• Samen met z’n vijven hebben Harry, Louis, Zayn, Liam en Niall besloten om op vakantie te gaan. Natuurlijk niet alleen, dus nemen ze gezellig vijf vriendinnen mee. In een afgesloten bos hebben ze een huisje gezien en omdat ze alle vijf wel van wat spanning houden besluiten ze om gewoon in dat huisje te overnachten. Maar eenmaal daar binnen, kunnen ze er niet meer uit. Ze vinden van alles, artikelen dat er ooit iemand is vermoord, mishandeld… En wat nog het allerergste is, blijkt dat het schilderij boven de houtkachel degene is die dit alles heeft veroorzaakt. Zullen ze hier ooit nog levend uitkomen?


    Rollen:

    Harry Edward Styles | Kraaijkamp.
    Louis William Tomlinson | Ziallicious.
    Zayn Javadd Malik | Shaughnessy.
    Liam James Payne | Zayniak.
    Niall James Horan | ZaynNiall.

    Vriendin 1 | Aurora Grant | Purge.
    Vriendin 2 | Danaë Victoria Elliott | Foxes.
    Vriendin 3 | Chiara Alli Sudran | Butera.
    Vriendin 4 | Allison Hildegarde | Ellison.
    Vriendin 5 | Jade Green | Vulcano.

    Meisje die door het huis rond zweeft en iedereen bang maakt | Elinor Smith | Quatorze.

    Dit moet je invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra/Bang voor:

    Regels:
    - Geen one-liners, minimaal 4 regels.
    - OOC liefst met (), [], {}, etc.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - Alleen Ziallicious en Kraaijkamp openen de nieuwe topics.
    - 16+ is toegestaan.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 22:40 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ellison schreef:
    Ik ben voor vanavond niet klaar, denk ik. Ik ben ziek, en heb vrij weinig de computer tablet beschikbaar.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Oke. Aangezien niemand dus blijkbaar tijd heeft om iets in elkaar te knutselen, krijgen jullie nu tot morgenavond 20:00 uur.
    Als we dan nog niets hebben ontvangen vervalt je rol.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 21:57 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol:
    Een vriendin van Harry.
    Volledige naam:
    Chiara Alli Sudran
    Bijnaam:
    Chiara heeft meerdere bijnamen. Kiki en Al zijn eigelijk wel de bekendste. Zelf word ze graag bij haar 2e naam genoemd.''Alli''
    Leeftijd:
    Alli is achttien.
    Innerlijk:
    Alli is een meisje waar je veel plezier mee kan hebben. Je kan der mogen of niet mogen er tussen staan kan je niet. Als ze ziet dat je haar niet mag zal ze meteen afstand van je nemen ze houd niet van fake vrienden. Als ze je niet mag zal ze je snel duidenlijkmaken dat ze je niet mag. Haar vrienden zou ze nooit in de steek laten ze heeft dan ook moeite met mensen vertrouwen en vertrouwt niet zo snel. Het is een eigenschap van haar. En als je eenmaal binnen de vriendenzone bent zal ze je nooit laten gaan. Je kan je snel haar vriendin voelen terwijl je dat voor haar eigenlijk helemaal niet bent. Daar moet je voor oppassen aangezien ze sommige dingen vaak op een kwetsende toon kan overbrengen. Alli heeft dan ook heel vaak spijt voor de dingen die ze vroeger gezegd heeft. Ze heeft geen blad voor haar mond en zegt alles wat in haar opkomt. Ook kan ze snel boos worden.
    Uiterlijk:


    Extra/Bang voor:
    Ze is bang om alleen door het bos te lopen

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 19:51 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ZaynNiall schreef:
    Rol: Nialler.<3
    Volledige naam: Niall James Horan
    Bijnaam: Nialler
    Leeftijd: 20, 13 September 1993
    Innerlijk: Niall is een lieve jongen die je niet aan het huilen moet maken. Als hij huilt ziet hij er uit als een verloren puppy en kun je meestal spontaan medelijden met hem krijgen.
    Hij is altijd wel vrolijk en ziet het beste er altijd van iets in. Niall houdt van eten en je ziet hem dat ook vaak doen. Het maakt niet uit hoeveel hij eet, hij komt eigenlijk nooit iets aan. Iets waar anderen soms wel jaloers op zijn.
    Niall heeft niet vaak een vriendin, maar als hij die wel heeft zal hij er alles aan doen om haar te beschermen al is hij niet echt angstaanjagend.
    Uiterlijk:



    Niall is ongeveer 1.71 en heeft van origine bruin haar. Hij laat het alleen blonderen. Zijn ogen zijn blauw en hij heeft een lieve glimlach die je vaak op zijn gezicht ziet. Erg gespierd is hij niet, maar hij is ook niet bepaald slap.
    De kleren die hij draagt moeten hem lekker zitten, maar hem er ook goed door doen uitzien.
    Extra/Bang voor: Niall is bang voor vogels en vleermuizen. Hij kan ook niet goed tegen kleine/donkere ruimtes daar wordt hij ook bang van.


    Done.:Y)


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Jongens vergeet je rol niet af te maken vandaag (;

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 17:27 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Damn, ik weet niet of het mij gaat lukken, maar ik zal het proberen. Sorry if it's crap.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Scary bitch.
    Volledige naam: Allison Hildegarde.
    Bijnaam: Alls
    Leeftijd: Ze stierf op haar achttiende.
    Innerlijk: Allison is een losgeslagen vrouw en een wilde bras. Ze is altijd in de weer met één of ander project en de vallen rondom het huis zijn haar toedoen. Als kind was ze altijd heel erg vrolijk, als volwassene nog steeds wel, maar haar vrolijkheid had een sadistische kwade kant gekregen. Als ze een kwaad plannetje heeft dan zal ze helemaal in haar nopjes zijn, zeker als het plan is uitgevoerd. Ze kan echter ook compleet de andere kant op slaan en dan is ze stil en duister. Dit is als ze boos is, dan zal ze alles in zich opkroppen en zal er een duistere lucht om haar heen hangen, tot ze ontploft en dan zal ze half hysterisch iemand pijn gaan doen. Kort samengevat: ze komt vrolijk over, maar is sadistisch en als ze boos wordt kan ze op een hysterische moordtocht gaan. Haar bijnaam, Bloody Alli, kreeg ze al van de levenden met betrekking tot de bloed baden die ze nam en was een grap met verwijzing naar bloody Mary. De andere geesten gaven een andere betekenis aan 'bloody' en gebruiken het als eerder negatief. Ze vind het namelijk leuk om steken met anderen uit te halen.
    Uiterlijk:


    Extra/Bang voor:

    -Hoe moet ik haar precies doen eigenlijk? Want ik weet niet precies wat je voor soort geestiets wilt -

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 19:51 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    Rol: Scary bitch.
    Volledige naam: Allison Hildegarde.
    Bijnaam: Alls
    Leeftijd: Ze stierf op haar achttiende.
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [img]
    Extra/Bang voor:

    -Hoe moet ik haar precies doen eigenlijk? Want ik weet niet precies wat je voor soort geestiets wilt -


    Lol. I’m dirty minded hehe. Euh, misschien hoe ze was voor haar dood?

    Gimlas schreef:
    (...)

    Lol. I’m dirty minded hehe. Euh, misschien hoe ze was voor haar dood?


    Amber toch ._.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 18:11 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    Rol: Scary bitch.
    Volledige naam: Allison Hildegarde.
    Bijnaam: Alls
    Leeftijd: Ze stierf op haar achttiende.
    Innerlijk:
    Uiterlijk:


    Extra/Bang voor:

    -Hoe moet ik haar precies doen eigenlijk? Want ik weet niet precies wat je voor soort geestiets wilt -


    Maakt niet uit, zolang ze maar eng genoeg is, lols.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kraaijkamp schreef:
    (...)

    Maakt niet uit, zolang ze maar eng genoeg is, lols.

    Ik wil wel een enger uiterlijk zoeken, but I'm scared, lol.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)
    Ik wil wel een enger uiterlijk zoeken, but I'm scared, lol.


    Hahaha, hoezo? :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maybe you can use this bitch!


    Can’t believe I just said that, lol.

    Kraaijkamp schreef:
    (...)

    Hahaha, hoezo? :'D

    Omdat ik een schijterd ben.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gimlas schreef:
    Maybe you can use this bitch!


    Can’t believe I just said that, lol.

    She reminds me very much of Isabelle Fuhrman.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.