• maar ik kan me er niet aan houden. Ik zit te twijfelen of ik mijn naam zal veranderen naar Ichabod (aka Ichabod Crane - Sleepy Hollow).

    Hiernaast zie je Johnny Depp als Ichabod. Bij hem is het een film. En deze sexy dude;

    is van de nieuwe Tv serie-versie en speelt dus Ichabod.

    Als ik 'm verander, kan ik hem altijd na 2 weken weer terugzetten naar Draculea.

    VOTE!

    Oh! En ik vermoord je in je slaap zodra ik er achter kom dat je de naam steelt. (bloos)

    EDIT:
    Oke WTF GUYS? Wie is er zo triest om dit te doen? Serieus?
    Ik dacht dat Q niet zo kinderachtig was maar blijkbaar wel. BEDANKT.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 7:32 ]

    Essink schreef:
    Waarom niet? Je kunt 'm altijd weer terug veranderen. ^^

    Dit, en ik denk dat je er wel spijt van krijgt als je het niet doet en je even later ziet dat iemand anders 'm genomen heeft. Ik heb dat wel 's namelijk c':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DOEN.
    No need to say more about it. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oke WTF GUYS? Wie is er zo triest om dit te doen? Serieus?
    Ik dacht dat Q niet zo kinderachtig was maar blijkbaar wel. BEDANKT.

    Draculea schreef:
    Oke WTF GUYS? Wie is er zo triest om dit te doen? Serieus?
    Ik dacht dat Q niet zo kinderachtig was maar blijkbaar wel. BEDANKT.


    ?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Draculea schreef:
    Oke WTF GUYS? Wie is er zo triest om dit te doen? Serieus?
    Ik dacht dat Q niet zo kinderachtig was maar blijkbaar wel. BEDANKT.

    Wat? Heeft iemand 'em gejat ? Oh man, dit gebeurt echt veel te vaak.. sneu.


    ars moriendi

    Draculea schreef:
    Oke WTF GUYS? Wie is er zo triest om dit te doen? Serieus?
    Ik dacht dat Q niet zo kinderachtig was maar blijkbaar wel. BEDANKT.
    De naam is nog niet gepakt hoor? Hij staat in iedergeval niet veranderd in het inlognamen topic?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    .__.
    O God, gebeurde zoiets laatst niet ook al? Volgens mij is het beter om dit soort topics niet meer aan te maken... :c


    i put the fun in funeral

    Butera schreef:
    (...)De naam is nog niet gepakt hoor? Hij staat in iedergeval niet veranderd in het inlognamen topic?


    't Is een nieuw account.


    i put the fun in funeral

    Remain schreef:
    .__.
    O God, gebeurde zoiets laatst niet ook al? Volgens mij is het beter om dit soort topics niet meer aan te maken... :c
    Ja. Met Avarosa gebeurde dat.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    (...)De naam is nog niet gepakt hoor? Hij staat in iedergeval niet veranderd in het inlognamen topic?

    hier

    Remain schreef:
    .__.
    O God, gebeurde zoiets laatst niet ook al? Volgens mij is het beter om dit soort topics niet meer aan te maken... :c

    Ja, maarja, het was 8 uur geleden gebeurd, wat betekend dat het bijna direct na dit topic was aangemaakt.

    Ik hoop dat degene nu trots op zichzelf is door zo'n lage streek uit te halen. Het laat wel zien wie je echt bent.

    Draculea schreef:
    (...)
    hier
    Lol. Wat een bitch zeg. Dit vind ik echt niet kunenn -_- belachelijk gewoon. En eerlijk gezegd denk ik dat het iemand van Q is.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 7:45 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zulk soort mensen zijn zó, ugh, triest. Je gaat toch niet een username stelen alleen maar om te zieken? Het lijkt namelijk dat het alleen maar is gedaan om in te nemen en niet om het account te gebruiken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Butera schreef:
    (...)Lol. Wat een bitch zeg. Dit vind ik echt niet kunenn -_- belachelijk gewoon. En eerlijk gezegd denk ik dat het iemand van Q is.

    Jep... Nja, het is sowieso iemand die in dit topic heeft gekeken. Want ik kan het niet geloven dat het een nieuw iemand is, dat zou echt wel heel toevallig zijn.

    Hé, wat flauw. Het is dat ik nooit m'n username online zet voordat ik 'm werkelijk heb (of ik stuur een PB naar mensen die het héél graag willen weten, en waarvan ik weet dat ze 'm niet zelf zouden nemen), maar ik vind dit echt laag.
    Ik hoop dat je trots op jezelf bent, wie je ook was.


    Deep inside, I've never felt alive