• haai peeps, ik heb dus vorige week dr martens gekocht, alleen ik weet niet zeker of ik ze zal houden. Ik vind ze super duper leuk, alleen het lijken wel legerschoenen bij mij, idk, ze zijn echt mega aan mijn voeten. Maar ik vind ze zo leuk! What to do?

    haha, mijn vraag aan jullie is wat jullie van dr martens vinden.


    See you in hell, my friend.

    Ik vind ze er heel mooi uitzien, maar zou ze zelf nooit kopen vanwege de prijs.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Awesome.
    Maar ik heb gewoon deze neppe voor 30 euro ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Taormina schreef:
    (...) het is maat 41 slimbo dat heb jij niet. :P


    Ik prop er wel wat sokken in, deed ik ook bij mijn Nikes, toen ik elf was ofzo.

    Ik vind ze gaaf en ik wil ze zelf ook


    26 - 02 - '16

    Ik vind ze afschuwelijk. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    houden!!! En anders zijn er hier zo te lezen genoeg mensen die ze wel willen hebben XD niet weggooien


    The thing you do mean something to people -Ncis

    They're beautiful! Ik heb Docs die een hakje hebben, waardoor het er net even wat vrouwelijker uitziet. ^^
    Ik ben zelf ontzettend blij met mijn schoenen en ze zijn zo lekker stoer. :3 Weer eens wat anders dan die Uggs. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Rivaille schreef:
    Awesome.
    Maar ik heb gewoon deze neppe voor 30 euro ofzo.


    Volgens mij heb ik die ook. Van de H&M, toch? ^^ Ik vind ze vetjes. Ik bedoel, je hebt ook mensen die rondlopen met die fucking lelijke sloffen die ze UGG's noemen, dan valt dit nog wel mee c:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Awesome! Ik heb hele hoge blauwen. En nog met bloemetjesprint. Ze zijn ech superfijn en hartstikke mooi!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Taormina schreef:
    (...) het is maat 41 slimbo dat heb jij niet. :P

    IK WEL! GIMME!
    Nee ik zou me niet zo druk maken om wat de rest vindt. Ik denk dat jij ze binnen in jezelf heel leuk vindt, maar ergens nem je misschiien bang om wat anderen vinden. Dus ga d'r een keer mee voor de spiegel staan, bekijk jezelf van elke hoek en als dat beeld even is bedaard en je ze cool vindt zou ik ze vooral niet weg doen ;].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind ze ergens wel cool


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik vind ze echt lelijkxd. Ik heb altijd merkloze gympen. Ik vind merkloos soms mooier als merk.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Essink schreef:
    Ik vind ze afschuwelijk. :'D

    Bij mij zijn ze ook wat lomp, hoor, maar ik draag ze gewoon omdat ze super vet zijn! Plus, het is zonde nadat je zoveel geld hebt besteed om ze weg te doen, toch?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wacht even, je gaat eerst dure schoenen kopen om daarna pas te bedenken of je ze wel gaat dragen? Eh? :'D

    Ik heb ze ook, met een Britse vlag erop, and I love 'm.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.