• Tja, ik was laatst jarig en morgen vier ik mijn feestje. Nu heb ik alles verzwegen en denken de mensen die komen dat we 4 uur leveloos op de bank gaan zitten. Ikheb ondertussen al verschillende ideeën bedacht, en heb dus gekozen om ik hou van Holland te gaan spelen. Ik heb al verschillende opdrachten, maar hebben jullie nog wat leuks? Het hoeft niet persé in het echte show voor te komen. En weten jullie ook nog iets om als prijs te geven? Het liefste niet al te duur.

    Dit is heel risky om het hier neer te zetten, omdat ik weet dat tenminste een van de gasten Quizlet heeft;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Prijzen:

    - Een doos chocolade
    - Een trofee uit de feestwinkel
    - Een cadeaubon van 10 euro (bijv. Bol.com / H&M / Hunkenmöller / Primera)
    - Een blok kaas? xD(typisch hollands) of zak stroopwafels / drop

    Spellen:
    - Iets tekenen op een bord en dan moet de ander raden wat het is
    - Het liedje raden
    - Lastige woorden spellen
    - Ezeltje prik (maar dat origineler, bijvoorbeeld prik de snor op de man zijn gezicht)
    - Het bomspel, dus dat je een vraag moet beantwoorden en als je dat niet snel genoeg doet, dat de bom dan ontploft.
    - Geblindoekt dingen proeven (suiker / stroop / mostert / dropje / worst etc)
    - Geen ja en geen nee spel

    Ik hoop dat je er iets aan hebt en dat het een leuk feest wordt. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je bent zestien geworden zie ik? Ik weet dat het waarschijnlijk een beetje apart klinkt, want het idee is erg leuk en ik weet ook niet hoe jouw vriendinnen er tegenaan kijken, maar tenzij het spontaan zou komen zou ik zo een spelletje zelf niet organiseren. Het klinkt een beetje als een kinderfeestje zo namelijk. Wat ik in jouw geval zou doen is een high tea of iets in die richting, of een film kijken. Ik weet niet, ik zou het zelf niet doen.


    Life is hard and then we die

    nerveus schreef:
    Prijzen:

    - Een doos chocolade
    - Een trofee uit de feestwinkel
    - Een cadeaubon van 10 euro (bijv. Bol.com / H&M / Hunkenmöller / Primera)
    - Een blok kaas? xD(typisch hollands) of zak stroopwafels / drop

    Spellen:
    - Iets tekenen op een bord en dan moet de ander raden wat het is
    - Het liedje raden
    - Lastige woorden spellen
    - Ezeltje prik (maar dat origineler, bijvoorbeeld prik de snor op de man zijn gezicht)
    - Het bomspel, dus dat je een vraag moet beantwoorden en als je dat niet snel genoeg doet, dat de bom dan ontploft.
    - Geblindoekt dingen proeven (suiker / stroop / mostert / dropje / worst etc)
    - Geen ja en geen nee spel

    Ik hoop dat je er iets aan hebt en dat het een leuk feest wordt. :)


    Ohh, daar zitten echt hele leuke dingen tussen! Bedankt!

    Hahah, er komt ook een jongen en ik zag helemaal voor me hoe hij de hunkemoller cadeaubon won xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    PUKKELx DING schreef:
    Je bent zestien geworden zie ik? Ik weet dat het waarschijnlijk een beetje apart klinkt, want het idee is erg leuk en ik weet ook niet hoe jouw vriendinnen er tegenaan kijken, maar tenzij het spontaan zou komen zou ik zo een spelletje zelf niet organiseren. Het klinkt een beetje als een kinderfeestje zo namelijk. Wat ik in jouw geval zou doen is een high tea of iets in die richting, of een film kijken. Ik weet niet, ik zou het zelf niet doen.


    Ach, ik heb niet de normaalste vrienden;p anders zeggen ze het maar.;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    PUKKELxDING schreef:
    Je bent zestien geworden zie ik? Ik weet dat het waarschijnlijk een beetje apart klinkt, want het idee is erg leuk en ik weet ook niet hoe jouw vriendinnen er tegenaan kijken, maar tenzij het spontaan zou komen zou ik zo een spelletje zelf niet organiseren. Het klinkt een beetje als een kinderfeestje zo namelijk. Wat ik in jouw geval zou doen is een high tea of iets in die richting, of een film kijken. Ik weet niet, ik zou het zelf niet doen.


    Ik ben 17 en doe ook nog steeds zulke dingen hoor. Maar onze vriendengroep is gewoon maf. We kunnen heel serieus zijn en normale dingen doen, maar op feestjes doen wij ook wel eens hele gekke dingen hoor, vanavond bijvoorbeeld de chubby bunny challenge! (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    PUKKELxDING schreef:
    Je bent zestien geworden zie ik? Ik weet dat het waarschijnlijk een beetje apart klinkt, want het idee is erg leuk en ik weet ook niet hoe jouw vriendinnen er tegenaan kijken, maar tenzij het spontaan zou komen zou ik zo een spelletje zelf niet organiseren. Het klinkt een beetje als een kinderfeestje zo namelijk. Wat ik in jouw geval zou doen is een high tea of iets in die richting, of een film kijken. Ik weet niet, ik zou het zelf niet doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.