• Manë táranar !

    Een van mijn grootste hobbies is fotograferen. Dan fotografeer ik altijd anderen.
    Maar ook houd ik er heel erg van om mezelf te verkleden en dan een foto te maken!
    Bijvoorbeeld als een mime speler, of zoveel mogelijk als een "elf". Enz.

    Doen jullie dit ook wel ns? Of ben ik gewoon apart (dat sowieso..)?
    Als jullie dit ook doen, deel dan je foto! (Als jullie dat willen)

    Ik deel zo ook een foto! (:
    Ben benieuwd.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Het is inderdaad ook leuk om je gewoon te dress uppen voor een foto (: Al heb ik er soms gewoon niet de middelen voor ):
    Ben wel bezig met vleugels maken, maar die zijn meer voor een kostuum voor een event dan speciaal voor de foto's (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Het is inderdaad ook leuk om je gewoon te dress uppen voor een foto (: Al heb ik er soms gewoon niet de middelen voor ):
    Ben wel bezig met vleugels maken, maar die zijn meer voor een kostuum voor een event dan speciaal voor de foto's (:


    Jaa, soms heb ik van die momenten!
    Maar ik wil me heel graag kleden als een "lotr-elf of -hobbit" .. Alleen heb ik daar ook de middelen niet voor..
    Dit is nu een foto geworden:



    Vind 'm opzich nog wel mooi! ma ik lijk niet op een Lord of the Rings elf..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hidalgo schreef:
    (...)

    Jaa, soms heb ik van die momenten!
    Maar ik wil me heel graag kleden als een "lotr-elf of -hobbit" .. Alleen heb ik daar ook de middelen niet voor..
    Dit is nu een foto geworden:



    Vind 'm opzich nog wel mooi! ma ik lijk niet op een Lord of the Rings elf..


    Ik heb wel elfenoren al heb ik nog geen crime schmink om de randen mee weg te werken... En ik heb niet echt het postuur van een Lotr-elf ):
    Zal kijken of ik nog ergens een foto heb, dus die komt eventueel later..


    Credendo Vides

    ik heb een kostuum voor de fantasy fair dus zo appart is het niet, en die foto is best mooi!

    Ik heb zelf 3,4 a 5 kostuums voor de EFF en Castlefest etc, al zijn sommige uitgebreider dan de ander XD


    Credendo Vides

    De enige foto dat ik van mezelf heb gemaakt, was een zelfportret voor intakegesprek van een fotografieopleiding waar ik nu op zit.



    Ik sta gewoon liever achter de camera ipv er voor :p


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~