• Ik ben niet van plan om een dezer dagen mijn username te veranderen, maar ik zou graag in de toekomst nog eens een oude username nemen. Daarom wil ik graag weten welke username jijj het best bij mij vinden passen. Indien je interesse hebt, mag je ook zeker laten weten waarom je juist deze username zo passend vinden.

    Klik hier voor de poll.

    Alvast bedankt. (:

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 19:52 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Incantatem schreef:
    (...)

    Klopt, dat heb ik ook sterk bij Avarosa. En ik krijg een soort romantisch idee, het klinkt erg poëtisch in mijn oren. c: Die is ontzettend mooi! Wat zonde dat 'ie eerder is ingenomen. Was je gewoon te laat of...?
    Nee, ik was niet te laat. Hij bestond nog niet. Had er een topic over geopend en toen ik hem wou instellen, was iemand er mee gaan lopen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Chocolata schreef:
    Ghehe, ik heb jouw profielfoto in de etalage van een winkeltje gezien, geen idee hoe het heette. Waar heb je 'm vandaan? :')
    Pendule, sowieso. Ik wist al dat het klok betekende omdat ik tweetalig ben, maar het is en blijft een awesome naam.
    Het internet. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Nee, ik was niet te laat. Hij bestond nog niet. Had er een topic over geopend en toen ik hem wou instellen, was iemand er mee gaan lopen.


    Dan ben je ook een verdomde lul als je zo'n streek uithaalt. o.O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    Dan ben je ook een verdomde lul als je zo'n streek uithaalt. o.O

    Dit gebeurd werkelijk waar echt heel veel volgens mij. Ik zeg dan ook nooit welke username ik hierna wil nemen.


    Chaos is a ladder.

    Incantatem schreef:
    (...)

    Dan ben je ook een verdomde lul als je zo'n streek uithaalt. o.O
    Met Draculea is het onlangs ook gebeurd. Best zonde. Maar gelukkige heb ik al een paar awesome namen kunnen bemachtigen in mijn tijd hier.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gula schreef:
    (...)
    Dit gebeurd werkelijk waar echt heel veel volgens mij. Ik zeg dan ook nooit welke username ik hierna wil nemen.


    Nee, ik doe dat ook niet. Ik heb een blog waarin ik een lijstje bijhoudt van welke ik wel en waarin ik alles afstreep wat ik heb gehad daarvan. Staat op inactief; ik vind het dood- en doodeng om 'm actief te zetten. Ik vind het alleen zo jammer dat mensen werkelijk zo flauw zijn om zo'n username in gebruik te nemen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gula schreef:
    (...)
    Dit gebeurd werkelijk waar echt heel veel volgens mij. Ik zeg dan ook nooit welke username ik hierna wil nemen.
    Geloof me, ik doe het ook niet meer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Met Draculea is het onlangs ook gebeurd. Best zonde. Maar gelukkige heb ik al een paar awesome namen kunnen bemachtigen in mijn tijd hier.


    Dat scheelt inderdaad wel heel erg! Ik heb een paar die ik minder vind, xEinstein, ik had de seconde gelijk daarna al spijt, en een paar waar ik ontzettend blij mee ben, zoals Svenska.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    (...)

    Dat scheelt inderdaad wel heel erg! Ik heb een paar die ik minder vind, xEinstein, ik had de seconde gelijk daarna al spijt, en een paar waar ik ontzettend blij mee ben, zoals Svenska.
    Ik vind je huidige username wel heel mooi. Zeker met dat plaatje. Ik heb spijt van AllAroundMe, vanaf ik deze had ingesteld, vond ik hem al stom, dan had ik nog liever Nanatjx terug en die sloeg dan ook werkelijk nergens op.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Incantatem schreef:
    Nee, ik doe dat ook niet. Ik heb een blog waarin ik een lijstje bijhoudt van welke ik wel en waarin ik alles afstreep wat ik heb gehad daarvan. Staat op inactief; ik vind het dood- en doodeng om 'm actief te zetten. Ik vind het alleen zo jammer dat mensen werkelijk zo flauw zijn om zo'n username in gebruik te nemen.

    Ikzelf heb ook een documentje met daarin wat usernames die ik nog wel graag zou willen (en als dat lijstje "afgelopen" is, dan wil ik er gewoon één voor voortaan houden, de leukste)


    Chaos is a ladder.

    Avarosa schreef:
    (...)Ik vind je huidige username wel heel mooi. Zeker met dat plaatje. Ik heb spijt van AllAroundMe, vanaf ik deze had ingesteld, vond ik hem al stom, dan had ik nog liever Nanatjx terug en die sloeg dan ook werkelijk nergens op.


    Sommige usernames die zijn om van te walgen en maken anderen ook een stuk mooier. Ik vind mijn huidige ook heel erg mooi, maar ik heb een dilemma die ik voor de 10e moet gaan oplossen; er zijn drie usernames die ik erg graag wil. Van één ben ik bang dat ik moet opschieten, een andere vind ik buitengewoon mooi en zou wel 'ns een heel lange tijd kunnen plakken en wordt sowieso niet snel ingenomen, en een andere wordt ook niet snel ingenomen, maar is na een maandje wel klaar.
    Usernames geven heel erg weer ik welke periode ik zit; toen ik deze nam, begon ik aan mijn tweede, waarschijnlijk, lange periode van über Potterhead na een periode waarin ik niet of nauwelijks met HP bezig was. Kidagakash had ik toen ik helemaal onderste boven was, wel twee keer, van prinses Kidagakash uit Atlanis 1 en 2; hoewel Atlantis 2 echt een smet is in mijn geheugen en Disney beter niets dan dat had kunnen laten produceren. Blomkvist, Svenka, Sverige, Zalachenko, Sjolander, Plague en Uppsala in mijn periode dat ik bezig was met Zweden en de Millennium trilogie. Forks was in mijn periode van Twilight. AvatarKyoshi in mijn periode van Avatar: The Last Airbender, Mulan in mijn Mulan-periode, Layton in mijn Professor Layton-periode en xEinstein in mijn Einstein-periode. Pabiloso en Symphonia heb ik puur uit mijn grote duim verzonnen. Bridgit komt van Bridgit Mendler en Filettino van het boek De Prins van Filettino. Mijn volgende gaat óf verder met HP óf verder met Zweden/Milennium trilogie óf gaat over de Roaring Twenties. Dat is niet makkelijk. D':

    Gula schreef:
    (...)
    Ikzelf heb ook een documentje met daarin wat usernames die ik nog wel graag zou willen (en als dat lijstje "afgelopen" is, dan wil ik er gewoon één voor voortaan houden, de leukste)


    Bij mij komt er soms wat bij en op de zoveel tijd schrap ik er een hele hoop. Ik denk dat als ik klaar ben met de lijst ik afwissel tussen gebruikte usernames, zoiets. Misschien ook wel een vaste, maar aangezien periodes telkens bij mij terugkomen, vind ik het leuk daarin te kunnen afwisselen. :/

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 18:06 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    (...)

    Bij mij komt er soms wat bij en op de zoveel tijd schrap ik er een hele hoop. Ik denk dat als ik klaar ben met de lijst ik afwissel tussen gebruikte usernames, zoiets. Misschien ook wel een vaste, maar aangezien periodes telkens bij mij terugkomen, vind ik het leuk daarin te kunnen afwisselen. :/
    Bij mij kan je ook echt periodes weervinden in mijn namen.
    Mijn eerste username was Nanatjx. Dat komt van mijn naam en ik was nog redelijk jong toen ik hier komt, dus waarom geen naam kiezen die bij je naam lag. Toen zat ik in mijn Flyleaf periode en koos ik voor AllAroundMe, maar die naam paste helemaal niet bij mij, dus ik beklaagde mij het al meteen.
    Dan ben ik naar FueledByNaan overgestapt. Ik droomde toen van een eigen label, lekker naïef en totaal geen toekomst voor mij, en laat Fueled By Ramen nu net een platenlabel zijn.
    Ik baalde daarna echt dat Flyleaf was ingenomen door een eendagsvliegje. Flyleaf was gewoon zo'n mooie naam en betekende echt veel voor mij. Echt een pareltje voor in mijn collectie, maar na nog eens een wiki te hebben gelezen, kwam ik te weten dat ze voordien Passerby heette, dat was mijn kans om nog eens iets Flyleafrelated te nemen die echt bij mij paste. Sindsdien is Passerby zowat overal een beetje mijn naam geworden omdat het gewoon zo goed bij mij past. Mijn vriend schreef er zelf eens een gedicht over.
    Na twee jaar ongeveer vond ik dat ik aan verandering toe was en toen was ik weer helemaal into HP, denk dat film 7 toen was uitgekomen. Dus Reducto was echt wel de naam.
    Dan heb ik weer zo'n foute beslissing in het leven genomen en voor Kerrang gekozen; je weet wel, dat lawaaitje dat je hoort als je de snaren van een gitaar aanslaat. Man wat was ik echt een bitch in die periode. Was precies altijd geprikkeld en moest overal op in gaan hier. Gelukkig kon ik na een maand al overstappen naar Apocalytica.
    Pendule kwam er aan toen ik na lange tijd nog eens Belle en het Beest keek en meteen weer verkocht was. Omdat Belle al bestond, ben ik voor Pendule gegaan omdat dat toch echt wel de leukste naam is van alle karakters.
    Toen kwam er nieuw leven in onze familie, Errin werd welkom genomen en waarom dat niet vieren met een nieuwe username die ook nog eens stond voor vrede.
    Murdoch kwam in mijn Titanic fase. Even kibbelen met mijn zus wie welke naam kreeg, maar Murdoch paste toen vast wel het best bij mij.
    Deze naam heb ik niet echt lang gehouden omdat hij niet 100% het juiste gevoel gaf.
    WATIC heb ik impulsief genomen. We zagen We Are The In Crowd live en omdat er een hipster dat we kennen die ook zag, dachten we dat ze weer eens een naam wou nemen die met een band te maken had dat we graag hoorden. Heb dan gewoon snel WATIC aangemaakt en eerlijk gezegd heb ik er ook niet echt spijt van.
    Samen met mijn zus en een vriendin wouden we eens passende namen nemen. Was het om een eenheidsgevoel te creëren of om iedereen te verwarren, ik weet het niet meer. Vast wel beiden.
    Pyromancer kwam er omdat ik baalde dat Pyro al bestond. Ik speelde toen best vaak TF2 en speelde toen altijd met Pyro. Toen zei mijn vriend dat dat van Pyromancer kwam en plots was ik niet meer boos dat die naam al in beslag was gekomen, want geef nu eerlijk toe; Pyromancer is veel leuker dan Pyro.
    Met deze naam ben ik dan ook verkozen als bemiddelaar, maar ergens wou ik niet dat de mensen mij met deze naam herinnerden. Ik ben dan snel eens naar Passerby veranderd, maar die voelde even niet meer goed op deze site, dan heb ik Horizons aangemaakt. Flyleaf had een nieuw album uitgebracht, New Horizons, en Lacey, mijn icoon, was vertrokken. Op persoonlijk vlak is er toen ook veel veranderd in mijn leven, dus Horizons was zeker toepasselijk.
    Toen opnieuw een HP periode en Reducto was niet meteen de naam waarnaar ik wou teruggrijpen. Amortentiae was toen zeker een goede oplossing.
    Fourtris kwam er toen ik de Divergent boeken in één snok had uitgelezen en toen kwam mijn LOL periode en wou ik Freljord en Avarosa nemen. De dilemma was enkel aanwezig. Uiteindelijk is dat dan in Avarosa uitgewezen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule. Absolutely


    Miep

    Avarosa schreef:
    (...)Bij mij kan je ook echt periodes weervinden in mijn namen.
    Mijn eerste username was Nanatjx. Dat komt van mijn naam en ik was nog redelijk jong toen ik hier komt, dus waarom geen naam kiezen die bij je naam lag. Toen zat ik in mijn Flyleaf periode en koos ik voor AllAroundMe, maar die naam paste helemaal niet bij mij, dus ik beklaagde mij het al meteen.
    Dan ben ik naar FueledByNaan overgestapt. Ik droomde toen van een eigen label, lekker naïef en totaal geen toekomst voor mij, en laat Fueled By Ramen nu net een platenlabel zijn.
    Ik baalde daarna echt dat Flyleaf was ingenomen door een eendagsvliegje. Flyleaf was gewoon zo'n mooie naam en betekende echt veel voor mij. Echt een pareltje voor in mijn collectie, maar na nog eens een wiki te hebben gelezen, kwam ik te weten dat ze voordien Passerby heette, dat was mijn kans om nog eens iets Flyleafrelated te nemen die echt bij mij paste. Sindsdien is Passerby zowat overal een beetje mijn naam geworden omdat het gewoon zo goed bij mij past. Mijn vriend schreef er zelf eens een gedicht over.
    Na twee jaar ongeveer vond ik dat ik aan verandering toe was en toen was ik weer helemaal into HP, denk dat film 7 toen was uitgekomen. Dus Reducto was echt wel de naam.
    Dan heb ik weer zo'n foute beslissing in het leven genomen en voor Kerrang gekozen; je weet wel, dat lawaaitje dat je hoort als je de snaren van een gitaar aanslaat. Man wat was ik echt een bitch in die periode. Was precies altijd geprikkeld en moest overal op in gaan hier. Gelukkig kon ik na een maand al overstappen naar Apocalytica.
    Pendule kwam er aan toen ik na lange tijd nog eens Belle en het Beest keek en meteen weer verkocht was. Omdat Belle al bestond, ben ik voor Pendule gegaan omdat dat toch echt wel de leukste naam is van alle karakters.
    Toen kwam er nieuw leven in onze familie, Errin werd welkom genomen en waarom dat niet vieren met een nieuwe username die ook nog eens stond voor vrede.
    Murdoch kwam in mijn Titanic fase. Even kibbelen met mijn zus wie welke naam kreeg, maar Murdoch paste toen vast wel het best bij mij.
    Deze naam heb ik niet echt lang gehouden omdat hij niet 100% het juiste gevoel gaf.
    WATIC heb ik impulsief genomen. We zagen We Are The In Crowd live en omdat er een hipster dat we kennen die ook zag, dachten we dat ze weer eens een naam wou nemen die met een band te maken had dat we graag hoorden. Heb dan gewoon snel WATIC aangemaakt en eerlijk gezegd heb ik er ook niet echt spijt van.
    Samen met mijn zus en een vriendin wouden we eens passende namen nemen. Was het om een eenheidsgevoel te creëren of om iedereen te verwarren, ik weet het niet meer. Vast wel beiden.
    Pyromancer kwam er omdat ik baalde dat Pyro al bestond. Ik speelde toen best vaak TF2 en speelde toen altijd met Pyro. Toen zei mijn vriend dat dat van Pyromancer kwam en plots was ik niet meer boos dat die naam al in beslag was gekomen, want geef nu eerlijk toe; Pyromancer is veel leuker dan Pyro.
    Met deze naam ben ik dan ook verkozen als bemiddelaar, maar ergens wou ik niet dat de mensen mij met deze naam herinnerden. Ik ben dan snel eens naar Passerby veranderd, maar die voelde even niet meer goed op deze site, dan heb ik Horizons aangemaakt. Flyleaf had een nieuw album uitgebracht, New Horizons, en Lacey, mijn icoon, was vertrokken. Op persoonlijk vlak is er toen ook veel veranderd in mijn leven, dus Horizons was zeker toepasselijk.
    Toen opnieuw een HP periode en Reducto was niet meteen de naam waarnaar ik wou teruggrijpen. Amortentiae was toen zeker een goede oplossing.
    Fourtris kwam er toen ik de Divergent boeken in één snok had uitgelezen en toen kwam mijn LOL periode en wou ik Freljord en Avarosa nemen. De dilemma was enkel aanwezig. Uiteindelijk is dat dan in Avarosa uitgewezen.


    Ah, ik ben niet de enige die ongeveer alle usernames in periodes kiest! Ik ga nu een veel te kort antwoord schrijven voor wat jij hebt geschreven, maar ik heb alles gelezen en ik vond het interessant om te lezen, dus dit blijft nog wel een tijdje in mijn hoofd staan. c: Waarom wou je eigenlijk niet als Pyromancer herinnerd worden? :o Sorry dat ik dan ernaar vroeg eerder dit topic. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ken je vooral van Fourtris en Avarosa, dus heb ik op Avarosa gestemd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.