• Hey ladies and gentlemen!

    Ik heb er al wat berichten over gekregen van sommige users of ze dit topic mochten openen, maar ik wilde het toch liever zelf openen. Zo zie hier, het nieuwe geluid van Quizlet!

    Alweer zo'n topic?
    Precies. Na het topic “Het geluid van Quizlet” van Orchard is er een vervolg van. Ik kwam met het idee om er een tweede topic van te maken, omdat ik graag mijn credits wilde delen met een andere user (ik had er een boel in mijn hoofd, maar anders hield ik zelf niets over). En in dat topic werd er flink gestrest, maar er toch veel fun was. Vandaar dit topic!

    Als iemand het goede geluid raadt dan krijgt diegene 10 credits van mij! En Theodora doneert 10 credits erbij.

    Het geluid!



    En als het echt te moeilijk word, dan geef ik wel een hint.

    Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 20:37 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, you guys, I'm sorry. Ik heb er totaal overheen gekeken. Iemand heeft 't al geraden (cat).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Oh, you guys, I'm sorry. Ik heb er totaal overheen gekeken. Iemand heeft 't al geraden (cat).
    `

    Wat was het??


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Caffeine schreef:
    Oh, you guys, I'm sorry. Ik heb er totaal overheen gekeken. Iemand heeft 't al geraden (cat).

    Wie? En wat was het?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het geluid is geraden door ZaynNiall. Het waren sloffen die over elkaar gewreven werden.

    ZaynNiall schreef:
    Sloffen die over elkaar schuren?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Het geluid is geraden door ZaynNiall. Het waren sloffen die over elkaar gewreven werden.

    (...)

    Oh wauw. Dat had ik nooit geraden :'D Well done!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Oh wauw. Dat had ik nooit geraden :'D Well done!

    "Schoenen die over een zo'n welkoms mat schuren?"
    Nou, met die was je er wel bijna. Hehe.

    And yeah, too bad dat het nu al geraden is. Had leuker gevonden als jullie 't nog niet wisten en 'crepeerden' van de stress. Maar ja, eerlijk is eerlijk. She won!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    "Schoenen die over een zo'n welkoms mat schuren?"
    Nou, met die was je er wel bijna. Hehe.

    And yeah, too bad dat het nu al geraden is. Had leuker gevonden als jullie 't nog niet wisten en 'crepeerden' van de stress. Maar ja, eerlijk is eerlijk. She won!

    too bad idd. Hopelijk komt er ooit weer een moeilijke :W


    -

    Komt er nog een volgend geluid ?
    Of was dit eenmalig ?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Komt er nog een volgend geluid ?
    Of was dit eenmalig ?

    Ik zou het nog best een keer willen doen, maar weet niet of iedereen daar wel mee eens is :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Ik zou het nog best een keer willen doen, maar weet niet of iedereen daar wel mee eens is :').

    Over een maandje of twee als iedereen bored is. Misschien Kerstvakantie?


    -

    Caffeine schreef:
    Het geluid is geraden door ZaynNiall. Het waren sloffen die over elkaar gewreven werden.

    (...)


    Yeah!:Y)


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Kan iemand mij misschien zeggen hoe ik die credits over kan zetten? Ik weet niet hoe dat moet..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Kan iemand mij misschien zeggen hoe ik die credits over kan zetten? Ik weet niet hoe dat moet..

    Profiel > Mijn credits > credits doneren :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beaton schreef:
    (...)
    Profiel > Mijn credits > credits doneren :3

    Ooh, zo! Thank-you! ^_^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Ooh, zo! Thank-you! ^_^

    Haha, no biggie!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''