• Heei,
    wat ik van mezelf heb gemerkt is dat toen ik hier begon ik voornamelijk naar de quizzen keek.
    Toen begon ik steeds meer naar de stories te kijken en uiteindelijk ben ik uitgekomen bij het forum en dat is tot nu toe het leukste.
    En nu mijn vraag; welk onderdeel van Quizlet trekt jullie het meest aan?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Faelan schreef:
    (...)nee ze weten nooit wie ik ben en ik schrijf samen met hun een verhaal xD


    nou ik snap :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Peculiaris schreef:
    (...)

    nou ik snap :Y)
    haha het is altijd wie zijt gij? Xanthe. Oh zijt gij nu weer van naam veranderd? Nee ik heb de kippen eten gegeven -_-


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Faelan schreef:
    (...)haha het is altijd wie zijt gij? Xanthe. Oh zijt gij nu weer van naam veranderd? Nee ik heb de kippen eten gegeven -_-


    hahaha lol xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Het forum en de stories. Ik vind het eigenlijk niet erg goed te vergelijken en ik gebruik het allebei erg veel. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het forum en de stories. Ik vind het eigenlijk niet erg goed te vergelijken en ik gebruik het allebei erg veel. ^^


    Ik heb toch de voorkeur naar het forum omdat ik het gezelliger vind ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Forum! :Y)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Op dit moment het forum, denk ik. In het begin deed ik voornamelijk quizzen of las ik stories.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het lezen van fanfictions die al af zijn, want dan kan ik gewoon in één keer lekker doorlezen. Ik vind dat wachten op een hoofdstuk namelijk zo frustrerend af en toe.


    Chaos is a ladder.

    Het forum (:


    Caution first, always.

    NightVale schreef:
    I'm here to write and for the forum. ^^ Maar ik hou meer van schrijven dan op het forum zitten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Forum, en eigenlijk is dat op mijn taken na het enige wat ik doe :p


    Life is hard and then we die

    Peculiaris schreef:
    (...)

    Ik heb toch de voorkeur naar het forum omdat ik het gezelliger vind ^^


    Het forum is natuurlijk een stuk socialer en inderdaad gezelliger dan de vrij eenzijdige communicatie bij stories, dat is waar. Maar ik schrijf ook heel graag en ik vind het geweldig dat Q mensen de mogelijkheid biedt om verhalen met anderen te delen. Het zijn gewoon twee heel verschillende dingen in mijn ogen en ik zou echt niet weten hoe ik ze met elkaar zou moeten vergelijken. Ze vullen elkaar juist goed aan. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kwam hier om te RPGen, daarna maakte ik veel quizzen, daarna las ik stories en nu heb ik alleen nog maar de 'tijd' voor het forum.


    :)

    Newton schreef:
    Het forum (:


    26 - 02 - '16

    Het is best wel logisch dat de meeste mensen reageren met forum, want je hebt dit nou eenmaal op het forum geplaatst. Mensen die hier niet op komen zullen het ook niet zien. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.