• Een groep jonge archeologen gaan opzoek naar verborgen schatten in het regenwoud van Peru. Volgens vele verhalen en legendes, zou er diep in het regenwoud van Peru een groot geheim verborgen zijn voor de mensheid. Niemand weet precies waar de schat precies ligt, maar de jonge archeologen zijn vastberaden om er achter te komen.
    Wanneer ze per toeval onder een grote waterval doorzwemmen, ontdekken ze een grot met vreemde spullen die niet uit deze tijd komen. Ze besluiten de grot te doorzoeken en komen er al snel achter dat de grot naar een heel andere wereld leidt. Telemnar.
    Telemnar lijkt wel een paradijs in vergelijking met het regenwoud. Bloemen in allerlei kleuren, dieren die ze nog nooit eerder hebben gezien en die al lang uitgestorven waren. Goud in de rivieren en edelstenen in de rotsen.
    Maar al snel ontdekken ze dat ze niet alleen zijn. Telemnar wordt namelijk bewoond door een inheemse, Indiaanse stam die zichzelf de Tachi noemen. Zij zijn de bewaarders van het grote geheim uit het regenwoud van Peru en elk van hun staat symbool voor een ander dier en zijn kracht. De Tachi zorgen er voor dat niemand het geheim naar buiten kan brengen, met of zonder geweld.
    Wat de jonge archeologen echter niet weten, is dat het geheim best gruwelijk is. Aan de voet van de vulkaan zitten namelijk 8 moordlustige demonen opgesloten die ook de gedaante van een mens kunnen hebben. Maar wanneer er 4 weten te ontsnappen, staat hun veiligheid op het spel en moeten ze samenwerken met de Tachi om in leven te blijven en de demonen voor eens en voor altijd buiten spel te zetten.

    Regels:

    • Het liefst van al wat ervaren RPG'ers.
    • Er is een minimum van 350 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 2 Personages per persoon.
    • Alleen Naerys maakt de topics aan.



    Meedoen kan altijd indien je de regels goed hebt gelezen!
    De Archeologen:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:

    Leeftijd: Minstens 23
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:

    Familie:
    Extra:

    De Tachi:
    Rol:
    Rang/Functie:
    Naam:

    Leeftijd:
    Symbolisch dier met kracht: Ze dragen het symbool aan een ketting of armband en dit geeft hun, volgens hun geloof, kracht.
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:

    Familie:
    Extra:

    Demonen:
    Rol:
    Soort Demon:
    Naam:

    Leeftijd:
    foto van menselijke gedaante:
    Foto/Tekening ware uiterlijk:
    Innerlijk:

    Extra:




    Rollen:
    Archeologen: [Max 5.] [Vol]
    - Lucia Grace Solomon (Lucy) - Naerys - 1,1
    - Alaia Cipriano. - Morticia - 1,15
    - Loren Rhys Harvey - Aurae - 1,1
    - Kasper Nick Weston (Kas) - BilboBaggins - 1,1
    - Davide Fabrizio Agnelli (Daf) - Malafide - 1,12

    Tachi: [Onbeperkt]
    - Lupinia Blaid The'eba. (Lupin of Teba) - VladiFerr - 1,3
    - Samira Malaika - Ubiquitous - 1,12
    - Reservatie voor Lachlan
    - Reservatie voor Barricades
    - Iolar Eryr Aquila - Stamhoofd - VladiFerr - 1,4
    - Yahto Skandar Siqa - BilboBaggins - 1,8
    - Howahkan (Khan) - Morticia - 1,16


    Demonen: [Max 4]
    - Lily Adams (A.k.a. Lilith) - Aurae - 1,2
    - Meysta Corres Linjuivi - Pwettyness - 1,16
    - Colin Waylin LeFeu (A.k.a. Lucifer) - Naerys - 1,2
    -


    Vragen mogen uiteraard altijd gesteld worden.


    Praattopic 1
    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 20:04 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het zou trouwens wel kunnen mijn broer is 29 en ik ben 16 XD


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    HobbitXx schreef:
    Ik wacht nog even af of er andere personages bij kom en anders is dat wel een idee (:
    Want zijn leeftijd wil ik liever zo houden


    Ja, begrijp ik ^^
    Wat ik wel prima zou vinden is als hij Yahto Iolar als vader figuur ziet. Dan wil ik het dan ook wel zo bewerken in mijn post :')


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Ja, begrijp ik ^^
    Wat ik wel prima zou vinden is als hij Yahto Iolar als vader figuur ziet. Dan wil ik het dan ook wel zo bewerken in mijn post :')

    Dat vind ik een goed idee! is goed haha


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Rol: Demon
    Soort Demon: Lilith, een stormdemon en drager van ziekten en de dood. Volgens de legendes uit de middeleeuwen was Lilith de eerste vrouw van Adam, maar omdat ze weigerde hem te gehoorzamen, werd ze veranderd in een demon en werd Eva geschapen om plaats in te nemen.
    Naam: Haar ware naam is Lilith, maar in mensenvorm stelt ze zich voor als Lily Adams.
    Leeftijd: Men zegt dat Lilith voor het eerst opdook in 3000 voor Christus, maar ze zou evengoed al langer kunnen leven. Lilith kan kiezen welke gedaante ze aanneemt. Haar favoriete gedaante is die van een eenentwintigjarige, blonde vrouw.
    Foto van menselijke gedaante:



    Imogen Poots.
    Lilith of als mens Lily, heeft een mysterieus, maar bevallig uiterlijk. Ze straalt een bepaalde rust uit die haar er onschuldig doet uitzien. Ze is vrij slank gebouwd en draagt een lengte van 172cm, wat eerder groot is voor een vrouw. Toch komt ze altijd zonder veel moeite te doen erg sierlijk over. Lilith is trots op haar vrouwelijke rondingen en lange benen.
    Lily heeft volle, honingblonde lokken die tot haar schouders reiken. Deze passen perfect bij haar blanke huid, waar vrijwel geen oneffenheden op te vinden zijn. Haar grote, diepe ogen dragen een blauwe kleur en worden grijzer naar de pupillen toe. Er gouden rand omcirkeld deze sierlijk. Er word gezegd dat wanneer je lang genoeg in Lilith's ogen kijkt je de dode zeilers op hun schepen kan zien schreeuwen om hulp, maar niemand krijgt ooit te tijd om dit daadwerkelijk vast te stellen. Aangezien ze niet echt emoties kan voelen, kan ze niet gepeild worden via haar ogen. Ze zijn net reflecterende spiegels, iets waar Lilith blij voor is. Ze verafschuwd menselijke gevoelens en dan vooral dat ene: 'liefde'. Liliths twee kijkers worden omkranst door lange, gekrulde wimpers waar zij geen mascara voor gebruikt. Haar volle lippen dragen een zalmroze kleur en Lily heeft vrijwel altijd een zweem van een glimlach om haar lippen hangen. Echter, wanneer je haar echt aan het lachen maakt, zul je ontdekken dat Lily niet zo charmant is al ze lijkt. Haar tanden zijn iets gepunter dan die van normale mensen en ook iets vuiler door de ziektes die zij met zich meedraagt.
    Lily is niet echt in een hokje te plaatsten als het op haar kledingstijl aankomt. Ze draagt vrijwel altijd kleren uit andere eeuwen. Middeleeuws getinte jurken of wijde blouses uit de Nieuwe Tijd met rijglaarzen.
    Lily's nagels zijn vrijwel altijd gelakt in donkere kleuren, om ook de ziekte die ook onder haar nagels te vinden zijn, te verbergen. Rond haar vingers hangen diverse ringen, de meeste met een speciale betekenis. Zo heeft ze een ring in de vorm van een pentagram, één met een scherpe punt aan, haar geheim wapen, en één met een Duivelsgezicht. Verder draagt Lily nog vele ringen, armbanden en kettingen met krachtgevende stenen en andere tekens van hekserij en de Duivel.
    Lily heeft een tic nerveux waardoor ze als ze geïrriteerd is steeds met haar hand door haar haar gaat of met een lok speelt.
    Foto/Tekening ware uiterlijk:


    Als demon is Lilith onmenselijk mager. Over haar grijze schedel ligt geen laagje huid en haar tanden zijn lang en scherp. Wat Lilith het meest kenmerkt zijn haar vleugels. Ze hebben een spanwijdte van vijf meter en lopen vanaf haar schedel naar haar armen. Lilith is meestal schaars gekleed, maar dat deert haar niet, want voor haar slachtoffers er een opmerking over kunnen maken heeft ze hen al opgezadeld met een ziekte of met de dood.
    Innerlijk: Wanneer je Lilith een lange tijd in de gaten hebt gehouden, kan je wel zien hoe haar karakter in elkaar ziet. Hoewel ze haar best doet erg mysterieus en terughoudend op te stellen, vertellen haar gewoontes en haar antwoorden alles over haar. In het meeste wat ze doet, komt Lilith zeer professioneel en onzijdig over, waarmee ze veel mensen het zwijgen oplegt of hen naar haar kant kan krijgen. Maar wanneer ze haar geduld verliest kan de demon haar mondje opentrekken en iedereen verbazen. Lilith komt zeker en vast op voor zichzelf en laat zich niet omverlopen en al zeker niet door mannen. Het mannelijk geslacht staat helemaal bovenaan op haar lijst van menselijke zaken die zij veracht. Onder de term 'liefde' natuurlijk. Lilith verleid en misleid mannen, maar meer zal het nooit worden. Daar is ze te ongevoelig voor. Ze speelt graag spelletjes met ze, maar wanneer zij hen beu is kan het haar niet schelen wat er verder met de mannen gebeurt. Meestal vermoord ze hen of heeft ze hen en dodelijke ziekte zoals kanker of aids. Op die manier weet ze zeker dat de zonen van Adam zullen lijden en langzaam sterven.Lilith heeft de gewoonte zich op te stellen als een weerloos, zwak meisje. Ze is een uitstekende leugenaar en met haar zangerige stem kan ze mensen alles laten doen. Zowel ze laten van een brug springen als ze opdragen een broodje ham te smeren. Eén van Liliths zwakheden is dat ze bijzonder nieuwsgierig is. Ze is dol op verhalen en roddels. Hoe bloederiger, hoe beter. Een ander is dat ze graag op haar eentje is. Zo kan ze niet altijd overweg met andere demonen en botst het nogal vaak. Een positieve kant is dat ze enorm wijs is. Aangezien Lilith al eeuwen leeft, heeft ze zo goed als alle tijdperken meegemaakt en kent ze de diepste geheime van moeder aarde. Hoewel haar hoge intelligentie voor gaat, kan Lilith ook uitdagend zijn. Ze is er dol op om met mensen te spelen en houd van gokken. Dat doet ze dan voornamelijk met mannen. Enkel om ze te plagen met iets dat ze nooit zullen bezitten: haar lichaam. Haar onschuldig uiterlijk en haar ware bestaan houd haar echter bij grote problemen weg en dat maakt haar spelletjes voor haar veilig genoeg.
    Extra: Lilith houd van goochelen en optische illusies. Ze vind het prachtig hoe nutteloze mensen toch fantastische trucks uit kunnen halen.


    Lilith is klaar, denk ik. Misschien dat ik haar nog ga aanpassen maar dat word niet vandaag. (':


    kindness is never a burden.

    HobbitXx schreef:
    (...)
    Dat vind ik een goed idee! is goed haha


    Oké. Dan zal ik het erin zetten ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    Rol: Tachi.

    Rang/Functie: Stamhoofd.

    Naam: Iolar Eryr Aquila.

    Leeftijd: 30

    Symbolisch dier met kracht: Adelaar. Hij draagt een ketting.

    Uiterlijk mét foto:


    Klik.
    Johnny Depp.


    Iolar heeft donker bruine haren die tot aan het midden van zijn nek rijken. Dezelfde kleur van zijn haar is te vinden als snor op zijn lippen. Ook heeft hij een klein baardje. Hij heeft donkerbruine ogen met zwarte randen. In het zonlicht kleurt het zo lichtbruin dat het haast goud lijkt. Zijn blik is doordringend en scherp. Iolar heeft altijd een diepe frons op zijn voorhoofd liggen. Die frons is door het jaren van denken in zijn voorhoofd gegraveerd. Iolar heeft verschillende patronen op zijn lichaam lopen. Die zijn gemaakt door de Sjamaan. Ze moeten hem beschermen tegen kwade geesten zoals de demonen. Hij heeft verschillende veren over zijn armen lopen en Adelaars vleugels op zijn rug. Die zijn met een zwart mengsel op zijn lichaam aangebracht. Iolar heeft een brede torso met sterke spieren. Zijn armen en benen zijn gespierd en op zijn handen zit eelt dat door het jarenlange trainen met wapens op zijn handen is gaan vormen. Iolar heeft een lengte van 1,75 en een gewicht van 82 kilo.

    Innerlijk:
    Iolar is net als een Adelaar. Hij zit en wacht op het goede moment. Iolar is een sterk leider, van binnen en buiten. Hij weet altijd een goede compromie te vinden en sluit altijd vriendschap tussen mensen. Hij verzint de meest gekste theorieën om iets te bewijzen. Zijn drang om zijn gelijkheid te bewijzen is groot, maar als iemand anders gelijk heeft kan hij dat best toe geven, maar dat vind hij wel moeilijk. Iolars grootste trots is zijn volk. Hij houd van hun krachten en hun levens. Hij zou zijn eigen leven geven voor iemand van zijn stam. Iolar is een zachtaardige man die het liefst alles gade slaagt en dan pas conclusies trekt. Zijn hart is groot en daardoor vertrouwt hij snel mensen. Hij zal nieuwkomers niet snel vertrouwen, maar het zal niet lang duren voordat hij ze in hun hart heeft gesloten.

    Familie:
    Iolar groeide op als oudste zoon van het voormalige stamhoofd. Hij heeft nog een jongere broer, waar hij het goed mee kan vinden. Zijn moeder stierf twee jaar na de geboorte van het tweede kind, maar Iolar heeft zijn broertje daar nooit de schuld van gegeven. Iolars vader koesterde zijn twee zonen en gaf hen allebei evenveel liefde. Hij steunde ze in de beslissingen die ze maakte en dat voelde goed. Iolar heeft hierdoor een gelukkige jeugd gehad en hij kan zichgeen betere man voorstellen dan zijn vader. Toen hij stierf veranderde de wereld van Iolar. Het ergste was dat zijn broer toen ook stierf door de aanval van een tijger. Iolar werd stil en teruggetrokken. Iolar kwam pas weer uit zijn schulp door een jongetje in zijn stam. Yahto zorgde ervoor dat Iolar weer zichzelf werd. Hij mist nog altijd zijn vader, maar Yahto vult de leegte die hij mist. Hij ziet als Yahto als de zoon die hij nooit heeft gehad.

    Extra:
    Iolar heeft de Adelaar als kracht, omdat zijn ogen net zo priemend zijn als die van de Adelaar.

    [En als Ubiquitous mee stemt in het verloven word het nog aangepast]


    En hij is klaar :')


    "Rebellion's are build on hope"

    Hij is geweldig (:


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Als jullie toch bezig zijn over verloofden, kan het ook een oud gebruik zijn dat de meisjes worden uitgehuwelijkt. – Dit mits de RPG-beheerster dit goed vind, natuurlijk. – Dan zou ik mijn personage eventueel toch wat jonger maken, om haar zo 'de opstandige bruid die tegen het idee van uithuwelijken is' te maken.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Quatorze schreef:
    Als jullie toch bezig zijn over verloofden, kan het ook een oud gebruik zijn dat de meisjes worden uitgehuwelijkt. – Dit mits de RPG-beheerster dit goed vind, natuurlijk. – Dan zou ik mijn personage eventueel toch wat jonger maken, om haar zo 'de opstandige bruid die tegen het idee van uithuwelijken is' te maken.

    Dat vind ik nog eens een goed idee (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ja? Nou, dan zoek ik een vrijwilliger om de bruidegom te zijn. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Haha Iolar staat voor alle dames open.


    "Rebellion's are build on hope"

    Lupinia staat trouwens ook open voor relaties ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Rol: Tachi
    Rang/Functie: Vrouw? :Y) (Volgens mij hadden vrouwen geen functie, of wel?)
    Naam: Samira Malaika

    Leeftijd: 19 (Zo jong, hehe, maar Yahto is ook jong)
    Symbolisch dier met kracht: Aap. Sommigen vinden het een belachelijk dier om toegekend te krijgen en plagen haar er regelmatig mee, toch draagt Samira haar ketting altijd met trots. Apen vind ze onwijs leuke dieren en zij ziet wel de goede karaktereigenschappen van deze wonderbaarlijke beestjes.


    Uiterlijk:


    Samira heeft een dromerig en fragiel uiterlijk. Ze is iets korter dan de gemiddelde Tachi-vrouw, is slank gebouwd met subtiele, vrouwelijke rondingen. Haar huid is licht gebruind door de zon en haar lange haren zijn kastanjebruin van kleur, Samira draagt ze altijd los, omdat ze vind dat ze kleine oren heeft. Haar moeder plaagde haar er wel mee eens en zei dan dat ze apenoortjes had. Daarnaast hebben haar haren vaak de neiging ongetemd en wild te zitten, hoeveel tijd ze er ook in steekt. Haar gezicht is net zoals de rest van haar lichaam vrij slank, met een duidelijke kaaklijn. Ze heeft een rechte neus die misschien net iets te groot is voor haar gezicht en vaak heeft ze een blos op haar wangen. Haar ogen springen er echt uit, net zoals haar haren zijn deze bruin van kleur en ze hebben altijd een levendige glinstering.
    Qua kleding draagt ze vrijwel hetzelfde als andere vrouwen van haar volk, maar maakt ze ook gebruik van verschillende sieraden. Ze is dan ook vaak op zoek naar dingen om zelf nieuwe sieraden mee te kunnen maken. Iets wat ze sowieso elke dag draagt is haar ketting met een klein aapje eraan.
    Innerlijk: Samira is een jonge vrouw die slecht stil kan zitten en ook slecht tegen stilte kan. Het liefst is ze de hele dag door bezig, het beste zou nog zijn als ze verschillende dingen kan doen, aangezien ze het ook moeilijk vind iets een langere tijd te blijven doen. Als dit het geval is zal ze dat dan duidelijk maken ook, want ze zegt wat haar dwars zit en draait er dan niet te veel omheen. Toch weet ze ook goed wanneer ze beter haar mond kan houden en dan trekt ze zich zwijgend terug. Het is zeker niet zo dat ze zonder er bij na te denken dat alles eruit flapt. Samira is juist verrassend genoeg iemand die goed nadenkt voordat ze iets zegt. Het overkomt haar dan ook bijna nooit dat er zomaar iets aan haar lippen ontsnapt wat ze niet wilde. Haar handelingen daarentegen zijn altijd spontaan en ondoordacht, wat haar soms in vreemde en ongemakkelijke situaties kan brengen.
    Haar symbolische dier heeft betrekking op verschillende karaktertrekken van haar. Zo vertrouwd Samira vreemdelingen niet gauw en dat zal ze laten merken ook, of ze dit aanvallend of juist schuw en terughoudend laat merken hangt volledig van de situatie en persoon af. Toch is ze ook erg nieuwsgierig en zal ze dus ook gauw van alles over de vreemdeling te weten komen en het is ook niet zo dat ze mensen geen kans geeft. Het duurt misschien wat langer voordat Samira je in haar hart sluit, maar als ze je eenmaal vertrouwd zou ze volledig open voor je staan en je willen helpen wanneer nodig. Apen zijn erg sociale dieren en Samira is dit ook, ze is graag onder de mensen en kan erg behulpzaam en beschermend zijn. Zelf vind ze het ook fijn als ze weet dat ze er niet alleen voor staat, maar volledig afhankelijk van anderen is ze ook niet. Als het niet anders kan zou ze niet twijfelen om het zelf op te lossen, zichzelf te beschermen of wat er ook gebeuren moet.
    Als laatste is Samira vooral iemand die van plezier houdt. Alles moet niet te zwaar geladen of serieus zijn, ze doet dan soms ook wel erg luchtig over bepaalde dingen, behalve als het iets is dat haar persoonlijk heel erg raakt. Zo kan ze dingen nogal uitvergroten als je haar bijvoorbeeld kwetst of iets dergelijks, ze zal je dat dan laten weten ook en tranen zullen er zeker bij komen kijken. Behalve luchtig kan ze ook erg dromerig zijn. Sommigen zien dit als het ontlopen van de werkelijkheid, maar zij denkt dat er niks mis is met dromen en fantaseren.

    Familie: Samira had een jonger zusje, maar deze is omgekomen door een ziekte die een aantal jaar heerste onder het volk. Ze denkt nog vaak aan haar zusje, maar probeert er niet te veel bij stil te staan en te genieten van het leven. Haar beide ouders heeft ze wel nog en ze heeft ook een erg goede band met haar ouders. Voor de rest heeft ze nog een hoop andere familieleden onder het volk, maar een bijzonder familielid is toch haar oma. De vrouw is al ontzettend oud en volgens Samira ook erg wijs, ze gaat regelmatig naar de vrouw toe voor wat advies.
    Extra: - Samira kan redelijk goed koken en is nog altijd bezig met het verbeteren van haar vaardigheden hierin. Het helpt dat ze van lekker eten houdt, maar nog leuker vindt ze het om anderen blij te maken met haar eten.
    - Toch is dansen haar grootste passie, zodra er muziek gespeeld wordt kan ze niet stilzitten en ze is dan ook een erg goede danser. Niks weerhoudt haar er dan ook van om te dansen zodra ze de kans krijgt.
    - Samira is verloofd met Yatho. Hun ouders kennen elkaar al langere tijd en zijn goed bevriend, de verloving was dan ook al vrij snel geregeld. Haar ouders vonden Yahto een geschikte man voor haar omdat ook hij vrij levendig is, maar vooral omdat hij een goede jager is en beschermend tegenover het volk. Samira heeft tot nu toe nog niet veel stilgestaan bij het feit dat ze verloofd is en neemt het ook nog niet erg serieus.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 19:31 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Quatorze schreef:
    Ja? Nou, dan zoek ik een vrijwilliger om de bruidegom te zijn. (:

    Ik zou die van mij wel kunnen aanbieden, maar dat is een vrouw.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sorry, Maia. Geen gay-huwelijk, niet in deze situatie. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28