• Ik zit al heel lang te tobben over een nieuwe username, zouden jullie je mening kunnen delen?

    De poll.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ingenue is erg leuk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik wilde mijn naam net veranderen, toen zei hij dat Ingenue al bezet was. Terwijl volgens de zoekmachine niemand hem heeft..

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 13:46 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Draculea schreef:
    Naar ervaring zou ik die namen dus niet meer online zetten. (cat)
    + Ik heb voor het laatste in de lijst gekozen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sinistre schreef:
    Ik wilde mijn naam net veranderen, toen zei hij dat Ingenue al bezet was. Terwijl volgens de zoekmachine niemand hem heeft..

    Oude username: http://www.quizlet.nl/users/Waterloo/.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Oude username: http://www.quizlet.nl/users/Waterloo/.


    'Oude' ja, dan kun je hem toch nog wel gebruiken :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    'Oude' ja, dan kun je hem toch nog wel gebruiken :Y)

    Nee.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Nee.


    Licet was ook iemands oude username..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Licet was ook iemands oude username..

    Voorheen kon 't altijd wel, maar sinds een lange tijd kan dat niet meer. Ik weet niet wanneer je Licet voor 't eerst hebt genomen?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Voorheen kon 't altijd wel, maar sinds een lange tijd kan dat niet meer. Ik weet niet wanneer je Licet voor 't eerst hebt genomen?


    Half jaartje geleden volgensmij.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Half jaartje geleden volgensmij.

    Hm. Nja, goed. Het kan niet. ^^ Of ik ben gek. :Y)

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 13:53 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Hm. Nja, goed. Het kan niet. ^^ Of ik ben gek. :Y)


    Je bent niet gek. :'D Ik heb geen idee of het vroeger kon, maar het kan nu in ieder geval al een heel lange tijd niet meer.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 15:08 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Je bent niet gek. :'D Ik heb geen idee of het vroeger kon, maar het kan nu in ieder geval al een heel lange tijd niet meer.

    Heheh, fjieuw.

    Ik twijfel ook over of 't vroeger nou wel/niet kon. Meende van wel...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik denk dat in het begin van de wissel het wel mogelijk was, want toen maakten sommige mensen een nieuw account aan om hun username op te slaan zodat niemand anders ze kon gebruiken. Maar dat heeft niet zo heel lang geduurd. Volgens mij kan je dat al 3 jaar ofzo niet meer doen.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 15:19 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik denk dat in de begin van de wissel het wel mogelijk was, want toen maakten sommige mensen een nieuw account aan om hun username op te slaan zodat niemand anders ze kon gebruiken. Maar dat heeft niet zo heel lang geduurd. Volgens mij kan je dat al 3 jaar ofzo niet meer doen.

    Ajah, klopt van die accounts.


    "I shut my eyes in order to see.'