• Waarom is het toch dat elke keer als je met een opdracht bezig bent, docenten ineens besluiten dat het helemaal anders moet?
    Of dat docenten pas op het laatste moment zeggen dat een bepaald stuk uit de opdracht helemaal niet hoeft?

    Ik: Mevrouw, ik snap iets niet
    Docent: Laat eens kijken
    Ik: *Schuift opdracht naar haar toe*
    Ik: Ik ben al al een hele tijd mee bezig, maar ik loop vast op het laatste stuk
    Docent: Ja maar dit hoeven jullie helemaal niet te maken
    De gehele klas: Wat!? Hoezo niet!? *zorgt voor discussie en irritatie bij de klas*
    Docent: Is jullie dat niet doorgegeven dan?
    Ik: Natuurlijk niet, anders dan had ik hier nu niet gezeten om het te vragen, of wel?

    Zorgt dat bij jullie ook voor frustratie?
    Hoe gaan jullie daar mee om?

    Ik hoor graag tips en andere opmerkingen, dan weet ik hoe ik de volgende keer kan reageren =D

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 12:00 ]


    Heaven´s closed, Hell´s sold out

    mijn mening...
    klaag bij de juiste docent.. vaak krijgt de verkeerde docent de klacht te horen,, daar bereik je heel weinig mee.
    je kan beter een keertje te veel maken als te weinig.. ;)
    is er een bepaalde docent die dit vaker doet en er niet naar luistert ga dan naar je mentor..
    bedenk je altijd dat fouten maken menselijk is... Yes it sucks als je veel werk doet voor niks...maar n docent is ook maar een mens.. ;)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Lang leven magister en studiewijzers.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    Lang leven magister en studiewijzers.


    Hoewel de leraren nog wel eens de neiging hebben om dingen toch te veranderen :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Wij hebben daar studieplanners voor en docenten melden zelf ook netjes in de les welke opdrachten niet hoeven.


    26 - 02 - '16

    tubbietoost schreef:
    mijn mening...
    klaag bij de juiste docent.. vaak krijgt de verkeerde docent de klacht te horen,, daar bereik je heel weinig mee.
    je kan beter een keertje te veel maken als te weinig.. ;)
    is er een bepaalde docent die dit vaker doet en er niet naar luistert ga dan naar je mentor..
    bedenk je altijd dat fouten maken menselijk is... Yes it sucks als je veel werk doet voor niks...maar n docent is ook maar een mens.. ;)


    True, daar heb je helemaal gelijk in ^^
    Ik maak inderdaad liever teveel dan te weinig, maar ja, het is al de 3e keer dat het zo gaat, bij een en dezelfde docent...
    En dat is ook nog eens onze mentor (like super handig enzo)
    Een foutje is ook niet erg, maar het kost mij wel weer tijd die ik aan andere opdrachten had kunnen besteden.

    Thanks voor je tip in ieder geval, ik ga hier zeker in de toekomst op letten en mee aan de slag! =D


    Heaven´s closed, Hell´s sold out