• haai peeps, ik heb dus vorige week dr martens gekocht, alleen ik weet niet zeker of ik ze zal houden. Ik vind ze super duper leuk, alleen het lijken wel legerschoenen bij mij, idk, ze zijn echt mega aan mijn voeten. Maar ik vind ze zo leuk! What to do?

    haha, mijn vraag aan jullie is wat jullie van dr martens vinden.


    See you in hell, my friend.

    Ackerman schreef:
    Wacht even, je gaat eerst dure schoenen kopen om daarna pas te bedenken of je ze wel gaat dragen? Eh? :'D

    Ik heb ze ook, met een Britse vlag erop, and I love 'm.


    Exactly my thought.

    Ik hou wel van kisten alleen ik vind Dr. Martens net iets te duur en ook net te lomp voor mijn schoenmaat :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dr martins zij awesome! !


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik,heb ze zelf ook en ik ben er gek op ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ze zijn belachelijk duur! :'D
    Daarom koop ik ze ook niet. Hoewel sommigen wel mooi kunnen zijn. Maar ik ben tevreden met mijn kisten. :Y)

    Het ligt er wel aan wat voor persoon ze draagt, ik heb zelf al bijna 3 jaar de zwarte kisten en ik vind persoonlijk dat ze wel bij me passen. Ik heb echter een meisje op mijn school die de paarse heeft, maar die draagt ze gerust met een rode broek.
    En het inlopen is pittig naar, maar dat heb je met elk soort leren schoenen.
    En je hebt ze toch wel gepast? of op zijn minst aan gehad voor je ze besloot te kopen? Als je vind dat ze je niet staan leg je daar toch geen geld voor neer? :')


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    hmmm ligt eraan, ik vind dat ze je moeten staan. Bij mijn buurmeisje staan ze echt super leuk, maar bij haar staat eigenlijk alles wel zelfs de raarste combi's
    Zelf zou ik ze niet aandoen aangezien ik maatje 42 /43 heb en het is geowon niet mijn ding. Geefn mij maar hakken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind ze lelijk (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Essink schreef:
    Ik vind ze afschuwelijk. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I love them! Ik draag ze zelf ook en ze lopen heerlijk. Mijn favoriete schoenen (:


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    I don't like them. Het past niet bij mijn andere girly-girl kleding. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Walsh schreef:
    I don't like them. Het past niet bij mijn andere girly-girl kleding. c:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik wil er ook een paar, gewone zwarte, maar ze zijn zo duur. D:

    Ik vind ze geweldig. Ik wil eigenlijk wel een paar kopen, maar het is eigenlijk niet nodig, aangezien ik al een nep paar en een paar legerkisten heb.. :'D


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''