Hi everybody
Zoals iedereen natuurlijk weet komt 1D naar nederland. En daar wil ik enorm graag heen. Nu had ik al enorm veel problemen met iemand vinden, die met me meewilde, omdat al mijn vrienden nou niet bepaald naar dat soort muziek luisteren. Nu had ik drie keer iemand gevonden, maar die vinden het allemaal te duur, dus gaan toch niet mee. Gister sprak ik een meisje, waarmee ik op de middelbaar heb gezeten en dus al 3 jaar niet heb gesproken dat ze op zich wel meewilt, maar ze moet nog aan haar moeder vragen, of zij haar kaartje wil kopen. Maar ik ben dus heel bang dat zei vanavond ook zegt. Nee, ik kan niet.
Nu zeggen mijn vrienden dat ik gewoon in mijn eentje moet gaan. ''Je wilt er graag heen, nou dan ga je. Je maakt daar vast toch wel vrienden.'' En opzich wil ik die stap wel wagen, want ik wil er echt heel graag heen en vorige keer ben ik ook al niet geweest. Dus ben ik bang dat ik er spijt van ga krijgen, als ik morgen dan geen kaartje koop.
Maar ik ben nou niet heel spontaan ingesteld en zou dus nooit uit mezelf naar mensen toestappen ofzo. Daarbij bij ik best onzeker en denk ik heel snel, dat mensen me daarom raar zouden vinden, als ik daar in me eentje ga zitten.
Ik weet dus echt niet wat ik nu moet doen.
Maar zouden jullie in je eentje naar een concert gaan?
''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''