• Rpg door Aurae en Alchemist

    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Vier van die vele tovenaars in wording waren Merida, Jack, Rapunzel en Hiccup, vier vrienden die nog geen idee hadden van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Die toekomst zag er maar duister uit, want diep verscholen in donkere steegjes en bossen roerde het kwaad zich. Pitch Black, de Koning der Nachtmerries, sloot een verbond met de kwaadaardige Gothel. Terwijl de twee steeds machtiger werden, begon het tot de leerlingen op Hogwarts door te dringen dat de wereld die ze kenden bedreigd werd en dat ze daar wat aan moesten doen. Speel mee en beslis zelf het lot van de Grote Vier en hun vrienden!

    Gryffindor
    - Jim Hawkins - Zesde jaar - Aurae - 1;8
    - Edward Elric - Zevende jaar - Alchemist - 1;8
    - Kenai Bear - Zevende jaar - xBoselfje - 1;3
    - Astrid Hofferson - Zevende jaar - Faelan - 1;12
    - Merida May DunBroch - Vijfde jaar - Wunjo - 1;11
    - Ariël Petiffer - Zesde jaar - Ellison

    Slytherin
    - Jack Frost - Zesde jaar - Alchemist - 1;2
    - Eugene Fitzhebert - Zevende jaar - Chekov - 1;6
    -
    - Velton
    - Purge
    - Butera

    Hufflepuff
    - Russel Ahola - Eerste jaar - xBoselfje - 1;1
    - Sokka van de Waterstam - Vijfde jaar - Morrowind - 1;9
    -
    - Rapunzel Artis-Ignotis - Vijfde jaar - Fortunatis - 1;9
    - Charlotte La Bouf - Zesde jaar - LostMagic - 1;10
    - Giselle - Zesde jaar - Velton - 1;11

    Ravenclaw
    - Hiccup Haddock - Zevende jaar - Aurae -1;9
    -
    -
    - Penelope 'Penny' Forrester - Eerste jaar - LyraPhoenix - 1;5
    - Sophie Casterwill - Zesde jaar - Demyx - 1;4
    - Vanellope von Schweetz - Zesde jaar - Wolfheart - 1;10

    Anna - Velton
    Alle personages uit om het even welke serie of film -mits die geanimeerd is- zijn toegestaan!

    Meedoen?
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling: Heb je geen idee welke afdeling er bij je personage past? Vul je rol in en doe dan een Sorteerhoedquiz hier op Q in de schoenen van je personage!
    Innerlijk: Zo uitgebreid mogelijk
    Uiterlijk: Foto + beschrijving
    Extra: Denk aan geschiedenis, familie, huisdier, toverstok, beste vakken, slechtste vakken, klassenoudste en functie in het Quidditchteam


    Regels
    - Alle personages uit om het even welke serie of film -mits die geanimeerd is- zijn toegestaan. Een 'menselijke' faceclaim is handig, maar niet verplicht.
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten maar je hoeft niet te overdrijven
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 150 woorden
    - Alleen je eigen personage besturen
    - Schelden mag in IC maar hou het netjes
    - Naamveranderingen graag doorgeven
    - Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden
    - Hou het realitisch
    - Wanneer ik, Aurae of Alchemist niet online zijn mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic


    Praattopic
    Speeltopic 1
    Veel plezier!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 20:26 ]


    kindness is never a burden.

    Volledige naam: Eugene Fitzherbert, (aka Flynn Rider)
    Leeftijd: 17
    Jaar: 7
    Afdeling: Slytherin
    Innerlijk: Eugene is een beetje een arrogante klootzak, maar dat is nou juist een van zijn charmes. Deze charmes kan hij ook zeer goed in de strijd gooien, en is populair bij de meisjes (of althans, dat vindt hij zelf vooral). Toch vallen zijn beroemde blik 'the smolder' , en zijn, al zegt hij het zelf, geweldige gevoel voor humor goed in de smaak. Eugene staat bij de docenten een beetje bekend als de dief, want hij weet snel dingen te grissen zonder dat de wettige eigenaren het doorhebben. Eugene wordt door zijn vrienden Flynn Rider genoemd, want dat vind Eugene een 'coolere' naam, en het klinkt minder Huffelpufferig. Verder is Eugene loyaal aan mensen waar hij oprecht om geeft, maar de andere mensen kan hij best makkelijk verraden.
    Uiterlijk: Eugene/Flynn heeft zijn bruine steile haar dat tot net over zijn oren valt altijd naar achteren gekamt, en zijn bruine ogen zijn populair bij het andere geslacht. Op zijn kin laat hij een soort van baardje-achtig iets staan (heeft iemand enig idee hoe dit in normaal nederlands heet???). Hij is redelijk gespierd, wat de dames natuurlijk niet verkeerd vinden, en van dit feit maakt hij ook een hoop gebruik bij het flirten.


    Extra: Eugene is opgegroeid in een orphanage in London. Wat er met zijn ouders is weet niemand, ook hijzelf niet. Hij is als baby voor de deur gelegd in een mandje met een kleine rode kitten en heeft daar de rest van zijn leven gewoond. Hij is een muggle-born, en wist niets over Hogwarts totdat zijn brief kwam op zijn elfde verjaardag. Hij heeft toen meteen zijn biezen gepakt en weggegaan uit de orphanage, en komt hier alleen nog 's zomers. De enige goede herinnering die hij heeft aan die plek is het boek 'The Tales of Flynnigan Rider'. Dit boek las hij altijd voor aan de kleine kinderen. Hierom noemt hij zichzelf ook vaak Flynn Rider, want in het boek was dit de hoofdpersonage. Een knappe Don Guan die schathemeltjerijk was en kon kopen wat hij wilde. En voor een jongen met niets, leek dat de betere optie.
    De kleine rode kitten die samen met Eugene in het mandje lag heet Jessy, en is opgegroeid tot een chagarijnige volwassen kater, die het liefst zoveel slaapt als hij maar kan.
    Zijn toverstok is 22.5 cm lang, ebbenhout met een hart van drakenbloed. Zijn beste vak is Transfiguration, en is ook redelijk goed in Defence against the Dark Arts. Wat hij echter totaal niet kan is History of Magic, en ook bij Herbology heeft hij vaak ruzie met de planten.
    Zijn spieren gebruikt hij ook tijdens Quidditch, waar hij een Beater is, en de Bludgers weg houdt van zijn teamgenoten. Hij speelt al in het team sinds zijn tweede jaar.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 20:46 ]


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    I need your help.

    Sokka or Zero Kiryu?



    or


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Is Merida al gereserveerd? Zo nee, mag ik haar dan? :Y)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 22:33 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    @Wunjo: Ik wacht nog even met Merida, aangezien ik nog geen reactie van Fren heb.

    @Shana: Sokka, 'fcourse.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 22:46 ]


    help

    Weet iemand een persoon voor mijn personage? Want ik kan echt niemand vinden die ik eventueel zou willen spelen. :/
    En dan het liefst een man.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 14:07 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik neem aan dat Rapunzel in Hufflepuff al bezet is? Anders wil ik haar graag reserveren c:


    Tijd voor koffie.

    Mag Vanellope von Schweetz? (A)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Is Rapunzel er nog? :'] Dan zal ik haar graag willen, anders weet ik niet wie ik anders moet nemen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Velton schreef:
    Is Rapunzel er nog? :'] Dan zal ik haar graag willen, anders weet ik niet wie ik anders moet nemen.


    Ik heb net gevraagd of ik haar mag reserveren :p


    Tijd voor koffie.

    Wolfheart schreef:
    Mag Vanellope von Schweetz? (A)


    Yep. I was just thinking about her today. ^^


    help

    Rapunzel en Merida zijn even onreserveerbaar, aangezien we nog wachten op een reactie van Fren. :'D Sorry peeps, het is gewoon nogal onduidelijk en ik wil niemand kwaad maken. :/


    help

    Damn, sorry mensen, dat ik nu pas reageer. Ik denk dat ik toch voor Merida ga. Ja, Merida. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mag ik dan Rapunzel?
    Zoja, kan je me dan ook in een andere afdeling plaatsen? Ik vind haar niet echt in Slytherin passen x']

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 16:56 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Waarom zag ik dit niet eerder :0

    Zijn er nog rollen beschikbaar?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    De sorteerhoedquiz zegt Hufflepuff voor Sokka, maar ik weet niet of ik hem eerder een Gryffindor vind.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov