• Een groep jonge archeologen gaan opzoek naar verborgen schatten in het regenwoud van Peru. Volgens vele verhalen en legendes, zou er diep in het regenwoud van Peru een groot geheim verborgen zijn voor de mensheid. Niemand weet precies waar de schat precies ligt, maar de jonge archeologen zijn vastberaden om er achter te komen.
    Wanneer ze per toeval onder een grote waterval doorzwemmen, ontdekken ze een grot met vreemde spullen die niet uit deze tijd komen. Ze besluiten de grot te doorzoeken en komen er al snel achter dat de grot naar een heel andere wereld leidt. Telemnar.
    Telemnar lijkt wel een paradijs in vergelijking met het regenwoud. Bloemen in allerlei kleuren, dieren die ze nog nooit eerder hebben gezien en die al lang uitgestorven waren. Goud in de rivieren en edelstenen in de rotsen.
    Maar al snel ontdekken ze dat ze niet alleen zijn. Telemnar wordt namelijk bewoond door een inheemse, Indiaanse stam die zichzelf de Tachi noemen. Zij zijn de bewaarders van het grote geheim uit het regenwoud van Peru en elk van hun staat symbool voor een ander dier en zijn kracht. De Tachi zorgen er voor dat niemand het geheim naar buiten kan brengen, met of zonder geweld.
    Wat de jonge archeologen echter niet weten, is dat het geheim best gruwelijk is. Aan de voet van de vulkaan zitten namelijk 8 moordlustige demonen opgesloten die ook de gedaante van een mens kunnen hebben. Maar wanneer er 4 weten te ontsnappen, staat hun veiligheid op het spel en moeten ze samenwerken met de Tachi om in leven te blijven en de demonen voor eens en voor altijd buiten spel te zetten.

    Regels:

    • Het liefst van al wat ervaren RPG'ers.
    • Er is een minimum van 350 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 2 Personages per persoon.
    • Alleen Naerys maakt de topics aan.



    Meedoen kan altijd indien je de regels goed hebt gelezen!
    De Archeologen:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:

    Leeftijd: Minstens 23
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:

    Familie:
    Extra:

    De Tachi:
    Rol:
    Rang/Functie:
    Naam:

    Leeftijd:
    Symbolisch dier met kracht: Ze dragen het symbool aan een ketting of armband en dit geeft hun, volgens hun geloof, kracht.
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:

    Familie:
    Extra:

    Demonen:
    Rol:
    Soort Demon:
    Naam:

    Leeftijd:
    foto van menselijke gedaante:
    Foto/Tekening ware uiterlijk:
    Innerlijk:

    Extra:




    Rollen:
    Archeologen: [Max 5.] [Vol]
    - Lucia Grace Solomon (Lucy) - Naerys - 1,1
    - Alaia Cipriano. - Morticia - 1,15
    - Loren Rhys Harvey - Aurae - 1,1
    - Kasper Nick Weston (Kas) - BilboBaggins - 1,1
    - Davide Fabrizio Agnelli (Daf) - Malafide - 1,12

    Tachi: [Onbeperkt]
    - Lupinia Blaid The'eba. (Lupin of Teba) - VladiFerr - 1,3
    - Samira Malaika - Ubiquitous - 1,12
    - Reservatie voor Lachlan
    - Reservatie voor Barricades
    - Iolar Eryr Aquila - Stamhoofd - VladiFerr - 1,4
    - Yahto Skandar Siqa - BilboBaggins - 1,8
    - Howahkan (Khan) - Morticia - 1,16


    Demonen: [Max 4]
    - Lily Adams (A.k.a. Lilith) - Aurae - 1,2
    - Meysta Corres Linjuivi - Pwettyness - 1,16
    - Colin Waylin LeFeu (A.k.a. Lucifer) - Naerys - 1,2
    -


    Vragen mogen uiteraard altijd gesteld worden.


    Praattopic 1
    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 20:04 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Morticia schreef:
    (...)
    Yush! Thank you!


    Oewh, he's cute :3
    Ok, ik verander de lijst dan wel ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kan ik nog meedoen als een Tachi?


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Lachlan schreef:
    Kan ik nog meedoen als een Tachi?

    Momenteel heb ik nog 1 vrouwelijke Tachi over (:
    Dan nog een vrouwelijke demoon en dan pas kunnen er weer mannelijke Tachi's worden aangemaakt (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Okeej, ik ga even opzoek naar een naam. Moet het echt zo 'absoluut uitheems' zijn?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Naerys schreef:
    (...)
    Oewh, he's cute :3
    Ok, ik verander de lijst dan wel ^^

    Dat zei ik dus ook al! :D.
    He got some Rock 'N Roll going on.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Quatorze schreef:
    Okeej, ik ga even opzoek naar een naam. Moet het echt zo 'absoluut uitheems' zijn?

    Van mij niet echt.
    Wat je natuurlijk ook kan doen, dat zou origineel zijn, is iemand aanmaken die bijvoorbeeld uit onze wereld komt, maar uit een ander tijdperk en die zich bij de Tachi's heeft gevoegd.
    Dan kan hij een normale naam hebben en anders als het wat specialer klinkt is het ook goed voor mij (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dan doe ik wel een vrouwelijke Tachi?


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Quatorze schreef:
    Okeej, ik ga even opzoek naar een naam. Moet het echt zo 'absoluut uitheems' zijn?

    Hoe oud wil je dat mijn man wordt? Want ik speel het liefste boven de twintig, omdat ik zelf ook al zo'n oude trut ben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maar als ze de bruid is; dan moet ze toch wel echt afstammen van mensen die zich aan de 'oertraditie' houden.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Quatorze schreef:
    Okeej, ik ga even opzoek naar een naam. Moet het echt zo 'absoluut uitheems' zijn?


    Ik heb mijn namen zo gekrgen doordat iedere naam de naam va het dier is, maar dan in een andere taal ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Morticia schreef:
    (...)
    Hoe oud wil je dat mijn man wordt? Want ik speel het liefste boven de twintig, omdat ik zelf ook al zo'n oude trut ben.


    Kies maar, het is me echt gelijk.

    – Je even absoluut teleurstellen; seksscènes zullen eerder uitzondering dan regel zijn. Eigenlijk doe ik het liever niet. (krul) –


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Ik heb mijn namen zo gekrgen doordat iedere naam de naam va het dier is, maar dan in een andere taal ^^


    Same here. Samiae = aap in Latijns oid. Daar heb ik Samira van gemaakt (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Quatorze schreef:
    (...)
    Kies maar, het is me echt gelijk.
    – Je even absoluut teleurstellen; seksscènes zullen eerder uitzondering dan regel zijn. Eigenlijk doe ik het liever niet. (krul) –

    Aww, dat is nou jammer, nu wil ik het niet meer.
    Ik wil mijn man absoluut seks laten hebben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    HobbitXx schreef:
    Rol: Tachi
    Rang/Functie: Jager/krijger
    Naam: Yahto Skandar Siqa

    Leeftijd: 19
    Symbolisch dier met kracht: Raptor. Hij draagt deze ketting
    Uiterlijk mét foto:



    Yahto is 1.78 lang en heeft een atletische bouw die hem toelaat om eindeloos activiteiten te doen waar je veel kracht voor nodig hebt. Hij is gespierd, dit komt omdat hij elke dag wel intensief bezig is. Ook heeft hij grote, trouwe chocolade bruine ogen. Zijn haren zijn gitzwart en in de zon donkerbruin, ze stoppen ongeveer halverwege zijn nek. Zijn kaak is een beetje scheef waardoor hij automatisch een speelse blik op zijn gezicht krijgt. Toen hij 7 was werd hij aangevallen door een poema die hem drie krassen gaf over zijn borst, de littekens zitten er nog steeds. Zoals veel andere indianen tattoos hebben, beschouwd Yahto zijn littekens als zijn tattoos.
    Innerlijk: Yahto is levendig, energiek en een feestbeest. Hij is in de bloei van zijn leven en dat is te merken. Hierdoor wil hij nog wel eens overhaast nadenken en komt hij vaak in de problemen of veroorzaakt hij ze. Hij heeft veel verstand van jagen en weet veel van de verschillende diersoorten af. Hij kan goed met wapens om gaan en is goed in het bedenken van strijd strategieën. Hij geeft veel om de mensen uit zijn stam en zal ze kosten wat het kost beschermen. Zijn sarcastische en bijdehandse opmerkingen worden niet door iedereen gewaardeerd, maar hij ziet ze als een tweede wapen. Yahto is trouw en als hij bevelen krijgt zal hij ze netjes opvolgen. Hij zit nog vast en traditionele ideeën maar staat ondanks dat wel open voor nieuwe dingen.
    Hij is sociaal en vind het leuk om mensen om zich heen te hebben. Yahto is een waaghals en heeft vaak het idee dat hij moet bewijzen dat hij bepaalde dingen kan om er bij te horen. Hij gaat dan ook altijd tot het uiterste. Hij voelt altijd de drang om alles perfect te doen. Net als een raptor is hij niet te stoppen, nieuwsgierig, ontembaar en kan als hij dat wilt al zijn emoties opzij zetten, vooral tijdens jagen. Ondanks dat is Yahto bijna altijd vrolijk en een gezellig gezelschap. hij heeft een talent om depressieve en verdrietige mensen weer vrolijk te maken.

    Familie: Zijn vader is overleden toen hij Yahto probeerde te redden van de poema die Yahto ook de littekens heeft bezorgd. Hij is opgevoed door zijn moeder die door een hele moeilijke tijd heen ging op dat moment. Yahto die een vaderfiguur nodig had vond deze bij het Stamhoofd Iolar. Yahto wist Iolar weer het stamhoofd te maken die hij werkelijk is en Iolar behandelde Yahto op zijn beurd weer als een zoon. Yahto is verloofd met Samira Mailaka.
    Extra: Yahto gaat er graag op uit en geniet van de natuur. Hij houd van nieuwe dingen ontdekken en kent veel plekken in Telemnar die andere niet kennen.

    Yahto is af :33


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Ik zal proberen vanavond mijn rol af te maken, maar ik ben ook druk bezig met andere RPG's.


    Don't walk. Run, you sheep, run.