• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ugh, morgen weer 10 uren school -.-


    -

    ... Ik hoop dat dit goed komt.

    Kwart voor 9.. Waar de fck zijn jullie -.-
    ...
    Zal nog eens vroeg mijn bed uit gaan -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Een goede vriend en een vriendin hebben verkering gekregen, ze zijn zo lief samen... Me likes <3

    Ik klink als een mengeling tussen Elvis en Natalia, en dat op de eerste dag. Way to go. Stomme verkoudheid -_-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    If I could be who you wanted all the time. All the time.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vind het knap hoe die vrouwen achter de balie bij school meteen mijn naam goed verstaan wanneer ik ze opbel om me ziek te melden. I don't trust this.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zucht, en nu...

    Draculea schreef:
    Ik vind het knap hoe die vrouwen achter de balie bij school meteen mijn naam goed verstaan wanneer ik ze opbel om me ziek te melden. I don't trust this.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ugh. Ik snap echt niet waarom bepaalde vrouwen een GTA V CD kapot gaan maken, omdat er iets aan de hand is / ze te weinig aandacht krijgen. Denk je nou serieus dat het daardoor beter wordt? Hij gaat toch ook niet jou spul kapot maken als je hem te weinig aandacht geeft / als er iets aan de hand is. The fuck.
    Een normaal persoon zou er normaal over praten.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 10:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik mis jullie nou al. Ugh. Come back!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Verrekte irritant als mensen zich niet aan hun afspraak houden. Nu zit ik al een uur te wachten op mijn presentatiepartner, MAAR ZE KOMT GEWOON NIET.
    Godsamme.
    EN NU ZEGT ZE NET DAT ZE ZICH HEEFT VERSLAPEN. Hebben mensen nog nooit van wekkers gehoord? Pffffffft.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Argh, ik ben echt chagrijnig. Ik wilde het af hebben voor vanavond, want ik heb morgen GEEN tijd. Domme trut, ik mag je nu al niet meer. Don't fuck this shit up.
    Nou, ik ga het zelf wel afmaken. -.- Stik er maar in.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ^ Ik was allang weggegaan als ik zolang moest wachten. Respect.


    Don't walk. Run, you sheep, run.