Chocolata schreef:
Helaas heb ik iets tegen "1D bestaat niet"-story's. Waarom schrijf je dan over One Direction? Bovendien is het nogal cliché. Als je ze er alleen maar in laat meespelen omdat je denkt dat het je story populair maakt, is het voor mij een nee, jammer genoeg. One Direction is juist steeds minder geliefd.
Hoort dit trouwens niet bij "Stories promoten"?
Dat over het story promoten heb ik eerlijk gezegd geen idee, ik zit niet echt op het forum. Ik heb die categorie ook niet opgemerkt.
Ik schrijf ook niet over One Direction zozeer omdat anderen het leuk vinden, ik vind ze zelf ook leuk en lees dan ook veel verhalen over ze. Met het idee van dat anderen het ook leuk vinden, bedoel ik dat ik dit eerder schrijf om mijn Nederlands te verbeteren als ik eenmaal het vierde jaar in ga, waar ik dit sterk moet verbeteren. Ik schrijf het ook niet perse voor mezelf. Ik ben nu nog even aan het experimenteren en ik ga voor de meningen zodat ik mijn schrijven kan verbeteren. Als ik het leuk vind om te doen en als mijn schrijfstijl ook aanslaat, dan ga ik wel meer voor mezelf schrijven en gewoon over heel andere onderwerpen dan een beroemdheid. Snap je?
-