• Samen met z’n vijven hebben Harry, Louis, Zayn, Liam en Niall besloten om op vakantie te gaan. Natuurlijk niet alleen, dus nemen ze gezellig vijf vriendinnen mee. In een afgesloten bos hebben ze een huisje gezien en omdat ze alle vijf wel van wat spanning houden besluiten ze om gewoon in dat huisje te overnachten. Maar eenmaal daar binnen, kunnen ze er niet meer uit. Ze vinden van alles, artikelen dat er ooit iemand is vermoord, mishandeld… En wat nog het allerergste is, blijkt dat het schilderij boven de houtkachel degene is die dit alles heeft veroorzaakt. Zullen ze hier ooit nog levend uitkomen?


    Rollen:

    Harry Edward Styles | Kraaijkamp.
    Louis William Tomlinson | Ziallicious.
    Zayn Javadd Malik | Shaughnessy.
    Liam James Payne | Zayniak.
    Niall James Horan | ZaynNiall.

    Vriendin 1 | Aurora Grant | Purge.
    Vriendin 2 | Danaë Victoria Elliott | Foxes.
    Vriendin 3 | Chiara Alli Sudran | Butera.
    Vriendin 4 | Allison Hildegarde | Ellison.
    Vriendin 5 | Jade Green | Vulcano.

    Meisje die door het huis rond zweeft en iedereen bang maakt | Elinor Smith | Quatorze.

    Dit moet je invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra/Bang voor:

    Regels:
    - Geen one-liners, minimaal 4 regels.
    - OOC liefst met (), [], {}, etc.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - Alleen Ziallicious en Kraaijkamp openen de nieuwe topics.
    - 16+ is toegestaan.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 22:40 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ellison schreef:
    (...)
    Omdat ik een schijterd ben.


    Awh. Ik niet. Ik hou van horrrrrrror. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol: One of the lads
    Volledige naam: Liam James Payne
    Bijnaam: Daddy Direction
    Leeftijd: 20 jaar
    Innerlijk:
    Liam is de zorgzame van de band. Hij wordt niet voor niks 'Daddy Direction' genoemd, Hij is de serieuze en de enige die zich nog een beetje volwassen gedraagt. Maar dat betekent niet dat hij saai is. Liam kan lekker feesten en gek doen. Hij mag niet teveel alcohol drinken doordat hij als kind nierproblemen heeft gehad en kan daardoor een beetje op de rest letten als ze dronken zijn
    Uiterlijk:



    Extra/Bang voor:
    Liam is bang voor Lepels


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ellison schreef:
    (...)
    She reminds me very much of Isabelle Fuhrman.


    That’s Isabelle ^^

    Kraaijkamp schreef:
    (...)

    Awh. Ik niet. Ik hou van horrrrrrror. (:


    Ik ben als de dood voor demonen en geesten, haha. Maar dingen als van die bezeten poppen vind ik wel grappig.

    Het is namelijk zo dat ik het aan het begin van de film echt prachtig vind, maar als we dan op zo'n 3/4 deel van de film zitten zit ik echt in het verhaal en dan scares it the shit out of me. En een paar jongens die constant het geluid wat de demon altijd maakt nadoen en hun hand steeds op je arm leggen helpt dan niet echt (cat)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 19:11 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gimlas schreef:
    (...)

    That’s Isabelle ^^

    Which movie?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)

    Ik ben als de dood voor demonen en geesten, haha. Maar dingen als van die bezeten poppen vind ik wel grappig.

    Het is namelijk zo dat ik het aan het begin van de film echt prachtig vind, maar als we dan op zo'n 3/4 deel van de film zitten zit ik echt in het verhaal en dan scares it the shit out of me. En een paar jongens die constant het geluid wat de demon altijd maakt nadoen en hun hand steeds op je arm leggen helpt dan niet echt (cat)[/i]


    Ik vind het alleen leuk als er mensen om de 10 minuten vermoord worden, ik kan dan zo hard lachen. :'D Maar niet als het zo'n stom iets is, lols.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ellison schreef:
    (...)
    Which movie?


    The Orphan :'D.

    Kraaijkamp schreef:
    (...)

    Ik vind het alleen leuk als er mensen om de 10 minuten vermoord worden, ik kan dan zo hard lachen. :'D Maar niet als het zo'n stom iets is, lols.

    Ja, ik ben dol op dat soort horror :'D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)
    Ja, ik ben dol op dat soort horror :'D


    I found my twin, lols. Ik ken heel weinig mensen die net zo als mij van horror houden. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Walsh --> Shaughnessy


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Kraaijkamp schreef:
    (...)

    I found my twin, lols. Ik ken heel weinig mensen die net zo als mij van horror houden. :'D


    What’s you’re favourite movie?

    Gimlas schreef:
    (...)

    What’s you’re favourite movie?


    Heb ik niet echt. Ik vind gewoon wat leuks op wikipedia en dat download m'n opa dan. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ai, ik weet niet of ik mijn rol afkrijg D; heb nog een berg huiswerk te doen namelijk en het moet morgen al af zijn.
    Ik moet alleen nog het innerlijk van Roselle en extra/bang voor gebeuren, dat laatste kan ik wel snel doen voordat ik ga slapen alleen dat eerste zal denk ik niet lukken.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Als de rpg van het weekend start mis ik het begin
    Ik ga kamperen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zayniak schreef:
    Als de rpg van het weekend start mis ik het begin
    Ik ga kamperen


    Iedereen moet 'm voor 8uur afhebben anders liggen ze eruit. Dus het ligt helemaal aan diegene die hun rol nog moeten invullen. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you