• Heei mensjes ^^
    een vriendin van mij hier op Q kan echt amazing dansen+ze gaat een dansauditie doen.
    maar ze denkt dat ze nog danslessen nodig heeft en al die andere shit.
    hier is een filmpje van haar ze had een skinny aan! en ik wil jullie meningen om haar te doen overtuigen van haar kunnen.
    DIT IS IMPROVISATIE



    X

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 23:48 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Voor wat voor een programma gaat ze auditie doen?
    Ze doet het heel aardig inderdaad, ik doe het haar niet na :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Voor wat voor een programma gaat ze auditie doen?
    Ze doet het heel aardig inderdaad, ik doe het haar niet na :)


    ze moet auditie doen voor haar school ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    *vidio niet geschikt voor mobiele apparaten*


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Peculiaris schreef:
    (...)

    ze moet auditie doen voor haar school ^^


    Haar school?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Haar school?


    Ja, voor een bepaalde richting die ze uit wil moet ze een auditie doen


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik wil heel graag KSO doen, dat is Kunst en je kan daar acteren, dansen, fotografie (denk ik) en ik wil graag dansen doen, alleen moet je auditie doen om er binnen te geraken.

    dit :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Er zit techniek, maar er moet meer variatie komen, en nog meer afwisseling tussen snelle en trage momenten. Ze moet de trage momenten durven laten bestaan, niet zo snel afbreken. Neem je tijd op podium, varieer, varieer, varieer. Vooral in gebruik van de ruimte, ze staat bijna altijd recht. Meer op de grond, durf springen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Wow! doet ze dat in een skinny O.o
    Ze is echt AMAZING!


    I will go down with this ship ~ Captain Jack Sparrow

    alsook: HOU DAT HAAR UIT JE GEZICHT en blijf ER UIT als je danst!! Zo verlies je zoveel kracht en concentratie! vastbinden en zorgen dat het uit je gezicht zit.
    En, niet staan trampelen, zo verlies je kracht en geloofwaardigheid. Ook echt minder pirouettes doen, het verveelt na een tijdje.

    En ik weet dat ik hard kan klinken, maar ik geloof dat ik je zo het beste help. Er zit techniek en creativiteit, maar het moet wat opgepoetst worden. Ik geloof dat je toegelaten kunt worden, mits je een goede auditie uitwerkt.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Meh.. vind het tbh niet zo speciaal of heel goed..


    I live for the applause, you will die for it.

    dank voor jullie reacties, zal ze blij van worden ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Owkay compu gevonden
    Ik vind het op zich wel owkay
    Tips: a) er zou meer afwisseling in moeten b) meer aanspanning in de armen zou het minder slordig laten lijken c) er staat dat ze in skinny aan heeft maar ze strekt niet door, daarbij als dit is hoe lenig ze is is dat wel mss wat weinig wat kan storen
    Tops: a) het voetenwerk is erg goed b) alles (het geheel) past goed op de muziek
    (: x

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 23:33 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik vind het er goed uit zien, maar ik heb totaal geen verstand van dansen, dus ik weet eerlijk gezegd niet of je veel aan mijn mening zult hebben.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik vind het er goed uit zien, maar ik heb totaal geen verstand van dansen, dus ik weet eerlijk gezegd niet of je veel aan mijn mening zult hebben.


    Dit dus.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik denk inderdaad dat wat Grizzly al zei, dat er meer variatie moet komen. Ze is goed, maar ze kan beter, veel beter worden als ze dingen durft. Zoals het variëren van allerlei dingen en niet telkens een pirouette te doen of iets, want eerlijk gezegd, zag ik die wel vaak voorbij komen. De techniek en creativiteit kan ze veel beter in worden.
    Oh, en het is handiger als je een elastiekje in doet. Anders zit je telkens met dat haar.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 23:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.