• Hoi lieve mensen,

    gisteren heeft mijn vriend het uitgemaakt. Over iets meer dan een week waren we een jaar samen.
    Ik voel me echt vreselijk nu, want ik hield zoveel van hem.

    Dit wilde ik even kwijt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sterkte meid! :c<'3


    Let it come and let it be

    Awgh, wat jammer. Heel veel sterkte!


    You are beautiful, you are love.

    Dat is echt héél erg rot...
    Heel veel succes. Ijs en chocolade nemen een klein beetje aan verdriet weg.


    Bad decisions make good stories.

    Sterkte meis <3


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Awh, Sanne. Wat naar voor je :c *Hugs*
    Je mag me gewoon een berichtje sturen als je even wil praten, ook op facebook.


    Miep

    sterkte x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Anarose schreef:
    Dat is echt héél erg rot...
    Heel veel succes. Ijs en chocolade nemen een klein beetje aan verdriet weg.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik weet niet of dit wel mag, maar ik wil het toch graag kwijt en om er een nieuw topic over te maken is zo nutteloos.
    Ik heb hem vandaag gezien, omdat een vriendin van ons geslaagd is dus we gingen terrassen. Het was behoorlijk awkward, maar het ging eigenlijk verder wel oké. Het gaat al een stuk beter met me en ik denk dat het me gaat lukken om over hem heen te komen, ook al gaat dat eventjes duren. Ik ben heel blij met de mensen die er voor me zijn en net als jullie sterkte wensen. Dus bedankt allemaal. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik weet niet of dit wel mag, maar ik wil het toch graag kwijt en om er een nieuw topic over te maken is zo nutteloos.
    Ik heb hem vandaag gezien, omdat een vriendin van ons geslaagd is dus we gingen terrassen. Het was behoorlijk awkward, maar het ging eigenlijk verder wel oké. Het gaat al een stuk beter met me en ik denk dat het me gaat lukken om over hem heen te komen, ook al gaat dat eventjes duren. Ik ben heel blij met de mensen die er voor me zijn en net als jullie sterkte wensen. Dus bedankt allemaal. (:


    Ik vind het ontzettend knap hoe je het opvangt. Sterkte meid!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dumbledore schreef:
    Ik weet niet of dit wel mag, maar ik wil het toch graag kwijt en om er een nieuw topic over te maken is zo nutteloos.
    Ik heb hem vandaag gezien, omdat een vriendin van ons geslaagd is dus we gingen terrassen. Het was behoorlijk awkward, maar het ging eigenlijk verder wel oké. Het gaat al een stuk beter met me en ik denk dat het me gaat lukken om over hem heen te komen, ook al gaat dat eventjes duren. Ik ben heel blij met de mensen die er voor me zijn en net als jullie sterkte wensen. Dus bedankt allemaal. (:

    Goed om te horen! (:
    Als ik even heel brutaal mag zijn, waarom is het uiteindelijk uit gegaan?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik vind het ontzettend knap hoe je het opvangt. Sterkte meid!


    Dankjewel! <3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Comanche schreef:
    (...)
    Goed om te horen! (:
    Als ik even heel brutaal mag zijn, waarom is het uiteindelijk uit gegaan?


    Ik zal je heel eerlijk zeggen: ik weet de echte reden niet eens.
    Het is al eens eerder uit geweest, maar toen had hij er na een dag al spijt van en ik heb hem een tweede kans gegeven. Dat is nou bijna drie maanden geleden. Eén van de redenen is ook dat we nog geen seks hebben gehad. Ik zal hem niet zwart maken en zeggen dat het zo'n jongen is die dat per se moet, want hij heeft mijn keuze altijd gerespecteerd en heeft me nooit ergens toe gedwongen wat ik niet wilde, maar hij was er wel aan toe en dat begrijp ik ook. Dit is niet dé reden, maar wel iets dat mee gespeeld heeft.
    Het kwam ook heel onverwachts, waardoor het nog harder aankwam.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Veel sterkte nog! <3


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Hé meid, ik wens je het allerbeste toe en veel sterkte.
    Moest je het nu wel zwaar krijgen kan je zelf bij mij terecht, heb ook al 3 keer in die situatie gekregen dus begrijp wat je voelt.
    Het belangrijkste is dat je het moeilijk hebt, met je vrienden weggaan om je hoofd op andere gedachten te brengen, ook snel praten en niet denken dat je iemand lastigvalt (is dat wel het geval bij deze personen kan je mij altijd lastigvallen ;) )
    Wat het ook is, je gaat het super doen en vergeet niet; er zwemmen nog genoeg vissen in de zee ;)

    -x


    I hope karma slaps you in the face, before I do.

    Dusty schreef:
    Hé meid, ik wens je het allerbeste toe en veel sterkte.
    Moest je het nu wel zwaar krijgen kan je zelf bij mij terecht, heb ook al 3 keer in die situatie gekregen dus begrijp wat je voelt.
    Het belangrijkste is dat je het moeilijk hebt, met je vrienden weggaan om je hoofd op andere gedachten te brengen, ook snel praten en niet denken dat je iemand lastigvalt (is dat wel het geval bij deze personen kan je mij altijd lastigvallen ;) )
    Wat het ook is, je gaat het super doen en vergeet niet; er zwemmen nog genoeg vissen in de zee ;)

    -x


    Dankjewel! Dit soort reacties waardeer ik echt. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking