• Het is 26 mei 2013. Het is een oproer van jewelste in [naam stad], want de tunnel die de trein naar [naam stad] zal leiden is eindelijk klaar. Na vijf jaar lang bouwen, is het de werklieden toch gelukt om een mooie tunnel te maken die dwars door een groot gebergte gaat.

    Deze tunnel scheelt mensen een dikke twee uur aan reistijd. Ook een groep van zo’n [aantal] studenten trekt dit wel. Zij zien het wel zitten dat ze s’ochtends later hun bed uit kunnen doordat ze reistijd kunnen besparen.

    Vandaag wordt ook de trein getest die van [naam stad] naar [naam stad] via de tunnel zal moeten rijden. De studenten besluiten het erop te wagen en gewoon te gaan. Zo gezegd zo gedaan. Ze kopen eerste klas kaartjes en gaan er voor. Toch lijken heel veel mensen zich terug te trekken, ze durven het niet aan, willen eerst dat het getest wordt.

    Uiteindelijk blijven de studenten en enkele andere mensen over. De jongeren gaan met hun zwaar bepakte tassen in de trein zitten, rustig in de eersteklas cabine aan de achterkant van de trein. Het lijkt op het eerste gezegd goed te gaan en de jongeren voelen zich gezegend dat ze het er toch op gewaagd hebben.

    Maar niets lijkt minder waar. Na zo’n vijftien minuten beginnen zich rare dingen voor te doen. Het personeel dat in de trein was, zoals de conducteur en de machinist, zijn ineens in rook opgegaan. De trein is tot stilstand gekomen en het lijkt erop dat ze middenin de donkere tunnel gestrand zijn.

    In de groep waar heel wat rivaliteit heerst, beginnen de emoties op te lopen. Al helemaal als ze erachter komen dat de berg waarin ze zitten op instorten staat. Sommige jongeren worden gek, anderen proberen uit wanhopige poging nog hun ouders te bellen en anderen staan er maar een beetje bij. Zal het helemaal goed komen en zullen de jongeren dan ook kunnen ontsnappen? Of zal hun nieuwsgierigheid hun fataal zijn?


    De regels! [Lees deze alsjeblieft éérst door, voordat je de rest doorleest.]
    • Er is een minimum van 10 regels, ik controleer. Meer mag altijd. (Entertjes bij elke regel tellen niet mee)
    • OOC is altijd alleen in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan, houd het netjes.
    • Bespeel alleen je eigen personage.
    • Personages mogen niet Mary Sue of Gary Stu zijn. Hieronder valt ook dat wanneer je een personage maakt dat bitchy is, hij/zij dat de hele RPG wel moet blijven.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    • Denk goed na voor je meedoet.
    • Max. 2 Personages per persoon. (Man en vrouw)
    • Alleen ik maak de topics aan! Tenzij ik daar iemand anders voor vraag.
    • Houd bij het aanmaken van rollen het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk.
    • Van te voren wordt er niet besproken wie een relatie krijgt met wie.
    • Als je je niet aan deze regels houd, zal ik je moeten kicken uit deze RPG.

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 18
    Geslacht:
    Opleiding:
    Uiterlijk mét foto: (Niet iedereen is perfect)
    Innerlijk: (Probeer te varïeren. Niet iedereen is bitchy en/of lief.)
    Geschiedenis: (Vertel wat over het verleden van je personage)
    Extra: (Eventueel extra dingen over je personage, hieronder kunnen vallen: fobiën, huisdieren etc.)

    Rollen: [Maximaal twintig. Tien meisjes en tien jongens]
    Raven Ariana McCalley 1;9 - Aislynn
    Evelynn Mariah Grey 1;2 - Cult
    Riley Jade Oath 1;3 - Roth
    Liv Jackson 1;2 - Kendizzzzle
    Indigo Gemma Lockwood 1;4 - Sequence
    Ash Dave Demon 1;2 - Wolfheart
    Matthew Hartnett 1;6 - Malafide
    Matthew Jared Tommo 1;2 - Styles
    Laurens Oliver 1;2 - LyraPhoenix
    Ethan Benjamin Reid 1;4 - VladiFerr
    Munro Valentiné Mitchell Montgomery 1;5 - Dumbledore

    Belangrijke topics:
    Praattopic
    Speeltopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 21:49 ]


    26 - 02 - '16

    I like! Ik werk alles even bij


    26 - 02 - '16

    Malafide schreef:
    Moet het trouwens perse een student zijn?


    Yep. Dit gaat over studenten dus ja.


    26 - 02 - '16

    Er zijn nu al vier dagen voorbij, dus de mensen die een rol hebben gereserveerd op 28 september en niet hebben ingevuld, komen nu te vervallen.


    26 - 02 - '16

    Cult schreef:
    (...)

    Yep. Dit gaat over studenten dus ja.

    Maar ik heb Matthew ook laten stoppen met school, vanwege zijn cariere? Is dat wel goed dan?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Maar ik heb Matthew ook laten stoppen met school, vanwege zijn cariere? Is dat wel goed dan?


    Ligt eraan, als het is om een andere studie te starten/vervolgopleiding/iets in die richting, vind ik het goed.


    26 - 02 - '16

    VladiFerr schreef:
    Naam: Ethan Benjamin Reid.

    Leeftijd: 19 jaar. Hij wordt bijna 20.

    Geslacht: Mannelijk.

    Opleiding: acteur.

    Uiterlijk mét foto:


    Ethan heeft donker bruine ogen die op het ene moment lichtbruin zijn en andere momenten bijna zwart. Zijn bruine haren hebben een donkerbruin kleurtje en kleuren mooi bij zijn ogen.Ethan is sterk gebouwd. Zijn arm en buik spieren zijn sterk en zien er goed verzorgd uit. Wel lopen er een paar littekens over zijn polsen. Veel wil Ethan daar niet over zeggen. Als hij lui is laat hij wel eens een baardje staan, maar vaak doet hij dat niet. Ethan heeft een lengte van 1,77 en weegt 71 kilo. Hij is trots op zijn uiterlijk, maar is niet bang om vies te worden.

    Innerlijk:
    Ethan is een jongen die een apart karakter heeft. Ethan is een lieve jongen. Zijn gevoelens wilt hij snel uitdrukken en hij spreekt ze ook snel uit. Soms vinden mensen hem gay, maar hij is gewoon hetero. Ethan heeft een trauma gehad op jonge leeftijd en dat heeft zijn sporen na gelaten. Op Ethans polsen zijn verschillende littekens te vinden. Ethan heeft drie jaar terug depressieve gedachten gehad. Een paar keer heeft hij zelfmoord geprobeerd te plegen. Maar Ethan werd altijd tegengehouden door de gevoelens voor een zijn half zusje. Hij kon het niet aan om haar achter te laten.
    Ethan houd van tekenen en acteren. Hij kan zich geen betere hobby's voorstellen. Van acteren heeft hij uiteindelijk zijn werk gemaakt. Ethan is samengevat: Een lieve en emotionele jongen met soms zelfmoordneigingen.

    Geschiedenis:
    Ethan is egeboren op 12 december. Zijn moeder en vader waren gelukkig getrouwd, totdat Ethans zusje werdt ontvoerd. Vader en moeder gaven elkaar de schuld en gingen scheiden. Uiteindelijk is Ethans zusje gevonden. Dood. Ze was verkracht en daarna met messteken om het leven gebracht. Ethan was er kapot van en ging wonen bij zijn oma wonen. Ethan werd opnieuw broer. Zijn moeder was zwanger geraakt van haar nieuwe vriend. Ethan was dolblij met zijn nieuwe zusje. Ze werd genoemd naar zijn vermoorde zusje: Annabella. Toen zijn moeder en haar nieuwe vriend samen met Annabella op vakantie gingen kwamen ze om bij een auto ongeluk. Annabella had het overleefd. Wonder boven wonder. Ondanks het goede nieuws van Annabella raakte Ethan in een depressie. Door Annabella kwam hij er weer uit. Zijn liefde voor haar liet hem er weer bovenop komen. Nu zorgt Ethan voor Annabella en zijn oma. Ook werkt hij aan de weg naar acteur.

    Extra: Ethan is als de dood voor kleine mesjes of naalden. Het doet hem denken aan zelfmoord en dat is het laatste wat hij wilt. Sinds kort heeft hij ook een vriendinnetje. Haar naam is Catharina en ze is 18 jaar. Ze gaat niet mee met de groep!


    En hij is klaar.


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    En hij is klaar.


    Awesome (;
    I like. Je stond er al bij omdat ik er wel vanuit ging dat je hem op tijd af zou maken


    26 - 02 - '16

    Cult schreef:
    (...)

    Awesome (;
    I like. Je stond er al bij omdat ik er wel vanuit ging dat je hem op tijd af zou maken


    Dankjewel. Oh echt, haha, helemaal niet gezien. Maar je had wel gelijk. Hij is op tijd af én volgens de regels hihi.


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Dankjewel. Oh echt, haha, helemaal niet gezien. Maar je had wel gelijk. Hij is op tijd af én volgens de regels hihi.


    Goedzo (;


    26 - 02 - '16

    Is er nog een vrouwelijke rol vrij?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cult schreef:
    (...)

    Yep. Dit gaat over studenten dus ja.

    "Uiteindelijk blijven de studenten en enkele andere mensen over." Vandaar dat ik dat vroeg. Maar ik zal vanavond verder gaan met mijn rol, want ik had 'm toen laat gemaakt en was best moe. Ik vond het innerlijk het belangrijkste.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    "Uiteindelijk blijven de studenten en enkele andere mensen over." Vandaar dat ik dat vroeg. Maar ik zal vanavond verder gaan met mijn rol, want ik had 'm toen laat gemaakt en was best moe. Ik vond het innerlijk het belangrijkste.


    Oke, maar in deze rpg worden vooral de studenten in de spotlight gezet, vandaar (;


    26 - 02 - '16

    Cult schreef:
    (...)

    Ligt eraan, als het is om een andere studie te starten/vervolgopleiding/iets in die richting, vind ik het goed.

    Heb het al iets aangepast, hij volgd nu een opleiding, binnen zijn werk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Heb het al iets aangepast, hij volgd nu een opleiding, binnen zijn werk.


    Oke, dat is prima (;


    26 - 02 - '16

    Cult schreef:
    (...)

    Oke, maar in deze rpg worden vooral de studenten in de spotlight gezet, vandaar (;

    Ik snapte het niet, vandaar dat ik het vroeg (:
    Maar je moet mijn personage er ook nog even bijzetten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.