• Heei mensjes ^^
    een vriendin van mij hier op Q kan echt amazing dansen+ze gaat een dansauditie doen.
    maar ze denkt dat ze nog danslessen nodig heeft en al die andere shit.
    hier is een filmpje van haar ze had een skinny aan! en ik wil jullie meningen om haar te doen overtuigen van haar kunnen.
    DIT IS IMPROVISATIE



    X

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 23:48 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Oke, hier komt de dans'expert'.
    Ze heeft gevoel voor ritme en beweegt redelijk los. Maar techniek is er niet en strak is het ook niet. Veel bewegingen lijken onafgemaakt, armen bungelen er vaak maar achteraan.
    Dus ze heeft wel gelijk dat ze danslessen nodig heeft, maar wel echt dat ze letten op techniek. Ballet is daar een goede voor, of modern, het is net wat voor stijl ze wil dansen. Als je streetdance of hiphop gaat doen leer je snel alleen maar dansjes in plaats van dansen.

    Voor een schoolauditie is dit goed genoeg, maar ik zou een muziekje inkorten tot ongeveer 1 minuut. Dat is genoeg tijd te laten zien wat je kan, zonder dat het de kijker gaat vervelen.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 20:33 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Even mijn topics zodat ik het morgen kan kijken^^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Father schreef:
    Voor school zou het goed genoeg moeten zijn, maar als ze mee gaat doen aan zoiets als "So you think you can dance" mag ze zich nog wel heel wat verbeteren, zeker met wat ik laatst allemaal heb gezien.

    Sinistre schreef:
    Dafuq.



    Wot.

    Vivere schreef:
    Persoonlijk vind ik 't niet heel bijzonder wat ze doet, ze kan wel dansen hoor, begrijp me niet verkeerd maar haar afwerkingen zijn niet echt goed en technisch gezien zal ze echt moeten oefenen, zeker aangezien dit modern dansen is. En de volgende keer geen skinny aan haha.



    + evt een elastiekje in haar haar dat het niet steeds in de weg zit

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 17:10 ]


    16 - 09 - '17

    Father schreef:
    Voor school zou het goed genoeg moeten zijn, maar als ze mee gaat doen aan zoiets als "So you think you can dance" mag ze zich nog wel heel wat verbeteren, zeker met wat ik laatst allemaal heb gezien.


    The universal language of art.

    Ze moet haar tenen eens strekken dat ziet er al veel mooier uit en haar bewegingen afmaken...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Goooosieee, dit doet me eng veel denken aan m'n nicht...
    Het is prachtig!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    1. Haar in een knot/staart, niks moet in het gezicht hangen of in haar gezichtsveld zitten
    2. Haar positie strakker innemen, ze beweegt en frummelt te veel voordat ze begint
    3. Moves moeten strakker; dat komt professioneler, rustiger en gecontroleerder over
    4. Ze moet zorgen dat ze een dans danst die ze vertelt; een soort verhaal die je vertelt door te dansen

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 22:52 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zou haar dit niet na kunnen doen, maar ik ben eerlijk gezegd niet erg onder de indruk van dit filmpje. Ze heeft vaak haar benen niet goed gestrekt en hetzelfde geldt voor haar voeten + ze doet niet erg veel moeilijke "moves".


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ze doet het best wel heel goed ja =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Voor improvisatie was dat best goed!!


    Why so serious? :]

    Junns schreef:
    Oke, hier komt de dans'expert'.
    Ze heeft gevoel voor ritme en beweegt redelijk los. Maar techniek is er niet en strak is het ook niet. Veel bewegingen lijken onafgemaakt, armen bungelen er vaak maar achteraan.
    Dus ze heeft wel gelijk dat ze danslessen nodig heeft, maar wel echt dat ze letten op techniek. Ballet is daar een goede voor, of modern, het is net wat voor stijl ze wil dansen. Als je streetdance of hiphop gaat doen leer je snel alleen maar dansjes in plaats van dansen.

    Voor een schoolauditie is dit goed genoeg, maar ik zou een muziekje inkorten tot ongeveer 1 minuut. Dat is genoeg tijd te laten zien wat je kan, zonder dat het de kijker gaat vervelen.


    No offence maar hiphop en streetdance is MEER dan ALLEEN MAAR DANSJES …………………

    Een ballerina kan dus echt niet bouncen etc
    ………………

    Pfff dans'expert'

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 20:52 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Junns schreef:
    Oke, hier komt de dans'expert'.
    Ze heeft gevoel voor ritme en beweegt redelijk los. Maar techniek is er niet en strak is het ook niet. Veel bewegingen lijken onafgemaakt, armen bungelen er vaak maar achteraan.
    Dus ze heeft wel gelijk dat ze danslessen nodig heeft, maar wel echt dat ze letten op techniek. Ballet is daar een goede voor, of modern, het is net wat voor stijl ze wil dansen. Als je streetdance of hiphop gaat doen leer je snel alleen maar dansjes in plaats van dansen.

    Voor een schoolauditie is dit goed genoeg, maar ik zou een muziekje inkorten tot ongeveer 1 minuut. Dat is genoeg tijd te laten zien wat je kan, zonder dat het de kijker gaat vervelen.


    Eens. Ze heeft misschien talent, maar ze moet nog erg veel technieken leren (die pas je ook toe bij improvisatie).


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    dance4ever schreef:
    (...)

    No offence maar hiphop en streetdance is MEER dan ALLEEN MAAR DANSJES …………………

    Een ballerina kan dus echt niet bouncen etc
    ………………

    Pfff dans'expert'

    :')


    I live for the applause, you will die for it.