• Voor iedereen die meedoet aan de RPG 'The Tunnel'



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 19:51 ]


    26 - 02 - '16

    Dumbledore schreef:
    Hoe kan ik mijn personage in contact laten komen met een ander?


    Ik heb geen ervaring met rpg's op Quizlet, maar volgens mij werkt het gewoon hetzelfde als op andere sites. Gewoon je personage naar iemand toe laten stappen, en dan kan de ander daar op reageren. Indigo is nog alleen, dus je zou naar haar toe kunnen als je dat zou willen (:


    I'd rather have flowers in my hair, than diamonds around my neck.

    Eh, kan iemand zeggen wat iedereen nu aan het doen is? Dan kan ik zo beginnen met mijn post.


    † Love? I want to sleep.

    Mijn personage praat met niemand en staat op het station. Iedereen is op het station als het goed is, sommigen praten met elkaar sommigen niet.


    26 - 02 - '16

    Is er al bekend welke steden het zijn?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    Is er al bekend welke steden het zijn?


    Nee, ben al aan het brainstormen, maar ik ben vreselijk inspiratieloos. Het mogen fantasiesteden zijn dus als jullie willen helpen..


    26 - 02 - '16

    Komt er nog leven in het rpg?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    I hope so.


    26 - 02 - '16

    Ik zal meedenken voor eventuele steden, etc, maar ik ben zelf nogal een noob daarin. En ik zal morgen proberen een post te schrijven. Mijn personage is nogal een ehh.. weirdo. Hij is niet zo sociaal, dus hij gaat niet zo snel op iemand afstappen en hij is wat betreft nieuwe mensen ontmoeten een beetje.. aso als in verlegen en shit. But I'll try.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb Raven op een bankje zitten, mocht iemand erop af willen.. Zal in ieder geval proberen morgen te posten maar heb een best lastige dag dan


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zeg het nu alvast, want anders vergeet ik het vast.
    Ik ben aanstaande maandag tot donderdag, niet online. Dan zit ik in Londen met school en ik denk niet dat wifi heb in het hostel waar ik zit. Zo wel, ben ik heel misschien 's avonds of 's nachts online, maar daar ga ik niet vanuit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aislynn schreef:
    Ik heb Raven op een bankje zitten, mocht iemand erop af willen.. Zal in ieder geval proberen morgen te posten maar heb een best lastige dag dan


    Laat laurens naar raven toe gaan


    Vampire + Servant = Servamp

    Wie wilt er naar mijn personage toegaan? Er moet wat leven inkomen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nobody? Is mijn personage dan zo saai? o.o


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry, ik heb persoonlijke/privéproblemen.


    26 - 02 - '16

    Mijn personage is al in gesprek, maar daar word ook niet echt meer gereageerd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''