• Hallo allemaal!!
    Ik heb eigenlijk een belangrijk vraagje...
    3 jaar terug kreeg ik van mijn ouders voor mijn Kerst, geweldig gemakkelijke, warme, zachte, fluffy pantoffel-botjes, kijk maar naar de foto...
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=255569

    Nu, na 3 jaar zijn deze botjes natuurlijk heel erg versleten.. =(
    Daarom mijn belangrijke vraag: weet iemand waar ik dit soort pantoffel-botjes kan halen?
    Een winkel, een website, weet ik veel... Ik wil nieuwe botjes!! xD
    Dus, als iemand iets weet, zeg het me aub!! =D

    Groetjes!!! xx

    Edit: gewone schoenenwinkels (scapino, shoe discount, schoenenreus,...) hebben ze niet, ben ik pas allemaal af geweest... Het zijn ook geen gewone sloffen, het zijn echt zo halve laarsjes... En neen, ik bedoel geen uggs, het zijn echt pantoffels... xD

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 19:36 ]

    De foto doet 't niet.


    26 - 02 - '16

    Drie jaar? Gatver, zo lang doe ik niet eens met sloffen :p Je gaat er met blote voeten in, ik althans, dus die dingen gaan meuren. Elk jaar nieuwe.
    Bedoel je niet gewoon sloffen? Zulke dingen kan je in elke winkel halen, scapino bijv.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Scapino? Die heeft vaak wel veel sloffen.

    Vraag het aan diegene die het je gegeven heeft. Ik vind het wel leuke fluffy slofjes, al moest ik bij de titel al wel meteen aan poffertjes denken. Méh, ik denk teveel aan eten. (cat)


    Some people are art and do art at the same time

    Bedoel je geen Uggs?
    Die vind je bijna wel overal nu het weer koud wordt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ubiquitous schreef:
    Drie jaar? Gatver, zo lang doe ik niet eens met sloffen :p Je gaat er met blote voeten in, ik althans, dus die dingen gaan meuren. Elk jaar nieuwe.
    Bedoel je niet gewoon sloffen? Zulke dingen kan je in elke winkel halen, scapino bijv.

    Haha,, deze prachtige slofjes hebben geen plastieke bodem, zoals de meeste andere... Dus konden ze gewoon gezellig regelmatig de wasmachine in, daardoor bleven ze lekker fris ruiken en voelen :p
    Maar helaas, pindakaas, de scapino heeft deze pantoffeltjes, niet, ben er pas geweest... En het zijn geen gewone pantoffels, het zijn echt zo van die minilaarsjes... xD

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Haha,, deze prachtige slofjes hebben geen plastieke bodem, zoals de meeste andere... Dus konden ze gewoon gezellig regelmatig de wasmachine in, daardoor bleven ze lekker fris ruiken en voelen :p
    Maar helaas, pindakaas, de scapino heeft deze pantoffeltjes, niet, ben er pas geweest... En het zijn geen gewone pantoffels, het zijn echt zo van die minilaarsjes... xD


    Ja pantoffels dus :') Ik heb ze ook en die verkopen ze echt overal, nog meer dan die ouderwetse versie waarbij enkel je tenen lekker warm worden :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hunkemöller en V&D.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ja pantoffels dus :') Ik heb ze ook en die verkopen ze echt overal, nog meer dan die ouderwetse versie waarbij enkel je tenen lekker warm worden :p

    Weird, echt elke schoenenwinkel die ik ken ben ik afgeweest en nergens hebben ze die :(
    Welke schoenenwinkels ken jij zoal die ze echt WEL hebben?? :o

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Weird, echt elke schoenenwinkel die ik ken ben ik afgeweest en nergens hebben ze die :(
    Welke schoenenwinkels ken jij zoal die ze echt WEL hebben?? :o


    Geen. Kledingzaken en lingeriezaken doen het beter of van die goedkope schoenenzaken waar ze ook kleding verkopen, zoals scapino dus.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoek via internet welke verkooppunten in je buurt Woody pantoffels verkopen. Die zijn vrij duur maar ze zijn echt duurzaam en lekker warm. Ik heb er die tot aan mij knie komen en ze zijn blauw dus ik heb cookie monster benen. Die dingen zijn echt geweldig. Volgens mij kan je ze trouwens ook online bestellen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    primark
    botten whahaha


    Don't judge a book on its cover

    oh fuck geen idee =[
    misschien even online zoeken? bij beslist.nl ofzo ??


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Primark. Ik heb ook zoiets en die heb ik bij de primark gekocht (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Mijn nicht heeft er ook en ze had die gekocht in de winkel Woody, maar ik denk dat die winkels alleen in België bestaan…


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare