• maar ik kan me er niet aan houden. Ik zit te twijfelen of ik mijn naam zal veranderen naar Ichabod (aka Ichabod Crane - Sleepy Hollow).

    Hiernaast zie je Johnny Depp als Ichabod. Bij hem is het een film. En deze sexy dude;

    is van de nieuwe Tv serie-versie en speelt dus Ichabod.

    Als ik 'm verander, kan ik hem altijd na 2 weken weer terugzetten naar Draculea.

    VOTE!

    Oh! En ik vermoord je in je slaap zodra ik er achter kom dat je de naam steelt. (bloos)

    EDIT:
    Oke WTF GUYS? Wie is er zo triest om dit te doen? Serieus?
    Ik dacht dat Q niet zo kinderachtig was maar blijkbaar wel. BEDANKT.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 7:32 ]

    Dat is gewoon triest. Wie doet zoiets nou? Dat is echt laag. Heb ik ook eens gehad, maar dan had ik het naar een paar mensen gestuurd. Eèn van hen had hem dus snel gebruikt. Ik kan zo boos worden op zulke mensen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Draculea schreef:
    (...)
    Jep... Nja, het is sowieso iemand die in dit topic heeft gekeken. Want ik kan het niet geloven dat het een nieuw iemand is, dat zou echt wel heel toevallig zijn.
    Ik kan ook niet geloven dat het een nieuw iemand is. Het is denk ik gewoon iemand die je wilt zieken. Zielig gewoon dit.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Irvine schreef:
    Zulk soort mensen zijn zó, ugh, triest. Je gaat toch niet een username stelen alleen maar om te zieken? Het lijkt namelijk dat het alleen maar is gedaan om in te nemen en niet om het account te gebruiken.


    :)

    Irvine schreef:
    Zulk soort mensen zijn zó, ugh, triest. Je gaat toch niet een username stelen alleen maar om te zieken? Het lijkt namelijk dat het alleen maar is gedaan om in te nemen en niet om het account te gebruiken.

    Ik snap die mensen ook niet, wat voor een lage humor hebben die lui. -.-

    Ludovico schreef:
    Hé, wat flauw. Het is dat ik nooit m'n username online zet voordat ik 'm werkelijk heb (of ik stuur een PB naar mensen die het héél graag willen weten, en waarvan ik weet dat ze 'm niet zelf zouden nemen), maar ik vind dit echt laag.
    Ik hoop dat je trots op jezelf bent, wie je ook was.

    Mja, had ik ook beter kunnen doen, so it seems. :'D
    Ugh ik weet dat ik ook kan overdrijven, maar ik ben gewoon pissed. Ik houd echt niet van dit soort geintjes.

    Ugh, dat is kut. Ik kon het niet laten om even een berichtje in zijn of haar GB te plaatsen :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Sneu, sneu, sneu wijf hoor. Ik hoop voor je dat het de volgende keer niet bij je gebeurt. Daarom moet je ook pas een topic aanmaken wanneer je je username echt heb. Ik denk ook dat het van iemand is op Quizlet. Misschien kun je een moderator vragen wat haar/zijn andere account(s) is/zijn?


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Sneu, sneu, sneu wijf hoor. Ik hoop voor je dat het de volgende keer niet bij je gebeurt. Daarom moet je ook pas een topic aanmaken wanneer je je username echt heb. Ik denk ook dat het van iemand is op Quizlet. Misschien kun je een moderator vragen wat haar/zijn andere account(s) is/zijn?

    Nee is niet nodig. Bovendien denk ik dat de mods zoiets sowieso niet doen.
    Maargoed, ik heb mijn lesje geleerd.

    Dit is sad, zoiets doe je niet... Maar anoniem kan alles, blijkt maar weer. We kunnen nu allemaal wel boos reageren, maar diegene zit ons gewoon uit te lachen. Echt een rotstreek.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Draculea schreef:
    (...)
    Nee is niet nodig. Bovendien denk ik dat de mods zoiets sowieso niet doen.
    Maargoed, ik heb mijn lesje geleerd.


    Waarom niet? In een PB naar jou toe?


    Some people are art and do art at the same time

    Draculea schreef:
    (...)
    Mja, had ik ook beter kunnen doen, so it seems. :'D
    Ugh ik weet dat ik ook kan overdrijven, maar ik ben gewoon pissed. Ik houd echt niet van dit soort geintjes.

    Achja, van fouten kun je leren.
    En je overdrijft helemaal niet, ik kan best begrijpen dat je pissed bent. Het is ook gewoon erg flauw, en klote voor jou.


    Deep inside, I've never felt alive

    Awh, dat is laag. Ik weet ook niet echt wat je er aan kan doen, want ik denk niet dat de mods zoiets willen doorgeven (wat ik ook wel snap). :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    Awh, dat is laag. Ik weet ook niet echt wat je er aan kan doen, want ik denk niet dat de mods zoiets willen doorgeven (wat ik ook wel snap). :/
    Het is vertrouwelijke informatie inderdaad, dat kunnen we niet zomaar weggeven, hoe vervelend ik het ook vind voor Laura.


    Life is hard and then we die

    Wat een rotstreek, zeg... :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yep. Ahwell, dan maar geen nieuwe naam. ^^
    Dan kan hier dus ook een slotje op.