• Ik ben niet van plan om een dezer dagen mijn username te veranderen, maar ik zou graag in de toekomst nog eens een oude username nemen. Daarom wil ik graag weten welke username jijj het best bij mij vinden passen. Indien je interesse hebt, mag je ook zeker laten weten waarom je juist deze username zo passend vinden.

    Klik hier voor de poll.

    Alvast bedankt. (:

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 19:52 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons of Fourtris.c:


    The universal language of art.

    Incantatem schreef:
    Bij mij komt er soms wat bij en op de zoveel tijd schrap ik er een hele hoop. Ik denk dat als ik klaar ben met de lijst ik afwissel tussen gebruikte usernames, zoiets. Misschien ook wel een vaste, maar aangezien periodes telkens bij mij terugkomen, vind ik het leuk daarin te kunnen afwisselen. :/

    Ja, precies. Om de zoveel tijd komt er inderdaad weer wat bij en soms gaat er ook een hele hoop weg. Ik heb volgens mij nog niet spijt van een username gehad. Maar als mijn lijst klaar is, wil ik graag één vaste houden (is ook makkelijk om verwarring te voorkomen)


    Chaos is a ladder.

    Avarosa schreef:
    Bij mij kan je ook echt periodes weervinden in mijn namen.
    Mijn eerste username was Nanatjx. Dat komt van mijn naam en ik was nog redelijk jong toen ik hier komt, dus waarom geen naam kiezen die bij je naam lag. Toen zat ik in mijn Flyleaf periode en koos ik voor AllAroundMe, maar die naam paste helemaal niet bij mij, dus ik beklaagde mij het al meteen.
    Dan ben ik naar FueledByNaan overgestapt. Ik droomde toen van een eigen label, lekker naïef en totaal geen toekomst voor mij, en laat Fueled By Ramen nu net een platenlabel zijn.
    Ik baalde daarna echt dat Flyleaf was ingenomen door een eendagsvliegje. Flyleaf was gewoon zo'n mooie naam en betekende echt veel voor mij. Echt een pareltje voor in mijn collectie, maar na nog eens een wiki te hebben gelezen, kwam ik te weten dat ze voordien Passerby heette, dat was mijn kans om nog eens iets Flyleafrelated te nemen die echt bij mij paste. Sindsdien is Passerby zowat overal een beetje mijn naam geworden omdat het gewoon zo goed bij mij past. Mijn vriend schreef er zelf eens een gedicht over.
    Na twee jaar ongeveer vond ik dat ik aan verandering toe was en toen was ik weer helemaal into HP, denk dat film 7 toen was uitgekomen. Dus Reducto was echt wel de naam.
    Dan heb ik weer zo'n foute beslissing in het leven genomen en voor Kerrang gekozen; je weet wel, dat lawaaitje dat je hoort als je de snaren van een gitaar aanslaat. Man wat was ik echt een bitch in die periode. Was precies altijd geprikkeld en moest overal op in gaan hier. Gelukkig kon ik na een maand al overstappen naar Apocalytica.
    Pendule kwam er aan toen ik na lange tijd nog eens Belle en het Beest keek en meteen weer verkocht was. Omdat Belle al bestond, ben ik voor Pendule gegaan omdat dat toch echt wel de leukste naam is van alle karakters.
    Toen kwam er nieuw leven in onze familie, Errin werd welkom genomen en waarom dat niet vieren met een nieuwe username die ook nog eens stond voor vrede.
    Murdoch kwam in mijn Titanic fase. Even kibbelen met mijn zus wie welke naam kreeg, maar Murdoch paste toen vast wel het best bij mij.
    Deze naam heb ik niet echt lang gehouden omdat hij niet 100% het juiste gevoel gaf.
    WATIC heb ik impulsief genomen. We zagen We Are The In Crowd live en omdat er een hipster dat we kennen die ook zag, dachten we dat ze weer eens een naam wou nemen die met een band te maken had dat we graag hoorden. Heb dan gewoon snel WATIC aangemaakt en eerlijk gezegd heb ik er ook niet echt spijt van.
    Samen met mijn zus en een vriendin wouden we eens passende namen nemen. Was het om een eenheidsgevoel te creëren of om iedereen te verwarren, ik weet het niet meer. Vast wel beiden.
    Pyromancer kwam er omdat ik baalde dat Pyro al bestond. Ik speelde toen best vaak TF2 en speelde toen altijd met Pyro. Toen zei mijn vriend dat dat van Pyromancer kwam en plots was ik niet meer boos dat die naam al in beslag was gekomen, want geef nu eerlijk toe; Pyromancer is veel leuker dan Pyro.
    Met deze naam ben ik dan ook verkozen als bemiddelaar, maar ergens wou ik niet dat de mensen mij met deze naam herinnerden. Ik ben dan snel eens naar Passerby veranderd, maar die voelde even niet meer goed op deze site, dan heb ik Horizons aangemaakt. Flyleaf had een nieuw album uitgebracht, New Horizons, en Lacey, mijn icoon, was vertrokken. Op persoonlijk vlak is er toen ook veel veranderd in mijn leven, dus Horizons was zeker toepasselijk.
    Toen opnieuw een HP periode en Reducto was niet meteen de naam waarnaar ik wou teruggrijpen. Amortentiae was toen zeker een goede oplossing.
    Fourtris kwam er toen ik de Divergent boeken in één snok had uitgelezen en toen kwam mijn LOL periode en wou ik Freljord en Avarosa nemen. De dilemma was enkel aanwezig. Uiteindelijk is dat dan in Avarosa uitgewezen.

    Leuk om te lezen wat er achter elke username schuilt. Ik heb in een blog ook al mijn verklaringen van usernames staan.


    Chaos is a ladder.

    Ik herinner me je nog het best in de tijd van Errin :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Fourtris c:


    That is a perfect copy of reality.

    Gula schreef:
    (...)
    Ja, precies. Om de zoveel tijd komt er inderdaad weer wat bij en soms gaat er ook een hele hoop weg. Ik heb volgens mij nog niet spijt van een username gehad. Maar als mijn lijst klaar is, wil ik graag één vaste houden (is ook makkelijk om verwarring te voorkomen)


    Dat vind ik ook de keerzijde dat ik zo vaak mijn username verander. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    (...)

    Ah, ik ben niet de enige die ongeveer alle usernames in periodes kiest! Ik ga nu een veel te kort antwoord schrijven voor wat jij hebt geschreven, maar ik heb alles gelezen en ik vond het interessant om te lezen, dus dit blijft nog wel een tijdje in mijn hoofd staan. c: Waarom wou je eigenlijk niet als Pyromancer herinnerd worden? :o Sorry dat ik dan ernaar vroeg eerder dit topic. :/
    Op dat moment wou ik gewoon niet meer zo noemen omdat je dan even bekend staat om degene die zich inschreef voor de verkiezingen en dan kent iedereen je daar van. Ik wou gewoon een andere persoonlijkheid hebben als bemiddelaar. Maar ik vind hem nog steeds mooi en twijfel eigenlijk om hem eens opnieuw te nemen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Yoda schreef:
    Ik herinner me je nog het best in de tijd van Errin :Y)
    Die heb ik ook heel lang gehad en een paar keer terug genomen zelf.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Incantatem schreef:
    (...)

    Dat vind ik ook de keerzijde dat ik zo vaak mijn username verander. :/
    Zo vaak verander ik mijn naam nog niet, dus op dat vlak zit ik nog goed. :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Zo vaak verander ik mijn naam nog niet, dus op dat vlak zit ik nog goed. :p

    Ik verander hem elke maand. Heb dan ook wel een behoorlijk lijstje met wat ik nog wil. Maar alle usernames die ik tot nu toe gebruikt heb, daarvan staan de betekenissen dus in mijn blog en dat vind ik dan weer wel leuk. Alles is zo veelzijdig!


    Chaos is a ladder.

    Gula schreef:
    (...)
    Ik verander hem elke maand. Heb dan ook wel een behoorlijk lijstje met wat ik nog wil. Maar alle usernames die ik tot nu toe gebruikt heb, daarvan staan de betekenissen dus in mijn blog en dat vind ik dan weer wel leuk. Alles is zo veelzijdig!
    Zoveel namen heb ik niet op zicht eigenlijk. Meestal komen ze gewoon spontaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?