• Welcome, welcome.
    Aangezien een vriendin van mij onlangs jarig geweest is, wil ik haar een cadeautje geven.
    Beiden zijn we erg fan van THG, dus ben ik van plan iets te doen met 'facts'. Dus nu mijn vraag aan jullie;
    Hebben jullie gekke/leuke/interessante/bizarre weetjes over Katniss, Peeta, de cast, de film(s), de boeken?
    Jullie zouden me een erg groot plezier doen! Alvast bedankt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mijn hoofd zit vol met HP trivia, maar van de Hunger Games weet ik eigenlijk niet zo snel iets te verzinnen, sorry. Misschien zou je de Wiki pagina's eens door kunnen lezen? Daar staan vaak wel interessante dingen op.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Mijn hoofd zit vol met HP trivia, maar van de Hunger Games weet ik eigenlijk niet zo snel iets te verzinnen, sorry. Misschien zou je de Wiki pagina's eens door kunnen lezen? Daar staan vaak wel interessante dingen op.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Hier staan feitjes over de film, maar ik kan zelf zo snel even niet op iets komen, succes nog!


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein