• Rpg door Aurae en Alchemist

    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Vier van die vele tovenaars in wording waren Merida, Jack, Rapunzel en Hiccup, vier vrienden die nog geen idee hadden van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Die toekomst zag er maar duister uit, want diep verscholen in donkere steegjes en bossen roerde het kwaad zich. Pitch Black, de Koning der Nachtmerries, sloot een verbond met de kwaadaardige Gothel. Terwijl de twee steeds machtiger werden, begon het tot de leerlingen op Hogwarts door te dringen dat de wereld die ze kenden bedreigd werd en dat ze daar wat aan moesten doen. Speel mee en beslis zelf het lot van de Grote Vier en hun vrienden!

    Gryffindor
    - Jim Hawkins - Zesde jaar - Aurae - 1;8
    - Edward Elric - Zevende jaar - Alchemist - 1;8
    - Kenai Bear - Zevende jaar - xBoselfje - 1;3
    - Astrid Hofferson - Zevende jaar - Faelan - 1;12
    - Merida May DunBroch - Vijfde jaar - Wunjo - 1;11
    - Ariël Petiffer - Zesde jaar - Ellison

    Slytherin
    - Jack Frost - Zesde jaar - Alchemist - 1;2
    - Eugene Fitzhebert - Zevende jaar - Chekov - 1;6
    -
    - Velton
    - Purge
    - Butera

    Hufflepuff
    - Russel Ahola - Eerste jaar - xBoselfje - 1;1
    - Sokka van de Waterstam - Vijfde jaar - Morrowind - 1;9
    -
    - Rapunzel Artis-Ignotis - Vijfde jaar - Fortunatis - 1;9
    - Charlotte La Bouf - Zesde jaar - LostMagic - 1;10
    - Giselle - Zesde jaar - Velton - 1;11

    Ravenclaw
    - Hiccup Haddock - Zevende jaar - Aurae -1;9
    -
    -
    - Penelope 'Penny' Forrester - Eerste jaar - LyraPhoenix - 1;5
    - Sophie Casterwill - Zesde jaar - Demyx - 1;4
    - Vanellope von Schweetz - Zesde jaar - Wolfheart - 1;10

    Anna - Velton
    Alle personages uit om het even welke serie of film -mits die geanimeerd is- zijn toegestaan!

    Meedoen?
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling: Heb je geen idee welke afdeling er bij je personage past? Vul je rol in en doe dan een Sorteerhoedquiz hier op Q in de schoenen van je personage!
    Innerlijk: Zo uitgebreid mogelijk
    Uiterlijk: Foto + beschrijving
    Extra: Denk aan geschiedenis, familie, huisdier, toverstok, beste vakken, slechtste vakken, klassenoudste en functie in het Quidditchteam


    Regels
    - Alle personages uit om het even welke serie of film -mits die geanimeerd is- zijn toegestaan. Een 'menselijke' faceclaim is handig, maar niet verplicht.
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten maar je hoeft niet te overdrijven
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 150 woorden
    - Alleen je eigen personage besturen
    - Schelden mag in IC maar hou het netjes
    - Naamveranderingen graag doorgeven
    - Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden
    - Hou het realitisch
    - Wanneer ik, Aurae of Alchemist niet online zijn mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic


    Praattopic
    Speeltopic 1
    Veel plezier!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 20:26 ]


    kindness is never a burden.

    Wolfheart schreef:
    (...)

    Sorry dat ik zo lastig doe.:'D Maar mag het ook een realistisch persoon uit een film zijn, en dan een anime foto of zo daarvan?


    Geef me een voorbeeld.


    kindness is never a burden.

    xBoselfje schreef:
    Volledige naam: Russel Ahola
    Leeftijd: 11
    Jaar: 1
    Afdeling: Huffelpuf
    Innerlijk: Russel is een tikkeltje vreemd, maar daardoor niet minder aardig. Zijn hart zit op de juiste plaats en hij zal altijd proberen zijn opdrachten uit te voeren. Een echte doorzetter dus. Hij kan goed tegen grote hoogtes en vind het geweldig om te vliegen. Hij stapt redelijk snel op iemand af, en concludeert snel of hij iemand wel of niet aardig vindt. Russel houdt nogal veel van eten -en heel veel van chocolade- en is nogal een flapuit. Hij kan geen geheimen bewaren, maar zal nooit expres iemand verraden.
    Uiterlijk:


    Russel is een nogal stevige jongen, wat deels komt door zijn liefde voor eten. Hij heeft totaal geen conditie, behalve in gevaarlijke situaties. Zijn korte, zwarte haar steekt altijd alle kanten uit en hij draagt het liefst zijn scouting uniform.
    Extra: Russel woont bij Carl Fredricksen, een oude man met wie hij een keer naar Brazilië is gevlogen (zeg het als het een ander land is.) Hij is gek op dieren en heeft een pratende hond, Dug, die helemaal gek is op eekhoorns vangen.


    OMG.

    Ik ga heel dit topic volspammen met gefreak.

    Though I should study my Latin. :c

    Slecht moment, Leno. :'D


    help

    My apologize, Martha xd

    Maar Russel is indeed cool (':


    kindness is never a burden.

    Aurae schreef:
    (...)

    Geef me een voorbeeld.


    Jack Sparrow.<3 Ghehe, ik had zaterdag daar een film van gezien dus nu kwam ik erop.:'D


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik ga hier over nadenken (:
    Mag ik een Gryffindor? Ik denk dat ik een ideetje heb ^^

    - Jongen btw -

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 20:36 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Wolfheart schreef:
    (...)

    Jack Sparrow.<3 Ghehe, ik had zaterdag daar een film van gezien dus nu kwam ik erop.:'D


    Ik dacht al dat het zoiets ging worden!


    -

    Wolfheart schreef:
    (...)

    Jack Sparrow.<3 Ghehe, ik had zaterdag daar een film van gezien dus nu kwam ik erop.:'D


    Is die niet een beetje heel veel te oud om leerling te kunnen zijn? Just sayin'. En het hele doel van de RPG/het idee [dat overigens eigenlijk een heel fandom is :')] is eerder personages die geanimeerd zijn van origine zijn. Dat is heel het idee achter Rise of the Brave Tangled Dragons/The Big Four. (:

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 20:36 ]


    help

    Wolfheart schreef:
    (...)

    Jack Sparrow.<3 Ghehe, ik had zaterdag daar een film van gezien dus nu kwam ik erop.:'D


    Op die manier. Nee, dat mag niet. En Jack Sparrow is overigs te oud om een student te spelen. (':


    kindness is never a burden.

    Aurae schreef:
    My apologize, Martha xd

    Maar Russel is indeed cool (':


    Iets Marthe. D:

    Je zou beter een praattopic maken. :x Of moet ik dat doen?


    help

    Aurae schreef:
    (...)

    Op die manier. Nee, dat mag niet. En Jack Sparrow is overigs te oud om een student te spelen. (':


    O, jammer. But true.(: Ik zal wel ff een ander persoontje verzinnen die ik wil spelen.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Volledige naam: Jack Frost.
    Leeftijd: Zestien.
    Jaar: Zesde jaar.
    Afdeling: Zwadderich.
    Innerlijk: Komt.
    Uiterlijk:



    Extra: Komt.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 17:12 ]


    help

    Alchemist schreef:
    (...)

    Iets Marthe. D:

    Je zou beter een praattopic maken. :x Of moet ik dat doen?


    I know it's Marthe. *wbw*

    Doe maar. Ik moet trouwens gaan. ('=


    kindness is never a burden.

    -

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 17:29 ]


    kindness is never a burden.

    Dit is zwaar vervelend. Ik wil hier echt heel heel heel graag aan meedoen, maar school is gewoon te druk nu (damn you, profielwerkstuk), dus dat gaat hem niet worden... DAMMIT! Dit is letterlijk de eerste RPG die me echt ontiegelijk leuk lijkt hier op Q. (Heb wel eens 'meespeelverhalen' op hyves gedaan (was daar zwaar aan verslaafd toen) maar toen overgestapt op Q en nooit meer zoiets gedaan.
    Damn, maar veel plezeier....


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Mag ik anders ook een Griffoendor jongen?


    -