• Rpg door Aurae en Alchemist

    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Vier van die vele tovenaars in wording waren Merida, Jack, Rapunzel en Hiccup, vier vrienden die nog geen idee hadden van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Die toekomst zag er maar duister uit, want diep verscholen in donkere steegjes en bossen roerde het kwaad zich. Pitch Black, de Koning der Nachtmerries, sloot een verbond met de kwaadaardige Gothel. Terwijl de twee steeds machtiger werden, begon het tot de leerlingen op Hogwarts door te dringen dat de wereld die ze kenden bedreigd werd en dat ze daar wat aan moesten doen. Speel mee en beslis zelf het lot van de Grote Vier en hun vrienden!

    Gryffindor
    - Jim Hawkins - Zesde jaar - Aurae - 1;8
    - Edward Elric - Zevende jaar - Alchemist - 1;8
    - Kenai Bear - Zevende jaar - xBoselfje - 1;3
    - Astrid Hofferson - Zevende jaar - Faelan - 1;12
    - Merida May DunBroch - Vijfde jaar - Wunjo - 1;11
    - Ariël Petiffer - Zesde jaar - Ellison

    Slytherin
    - Jack Frost - Zesde jaar - Alchemist - 1;2
    - Eugene Fitzhebert - Zevende jaar - Chekov - 1;6
    -
    - Velton
    - Purge
    - Butera

    Hufflepuff
    - Russel Ahola - Eerste jaar - xBoselfje - 1;1
    - Sokka van de Waterstam - Vijfde jaar - Morrowind - 1;9
    -
    - Rapunzel Artis-Ignotis - Vijfde jaar - Fortunatis - 1;9
    - Charlotte La Bouf - Zesde jaar - LostMagic - 1;10
    - Giselle - Zesde jaar - Velton - 1;11

    Ravenclaw
    - Hiccup Haddock - Zevende jaar - Aurae -1;9
    -
    -
    - Penelope 'Penny' Forrester - Eerste jaar - LyraPhoenix - 1;5
    - Sophie Casterwill - Zesde jaar - Demyx - 1;4
    - Vanellope von Schweetz - Zesde jaar - Wolfheart - 1;10

    Anna - Velton
    Alle personages uit om het even welke serie of film -mits die geanimeerd is- zijn toegestaan!

    Meedoen?
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling: Heb je geen idee welke afdeling er bij je personage past? Vul je rol in en doe dan een Sorteerhoedquiz hier op Q in de schoenen van je personage!
    Innerlijk: Zo uitgebreid mogelijk
    Uiterlijk: Foto + beschrijving
    Extra: Denk aan geschiedenis, familie, huisdier, toverstok, beste vakken, slechtste vakken, klassenoudste en functie in het Quidditchteam


    Regels
    - Alle personages uit om het even welke serie of film -mits die geanimeerd is- zijn toegestaan. Een 'menselijke' faceclaim is handig, maar niet verplicht.
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten maar je hoeft niet te overdrijven
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 150 woorden
    - Alleen je eigen personage besturen
    - Schelden mag in IC maar hou het netjes
    - Naamveranderingen graag doorgeven
    - Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden
    - Hou het realitisch
    - Wanneer ik, Aurae of Alchemist niet online zijn mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic


    Praattopic
    Speeltopic 1
    Veel plezier!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 20:26 ]


    kindness is never a burden.

    Mag Pascal ook meedoen? Zo niet, is Tangled nog vrij? Nee! Merida.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 20:43 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    221B schreef:
    Dit is zwaar vervelend. Ik wil hier echt heel heel heel graag aan meedoen, maar school is gewoon te druk nu (damn you, profielwerkstuk), dus dat gaat hem niet worden... DAMMIT! Dit is letterlijk de eerste RPG die me echt ontiegelijk leuk lijkt hier op Q. (Heb wel eens 'meespeelverhalen' op hyves gedaan (was daar zwaar aan verslaafd toen) maar toen overgestapt op Q en nooit meer zoiets gedaan.
    Damn, maar veel plezeier....


    D:

    Komaan Maarsel. Ik word ook opgegeten door school, but who cares? :'D


    help

    Als ik wist hoe die gast noemde deed ik mee, maar ik vind het figuurtje zijn naam niet oftewel die van how to train a dragon he's awesome

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 20:44 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Quatorze schreef:
    Mag Pascal ook meedoen? Zo niet, is Tangled nog vrij? Nee! Merida.


    Rapunzel is toch nog vrij? :') En Pascal kan even goed haar huisdier zijn.

    @Xanthe: Heb je een beschrijving? Dan kan ik misschien helpen. :')


    help

    Faelan schreef:
    Als ik wist hoe die gast noemde deed ik mee, maar ik vind het figuurtje zijn naam niet oftewel die van how to train a dragon he's awesome


    Le Hiccup. He's part of the Big Four, ya know. :')


    help

    Alchemist schreef:
    (...)

    D:

    Komaan Maarsel. Ik word ook opgegeten door school, but who cares? :'D

    Alright, I guess, maar alleen om dat ik nu echt geen zin heb in Latijn...
    En als ik niet veel post, SORRY!!!
    MAG IK DIBS OP EUGENE FITZHERBERT????


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Wow, normaal zijn er nooit zo snel, jongens (:
    Als iedereen dat doet, dan neem ik wel een meisje


    It's never gonna happen, Guys.

    Alchemist schreef:
    (...)

    Rapunzel is toch nog vrij? :') En Pascal kan even goed haar huisdier zijn.

    @Xanthe: Heb je een beschrijving? Dan kan ik misschien helpen. :')
    het is een Disney figuur, een minder bekende film denk ik. Het gaat over een jongen die op zoek is naar een andere planeet om een schat te zoeken geloof ik


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    221B schreef:
    (...)
    Alright, I guess, maar alleen om dat ik nu echt geen zin heb in Latijn...
    En als ik niet veel post, SORRY!!!
    MAG IK DIBS OP EUGENE FITZHERBERT????


    YOU AWESOME GURL.

    Yesh, ik zet het even... ergens.


    help

    Alchemist schreef:
    (...)

    Le Hiccup. He's part of the Big Four, ya know. :')
    yeah, or the girl Astrid (?) she's badass


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Volledige naam: Kenai Bear
    Leeftijd: 17
    Jaar: 7
    Afdeling: Griffoendor
    Innerlijk: Een lafbek kan je Kenai niet noemen. Hij houdt wel van een beetje avontuur en is ook niet bang om het tegen grotere tegenstanders op te nemen. Hij is voor bijna niets bang, wat hem soms wel een beetje overmoedig maakt. Hij zit echter wel vol vooroordelen. Hij maakt snel vrienden en komt voor zichzelf en anderen op. Als hij je niet mag mag hij je niet. Punt uit. Kenai heeft wel hersens, maar vergeet soms ze goed te gebruiken. Hij houdt er niet van als anderen zich ongewenst met zijn zaken bemoeien en kan soms ook flink van zich af bijten. Van verlegenheid heeft hij nog nooit gehoord. Als Kenai eenmaal iets in zijn hoofd heeft krijg je het er moeilijk uit gepraat en hij zal het koste wat het kost doen. Hij kan soms nogal bot uit de hoek komen, maar bedoeld het -meestal- goed.
    Uiterlijk:


    Hij is de mens.
    Kenai heeft zwart, warrig haar en een nogal grote, platte neus. Hij is best sterk en heeft een goed uithoudingsvermogen. Ook kan hij goed tegen de kou.
    Extra: Hij is een faunaat (als dat mag.) Hij kan veranderen in een beer. Kenai heeft twee broers. De een is dood en de andere een dreuzel. Zijn ouders heeft hij nooit gekend. Ook is hij drijver in het Zwerkbalteam.
    Huisdieren heeft Kenai niet, ook nooit gehad.
    Kenai houdt zich over het algemeen niet heel veel bezig met school. Zijn beste vakken zijn waarzeggerij -waarbij hij altijd alles gewoon maar ter plekke uit zijn duim zuigt-, gedaanteverwisseling en astronomie.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 19:54 ]


    -

    Alchemist schreef:
    (...)

    YOU AWESOME GURL.

    Yesh, ik zet het even... ergens.

    Haha. ik ga eerst even wat latijnse woordjes leren *ugh* en dan ga ik een character reference ding doen :)


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Faelan schreef:
    (...)yeah, or the girl Astrid (?) she's badass


    Kies jij maar. :'D


    Faelan schreef:
    (...) het is een Disney figuur, een minder bekende film denk ik. Het gaat over een jongen die op zoek is naar een andere planeet om een schat te zoeken geloof ik


    Hmm... Volgens mij weet Lene dat. Die dude van Treasure Planet? Ik heb die film nog nooit gezien. Volgens Wikipedia heet hij Jim Hawkins

    @xBoselfje: Kan je beschrijving wat uitgebreider, alsjeblieft?


    help

    xBoselfje schreef:
    [...]
    Hij is de mens.
    [...]
    Die las ik als 'He's da man', en toen realiseerde ik me hoe hij eigenlijk zat... :$


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Alchemist schreef:
    (...)

    Hmm... Volgens mij weet Lene dat. Die dude van Treasure Planet? Ik heb die film nog nooit gezien. Volgens Wikipedia heet hij Jim Hawkins

    @xBoselfje: Kan je beschrijving wat uitgebreider, alsjeblieft?
    JA DIE haha


    Sidera nostra contrahent solem lunamque