• Mijn hamster heeft me net in mn duim gebeten - :C -, dus ik, als met-tien-vingers-typer, ben genoodzaakt nu met mijn rechter duim op de spatiebalk te klikken, in plaats van met mijn linker. Dat is echt zo raar!

Ik vroeg me af hoe het jullie af gaat, als jullie dat eens proberen? (krul)

[ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 22:38 ]

Juniper schreef:
    Hmm, dat is best irritant, haha. Ik gebruik ook meestal m'n linker.

Quiet the mind, and the soul will speak.

NightVale schreef:
    Ik typ heel snel met mijn twee wijsvingers :'D iedereen vind dat heel raar... Dus ik kan het helaas niet proberen!

Ik typ ook met tien vingers en druk zelf altijd al de spatiebalk in mijn rechterduim.. Ik heb er dus niet zoveel problemen mee haha xD..

Al moet ik zeggen dat als ik met mijn linkerduim die spatiebalk in moet drukken, ik wel heel erg moet nadenken en ik me nu echt een slak voel haha.. gaat echt heel langzaam..

Ik merk wel dat het wat sneller en beter gaat naarmate je meer typt en je je andere duim dan de 'gebruikelijke' gebruikt.. :p.. dus.. blijf oefenen xD

Ik gebruik normaal gesproken mijn rechterduim. Met de linker gaat het inderdaad iets trager, maar het wil wel. Ik moet mezelf er wel aan blijven herinneren, anders gebruik ik rechts weer. :'D

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Ik gebruik al mijn vingers en gebruik zowel links als ook rechts om op mijn spatiebalk te drukken. :Y) Yeah me.

[ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 23:56 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Voel spastisch als ik ineens met links met de spatiebalk doe. Maar in sommige gevallen gebruik in de linker ook.. Gebeurd niet vaak..
    Of ik druk heb ineen 2x spastisch.. Omdat daarom.. xd

Wil ik heel de tijd met links dan moet ik mijn rechter duim helemaal hoog houden..

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Ik heb altijd mijn beide vingers erop liggen, maar gebruik eigenlijk alleen mijn linkerduim ervoor, maar soms een keer met rechts. Ligt eraan wat mijn laatst ingetypte letter is. Mijn laptop staat vaak ook een beetje scheef waardoor mijn linkerduim er beter boven hang.

If a writer falls in love with you, you can never die

Ik ben rechts, en ik gebruik beide duimen. Dit heb ik mezelf aangeleerd bij zo'n typcursus.

She knew the rules so she knew how to break them.

Ik gebruik mijn duim daar nooit voor, maar mijn rechterwijsvinger xd

To the stars who listen — and the dreams that are answered

ik gebruik ze allebei *heb even getypt zoals ik normaal typ* Maaaaar, soms gebruik ik links, soms rechts en soms beiden. Gaat echt gewoon uit mijzelf, dus ik let er niet eens meer op om heel eerlijk te zijn.

To infinity and beyond •

Wauw, dit gaat echt veel moeilijker;om de een of andere reden. Slomer ook.

We need a bigger boat.

Ik bedien de spatie altijd met één van mijn wijsvingers, dat wisselt zich af. Hoe doen mensen dat met hun duimen wtf :'l

Caution first, always.

Newton schreef:
    Ik bedien de spatie altijd met één van mijn wijsvingers, dat wisselt zich af. Hoe doen mensen dat met hun duimen wtf :'l

Hoe doe je dat met je wijsvinger O_o

To infinity and beyond •

Ik heb eigenlijk geen idee welke duim ik gebruik om mijn spatie in te drukken (links nu, zo blijkt).
    Met rechts verloopt het dan al iets langzamer, maar het lukt als ik erover nadenk en niet onbewust weer naar links overschakel :')

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Astin schreef:
    Ik neem aan dat 1 van die "rechter", "linker" moet zijn :)

Ik bedien mijn spatie met elke vinger die maar in mijn bewegingen handig is. Meestal mijn wijsvingers ><

Don't walk. Run, you sheep, run.