• Ik heb toestemming van: Krull

    Beste LittleThingy,

    bij deze krijg je toestemming om je tekenwedstrijd te starten. Veel plezier!

    Groeten, Krull







    Welkom bij mijn tekenwedstrijd! ^^
    || Story || <- Hierin komen de beoordelingen te staan


    Ik ben min. 5 en max. 10 deelnemers nodig. Ook worden er nog 2 juryleden gezocht.
    In totaal zijn er 4 rondes. Elke ronde duurt 2 weken.

    *Regels*
    * Niemands werk afkraken!
    * Iedereen is gelijkwaardig!
    * Naamsveranderingen doorgeven!
    * Verlenging min. een dag voor de deadline aanvragen!
    * Houd je aan de opdracht!
    * Vragen zijn altijd welkom!


    HELP! IK HEB MIJN OPDRACHT NIET OP TIJD INGELEVERD OF IK WEET AL VAN TE VOREN DAT IK HEM NIET OP TIJD KAN INLEVEREN! WAT NU?
    Iedere deelnemer heeft 1 joker. Deze kan je inzetten als je TELAAT je opdracht hebt ingeleverd. Dus ná de deadline. Maar de joker zorgt er wel voor dat je automatisch op die opdracht een 1 krijgt (een joker is dus een vervanging voor een opdracht). Denk er dus eerst goed over na en let op de
    datum/deadline! Als je telaat bent, en ik niks van je hoor (een week later), lig je automatisch uit de wedstrijd. En als je je joker al hebt ingezet
    en een andere opdracht weer te laat bent, lig je er alsnog uit.
    De juryleden hebben een week de tijd om hun beoordelingen in te leveren.

    De juryleden stuur ik via een pb op welke punten ze moeten beoordelen. Hun beoordelingen sturen zij weer naar mij op. Uit onze cijfers komt een gemiddelde.
    Het gemiddelde van al jou cijfers die je hebt gekregen wordt je eindcijfer, en dit bepaald de plek waar je uiteindelijk op
    bent gekomen ^^ Duidelijk?


    Als je vragen hebt, stel ze gerust :)

    JURY:
    - LittleThingy

    DEELNEMERS:
    - Deilia || OPDRACHT 1 [foto] || OPDRACHT 2 || UITSTEL: INLEVEREN VOOR 15-11-2013 23:59! ||
    - Piaffe || OPDRACHT 1 [foto] || OPDRACHT 2 || OPDRACHT 3 || -
    - Forsythia || OPDRACHT 1 [foto] || OPDRACHT 2 ||
    - Muninn || OPDRACHT 1 [foto] || OPDRACHT 2 || OPDRACHT 3 || OPDRACHT 4 ||
    - Raccoon || OPDRACHT 1 [foto] || OPDRACHT 2 || JOKER || OPDRACHT 4 ||
    - Dallis || OPDRACHT 1 [foto] || OPDRACHT 2 || UITSTEL: INLEVEREN VOOR 15-11-2013 23:59! ||
    - Trouvaille || OPDRACHT 1 [foto] || OPDRACHT 2 || OPDRACHT 3 || OPDRACHT 4
    - Incedunt || OPDRACHT 1 [foto] || OPDRACHT 2 || UITSTEL ||

    Veel succes!
    x

    OPDRACHT 1 BEOORDELINGEN
    "THE WARM-UP"
    THEMA: HERFST
    OPDRACHT: De eerste opdracht wordt een "opwarm" opdracht.
    Je moet een foto natekenen. Je mag een foto van internet afhalen, of er zelf 1 nemen. Deze foto moet je bij de opdracht inleveren.
    Je mag zelf weten hoe je de foto natekent. Met kleur, of zwart-wit. Warme kleuren, koude kleuren, pastel kleuren of gewoon standaard kleuren.
    De lijnen duidelijk uitdrukken of juist "Out of focus". Je mag er een striptekening van maken of het juist heel realistisch doen. Alles is bij de opdracht mogelijk.
    Als het maar met het thema te maken heeft. Ook moet je proberen je tekenstijl en kleurengebruik wat meer "herfstig" te maken. Als je het te moeilijk vindt, mag je natuurlijk de achtergrond van de foto weglaten, maar dit mag je natuurlijk ook gewoon erbij tekenen! Laat je creativiteit erop los! Veel succes! ^^
    (Niet elke opdracht wordt zo vrij! Dit is de eerste opdracht dus laat ik nu eerst de keuze aan jullie! De volgende opdrachten worden natuurlijk wat strenger!!)
    UITERSTE INLEVERDATUM: Over 2 weken, dus vóór 03-10-2013 23:59 inleveren! Weet je dat je het niet kan redden? Meld dit dan z.s.m. Je krijgt dan max. 1 week uitstel! Maar let wel op dat je hiermee weer in de knoop komt met de volgende opdracht! Probeer alles dus zo snel mogelijk in te leveren! Het inleveren kan via een pb naar mij of gewoon via dit topic. De beoordelingen komen in de story van deze wedstrijd een week na de deadline van de opdracht (soms iets eerder/later).


    OPDRACHT 2 BEOORDELINGEN

    THEMA: FANTASIE
    OPDRACHT: Iedereen heeft wel eens gehoord van fantasie. Wat zijn de eerste dingen die in je opkomen bij het woord
    fantasie? Pak een blad, een potlood of simpelweg al het tekengereedschap wat je nodig hebt, en teken wat jij denkt
    dat bij fantasie hoort. Maak de sfeer magisch of juist mysterieus. Denk niet bij fantasie alleen aan elfjes
    en feeën! Zoek desnoods nog even dingen over fantasie op, want het heeft meer in zich dan je denkt. Ook een duistere kant.
    Dingen zoals mytische wezens, maar ook dingen wat je nooit dacht die bestonden. Laat je fantasie erop los ;)
    KLEUR: Bij dit thema moet je kiezen tussen warme of koude kleuren.
    TEKENSTIJL: In deze opdracht ben je nog vrij in de tekenstijl. Denk wel goed om de tekenstijl goed mee te laten
    gaan met het thema. Maak bij dit thema dus niet bijv. een hele strakke tekening, want fantasie draait om alles
    wat losjes te laten gaan. Alles wat in je hersenen verstopt zit er uit te laten vloeien ;P
    UITERSTE INLEVERDATUM: Over 2 weken, dus 18-10-2013 vóór 23:59 inleveren!


    OPDRACHT 3 BEOORDELINGEN
    THEMA: "VERHAAL"
    OPDRACHT: Jullie gaan een tattoo ontwerpen. Deze tattoo moet een soort verhaal vertellen. Het moet een betekenis hebben. Dit mag een betekenis/verhaal zijn dat speciaal voor jou is, of juist voor iemand anders. Als jullie je tekening inleveren wil ik dat jullie een motivatie erbij zetten. Oftewel de betekenis van jullie tattoo. JE TATTOO MOET ORIGINEEL ZIJN EN DUS NIET IETS WAT OP INTERNET STAAT!
    KLEUR: Bij dit thema mag je zelf kiezen wat voor kleuren, maar let er wel op dat het een tattoo is! (Je hoeft bij deze opdracht dus niet je hele blaadje vol te tekenen ;) )
    TEKENSTIJL: De tekenstijl ligt bij jou. Wat hoort bij jou tattoo?
    UITERSTE INLEVERDATUM: Over 2 weken, dus 08-11-2013 vóór 23:59 inleveren!
    (Door uitstel datum)



    OPDRACHT 4 BEOORDELINGEN
    THEMA: "DIEREN"
    OPDRACHT: Teken je favo dier!
    KLEUR: Kleuren van je dier. Dit is natuurlijk niet neon-groen o.i.d. Kleuren zoals zwart, wit, grijs, bruin, oranje, rood, blond/geel ;)
    TEKENSTIJL: Deze tekening moet realistisch zijn. Dus geen manga/anime of andere dergelijke strip-achtige tekenstijlen.
    UITERSTE INLEVERDATUM: 2 weken vanaf de uitstel datum: 22-11-2013 vóór 23:59 inleveren![/u]

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 12:05 ]


    I aspire to inspire before I expire

    Gefeliciteerd iedereen hihi (:


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Jeeej de 2e plek ^^
    http://www.quizlet.nl/quiz/397191/het-avontuur/
    Deze Quiz graag ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.