• Ik was dus gisteren naar Thila Boom Boom en ik heb dnek ik wat te veel gedronken want nu zit ik hier met barstende koppijn.
    Weetje wat nog dat ik een topic opende over Cas en hannah. gisteren was Cas met me aan het flirten maar hij heeft een lief, maar ik ben op hem en nu weet ik niet of hij dronken was of hij het echt meende!


    *He's the one.

    Mijn hoofd doet Bonk Bonk Bonk ><


    *He's the one.

    Ik mag nog niet drinken maar vanvond is er een feestje bij Sara thuis en is er Kriek en mijn ouders hebben het me verboden te drinken ):
    Maar ik vind dat zo lekker...


    The soul needs autumn.

    Lindsey, wat denk jij dan mijn ma zei niets drinken é wat doe ik, ik drink het ene pilsje na het andere en toen ik thuis kwam vroeg ze heb ej gedronken ik zo nee al wankelend maar ze heeft er niets op gezegt ze heeft het wel door dnek ik of allesins mijn pa ik drink al sinds mijn veertiende dus x'D


    *He's the one.

    Whaha, ik ook xD

    Ben gisteren avond ook tegen de muur gereden met me fiets & over de stoel gevallen, dus daar heeft de hoofdpijn ook mee te maken xD


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Ik zei het!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oke ja het si al goed, me hoofd doet heel de tijd bonk bonk bonk ><


    *He's the one.

    ja eigen schuld he,..!!^^ maar oke ik jou even pbtje sturen en dan ben ik weer weg..x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oké schat deze avond ebn ik er niet wnt ik moet weer weg -_-' x'D


    *He's the one.

    Dat heb ik ook wel eens gehad. Bleek dat hij me echt leuk vond =]


    Life is hard and then we die