• Dit is het praattopic van het RPG De Groene Magiërs. Hier word al het off-topic etc. in neergezet en besproken. Zo blijven het rollentopic en het speeltopic een beetje overzichtelijk




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 19:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hetero en dan moet hij gays uitschelden ofzo


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Daar gaat het niet om. En hij moet helemaal niks!
    Het gaat erom dat hij iets heeft waar hij dus een geheim aan heeft of iets in die richting.
    En daarbij, bijna al mijn personages vallen op hetzelfde geslacht puur omdat ik het moeilijk vind mijn personages hetero te houden...

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 18:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Daar gaat het niet om. En hij moet helemaal niks!
    Het gaat erom dat hij iets heeft waar hij dus een geheim aan heeft of iets in die richting.
    En daarbij, bijna al mijn personages vallen op hetzelfde geslacht puur omdat ik het moeilijk vind mijn personages hetero te houden...


    I can relate to this... :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NightVale schreef:
    (...)

    I can relate to this... :'D


    Hahah.

    Maar wat moet ik nou doeeeeen D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, sorry...


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Vlahos schreef:
    (...)

    Hahah.

    Maar wat moet ik nou doeeeeen D:


    Just go with it and make him bi? That's what I usually do when I'm unsure. (It's what I did with Nathan)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NightVale schreef:
    (...)

    Just go with it and make him bi? That's what I usually do when I'm unsure. (It's what I did with Nathan)


    Okay, I will do that then. And if I want to make him full gay, I can do that ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Okay, I will do that then. And if I want to make him full gay, I can do that ^^


    Exactly ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hoppa, Mattaaq is ook vertrokken (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik als medebeheerder van dit RPG vind het erg leuk hoe enthousiast mensen te werk gaan. Ik hoop met heel mijn hart dat dit nog wel zo een tijd blijft!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Ik als medebeheerder van dit RPG vind het erg leuk hoe enthousiast mensen te werk gaan. Ik hoop met heel mijn hart dat dit nog wel zo een tijd blijft!


    Ja ik post nu al voor de derde keer ^^
    Ik vind het ook gewoon zo'n leuk Topic!!!!


    "Rebellion's are build on hope"

    Ohlol, dit topic vind ik nu pas. Geweldig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mensen, Jade is een beetje loner. Zou iemand met mij een personage-vriendschap willen hebben? Het liefst wel een eerstejaars ;)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Levicorpus12 schreef:
    Mensen, Jade is een beetje loner. Zou iemand met mij een personage-vriendschap willen hebben? Het liefst wel een eerstejaars ;)


    We zijn pas net begonnen met het RPG! Heb geduld, laat je persoontje met iemand praten of zo, maar ga niet zo kinderlijk vragen of iemand vriendjes wil zijn met jouw persoon.
    Sorry dat het zo bot is, maar ik begin me een beetje aan je te irriteren.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 12:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    O sorry hoe komt dat?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }