• Hallo!

    Zoals velen misschien al weten, geeft One Direction 2 concerten in Nederland. Ikzelf heb 2 tickets voor vak paars op 25 juni kunnen bemachtigen.
    Mij leek het leuk om te meeten bij de Amsterdam ArenA voor het concert op 25 juni.
    Als er mensen zijn die dat ook willen, dan hoor ik het graag. (:

    Much love,
    BrooksBro.


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood

    Topic 447


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Super irritant wordt dit nu. Er is een Algemeen topic voor.


    To infinity and beyond •

    Serieus? Waar dan? Ik heb bij 'Meetings' alles doorzocht en ik ga er dan echt niet van uit dat er een algemeen topic voor is. Sorry hoor...


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood

    ik ga ook op 25 juni, en heb ook vak paars ;)

    maar ff tegen al die zeur mensen... ik vind de rpg topics ook irritant en dit is de eerste keer dat ik er over klaag. ook vind ik die common rooms topics (of hoe je het ook schrijft) ook irritant, dan kan je toch overal een algemeen topic voor gaan maken!
    En daarbij een meeting topic is gewoon een meeting topic en heel toevallig gaat deze over one direction.

    maar goed, ik ga al iemand meeten van Q en ik denk niet dat mijn zusje (die Q niks aan vind) het zo leuk vind om 100 andere mensen te ontmoeten x'D

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 9:50 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Hier is het algemene topic

    Deze staat in het subforum One Direction en is een sticky topic, dus hij staat bovenaan.

    Slotje.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 9:51 ]