ik heb nu een van de tekens bold gemaakt, maar als je dat niet doet krijg je dus



    snappie?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Waneer begint het 1e topic?


    I like my choices. I hope she likes hers.

    owh hahah

    als er een dryade een tovenaar en een weerwolf bijkomt gaan we van start
    (dubbele rollen zijn btw toegestaan)

    Is mijn rol goedgekeurd?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.