Wiarda schreef:
Oeeeeh, NaNo prompts.
Streetperformer AU: Oliver Wood is na een niet-al-te-succesvolle Quidditchcarrière ontslagen en heeft geen inkomen meer. Daarom besluit hij acts op te voeren voor Muggles, met behulp van een magische bezem. Om ervoor te zorgen dat het Ministerie er niet meteen achterkomt dat hij met iets bezig is wat niet geheel legaal is, bouwt hij deze bezem met allemaal kleine stukjes van oude, kapotte bezems die onder invloed zijn van allemaal verschillende zweefspreuken, zodat hij zelf geen zweefspreuk over het ding hoeft uit te spreken en dat áls het Ministerie er dus achterkomt dat een zwevend object openbaar te zien is in Muggle London, waar Oliver zijn acts uitvoert, de spreuk niet direct naar hem terug te leiden is. Percy mist echter een keer zijn Portkey en moet daarom met het openbaar vervoer, waardoor hij per ongeluk Olivers act tegenkomt en meteen doorheeft dat het geen normale Muggletruc is, dus blijft hij staan. Vervolgens wordt hij uitgekozen om Oliver te helpen en flirten en blozen en 'is-hij-nou-een-crimineel-of-gewoon-echt-een-hele-indrukwekkende-goochelaar'. Zoiets. :'D
Torchwood crossover: Er gebeurt iets vreemds met de rift en Percy en Oliver verschijnen uit een heel ander universum; een universum met, jawel, Hogwarts. Het liefst in een timesetting voordat het halve team doodging. :')
Ghosts AU: Ergens in zijn tijd op Hogwarts is Percy gestorven. Oliver kan er enorm slecht mee omgaan, tot het blijkt dat Percy niet zo weg is als hij dacht, want hij is nu, jawel, een geest.
Sukkel AU die niet echt ergens op slaat: Er vliegt een wesp in Percy's kamer en omdat hij niet meteen weer wegvliegt, noemt Percy hem Oliver, naar zijn stiekeme schoolcrush. Oliver komt echter vast te zitten in zijn nachtlamp en Percy moet met pijn in zijn hart toekijken hoe het wespje langzaam sterft in de lamp. Ik denk dat ik therapie nodig heb om hier overheen te komen. RIP Frank.
Onverwachte oudersituatie AU: (want parent!AUs zijn gewoon te schattig en deze spookt al een tijdje in mijn hoofd rond, maar nooit serieus genoeg om er echt over na te denken) Als Wesley op visite komt, gaat een kookspreuk mis en is Wesley tijdelijk vijf jaar oud. Raad eens wie in die tijd zijn ouders mogen spelen. :'D Eventueel met 'Wesley blijft om zijn echte ouders zeuren maar deze zijn dood dus zit er niks anders op dan met een gebroken hart zijn vragen ('waar zijn mama en papa?') te negeren' angst.
Dit is het enige waar ik tot nu op kan komen, maar misschien dat ik later nog wat meer post. Misschien, want vorige keer was het ook al zo'n enorme waslijst. :'D
Meer is altijd welkom, maar dit is al geweldig. En ah, Torchwood! Jack, Ianto, Tosh, Myfanwy. Dat wordt leuk, haha.
Die Oliver de Wesp AU wordt overigens ook een literair meesterwerk, dat weet ik nu al. :')
Escritura schreef:
You don't want prompts from me. All I'll ask for is angst and pain.
Yes, I do. Ik heb er niets op tegen om angst te schrijven, maar het probleem met dat soort dingen is dat ik altijd een of andere manier zal vinden om er een min of meer gelukkig einde aan te plakken. Het is dus meer de vraag of jij dat wel wilt.
Theodora schreef:
Stripper!Oliver! Stripper!Oliver Stripper!Oliver *O*
Hah, die had ik al zien aankomen. Ik weet niet helemaal zeker hoe ik dat ga invullen zonder voor altijd bang te moeten zijn dat mijn kleine zusje het toevallig tegenkomt, maar ik verzin wel iets. :'D
Dooddoenervo schreef:
Dat Oliver/Percy het uitmaakt.
Oké, challenge accepted.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan