• Algemene waarschuwing:
    Gezien de klachten over het off-topic gaan het The Great Hall-topic en de Common Room topics, willen we jullie nog eens extra wijzen op de regel over off-topic gaan:
    - Het is niet toegestaan om off-topic te gaan in topics, maar de uitzondering daarop zijn de Offtopic-topics, en de topics in het offtopic-subforum.
    Deze Harry Potter topics behoren dus niet tot de uitzonderingen. Het mag in deze vijf topics alleen gaan over Harry Potter gerelateerde onderwerpen, de opdracht van de maand of het topic zelf. Onderwerpen/posts zoals 'welke username zal ik nemen' en 'Goedemorgen allemaal' mogen dus niet.
    - De moderators.







    "Where dwell the brave at heart,their daring, nerve and chivalry set Gryffindors apart."

    "Gefeliciteerd! Ik ben hoofdmonitor Anouk en ik ben verrukt om jullie welkom te heten in de afdeling Gryffindor. Ons embleem is de leeuw, de dapperste van alle wezens; onze afdelingskleuren zijn scharlakenrood en goud, en onze common room bevindt zich in de toren van Gryffindor.

    Dit is, heel simpel, de beste afdeling op Hogwarts/Zweinstein. Het is waar de dapperste en stoutmoedigste terecht komen – bijvoorbeeld: Albus Perkamentus! Ja, Albus Perkamentus zelf, de grootste tovenaar van onze tijd, was een Gryfindor! Als dat niet genoeg is voor je, dan weet ik niet wat dat wel kan zijn.

    Ik zal je niet lang ophouden, gezien alles wat je hoeft te doen om meer over je afdeling te weten te komen, mij de trap op te volgen is, terwijl ik jullie naar jullie slaapzalen leidt. Geniet van je tijd op Hogwarts – maar hoe zou je dat niet kunnen doen? Je bent deel geworden van de beste afdeling van de school.

    Alle Gryffindors, verzamel hier. Geef uw naam, en ik geef u uw wachtwoord"


    Maurauder's Map
    Hufflepuff Common Room
    Ravenclaw Common Room
    Slytherin Common Room
    Great Hall

    Head of House and Head Boys/Girls

    Head of House
    Gimlas
    Head Girl
    Bombalurina
    Smoak

    Gryffindors

    Bombalurina Anouk
    Scamander Amber
    Mullingford Annemarije
    Alchemist Marthe
    Tonto Jolanda
    Festus Tara
    Wunjo Fanny
    Comanche
    Eternamente Sacha
    xxSummerxx
    Sonyara Shirly
    BlackDust Roosmarijn
    Lilyy
    Fortunatis Sophie
    Smoak Cheryl
    Sequence Amaranthe
    Nyctophilla Yazmine
    obliviate4my
    MistSnitch Dries
    Yayde

    BLOG MET INZENDINGEN



    Opdracht maand Oktober

    Het is het begin van het schooljaar, en iedereen is ingedeeld bij zijn of haar afdeling. Maar wat is een afdeling nu zonder een embleem? Steek de koppen bij elkaar, of maak ieders een aparte creatie, waaruit jullie er eentje selecteren om mee te doen. Dit mag getekend, geschilderd, bewerkt of zelfs fotografie (magisch (gif) of muggle (jpg)) zijn. Voor het einde van de maand moet aan het afdelinghoofd bekend gemaakt worden welke creatie meedoet. De winnende afdeling verdient 50 punten, de tweede 40, etc. Jullie krijgen hiervoor de tijd tot 31 Oktober.

    "You might belong in Gryffindor,
    Where dwell the brave at heart,
    Their daring, nerve and chivalry
    Set Gryffindors apart"

    -The Sorting Hat

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 22:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 okt 2013 - 7:57 ]


    Miep

    Oh een Ravenclawer ik dacht al. Ik ga ook even bij hun spieken. Die GIF van Hufflepuff is trouwens ook heel leuk!


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Festus schreef:
    Oh trouwens als iemand iets wil proberen, ik heb ook mijn werk nog zonder tekst erop.
    En even ik denk dat ik iets mis maar wie is Ari?


    Kan iemand niet proberen van die van jou een gif te maken of zoiets? En die andere tekening. Ik wil trouwens even ergens je toestemming voor. Ik wíl je helpen met het bijhouden van je blog, dat kán ik ook omdat ik mod ben. Zou ik hem mee mogen updaten en daarbij mijn "mod skills" mogen gebruiken? c:


    Miep

    + Linkje van die van Hufflepuff? c:


    Miep

    Natuurlijk mag je meehelpen anders ga ik zelf waarschijnlijk een hele boel niet zien. En ik zoek de link op ik zal hem zo in deze post erbij zetten.
    de gif.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 22:37 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Festus schreef:
    Oh een Ravenclawer ik dacht al. Ik ga ook even bij hun spieken. Die GIF van Hufflepuff is trouwens ook heel leuk!


    Nu we toch over gifs van andere afdelingen hebben, raar om te zeggen maar van Draculea uit zwadderig is ook best origineel


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    obliviate4my schreef:
    (...)

    Nu we toch over gifs van andere afdelingen hebben, raar om te zeggen maar van Draculea uit zwadderig is ook best origineel

    Ik vind hem wel origineel maar niet zo heel leuk. Ik vind die van Yolanda -Gibbs- wel leuk met al die namen erin


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Het is weer stil hier. Maar even een vraagje, het embleem dat ik heb gemaakt denken jullie dat die er leuker uit zal zien met gouden letters of niet?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    en NOG een creatie (:



    http://tinypic.com/view.php?pic=160yekk&s=5#.Ul8Jm505mM8


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hmm om heel eerlijk te zijn vind ik de emblemen met het al bekende embleem van Gryffindor niet zo heel mooi, een beetje te simpel.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Uhg ik kon niet slapen en ben dus even over gegaan op het maken van een GIF. Hij is niet helemaal gelukt als ik het wou maar ik vind hem persoonlijk leuker als mijn eerste poging. Ik zal morgen alle nieuwe creaties weer updaten

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 2:41 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Misschien klink ik nu heel dom, maar wat is off-topic gaan?


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song

    Ik vind alles wat ik tot nu toe gezien heb eigenlijk niet zo... Ik vind dat de meeste gifs niet echt iets toevoegen, gewoon wat letters die erop verschijnen. Nouja, ik moet niet zeuren want ik kan het ook niet.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Eternamente schreef:
    Ik vind alles wat ik tot nu toe gezien heb eigenlijk niet zo... Ik vind dat de meeste gifs niet echt iets toevoegen, gewoon wat letters die erop verschijnen. Nouja, ik moet niet zeuren want ik kan het ook niet.

    Had je nog wel leuke ideeën dan over iets anders want misschien als je een leuk idee hebt kan ik kijken of het me lukt daar iets van te maken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hoeveel creaties mag je eigenlijk maximaal inzenden? Voor het geval dat ik veder ga en een paar honderd verzend xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    obliviate4my schreef:
    Hoeveel creaties mag je eigenlijk maximaal inzenden? Voor het geval dat ik veder ga en een paar honderd verzend xq


    Misschien is het het beste als je wat creaties maakt en daarvan de mooiste in dit topic zet, anders word het zo’n lange lijst.